Rayman: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→‎Jak poznać że jesteś uzależniony?: * Nie dziwi cie to gdy widzisz kogoś z lewitującymi rękami i nogami lub wielką gadającą żabę.)
Linia 14: Linia 14:


== Jak poznać że jesteś uzależniony? ==
== Jak poznać że jesteś uzależniony? ==
*W sklepie zoologicznym szukasz szalonych kórlików.
*Prosisz telefoniczną wróżkę o srebrne lumsy.
*Prosisz telefoniczną wróżkę o srebrne lumsy.
*Gdy gonią cię chuligani, skaczesz z dachu z okrzykiem: "Haha! Gońcie łupież z mojego helikopterka, pier***olone mroklumy!!!"
*Gdy gonią cię chuligani, skaczesz z dachu z okrzykiem: "Haha! Gońcie łupież z mojego helikopterka, pier***olone mroklumy!!!"

Wersja z 01:24, 23 sie 2011

Rayman (od ok 2003 roku) wygląda tak

Rayman – jedyny superbohater niepijący alkoholu, prawdopodobnie z powodu gigantycznego nosa, który czerwieniąc się (np. na skutek pijaństwa) mógłby ściągać UFO. Za ratowanie na trzeźwo jest ścigany, przez co parokrotnie zmieniał wygląd. W 2003 znudziło mu się to i przez to w 2006 kórliki wygryzły go z branży. Podstawową cechą Raymana jest to iż jego dłonie/stopy/tułów/głowa (niepotrzebne skreślić) unoszą się w powietrzu. Ciekawostką jest także to, że potrafi robić helikopter z własnych włosów, w ogóle ich przy tym nie plącząc. To pewnie sprawa jego szamponu do włosów. Albo to peruka.

Kraina Raymana

Rayman żyje w krainie, która po angielsku nazywa się The Dreams Glade (w Polsce było to tłumaczone jako Kraina Snów i rozdroża marzeń). Kiedyś padał tam śnieg, ale odkąd duch krainy – Polokus obliczył ile trzeba płacić za odśnieżanie, śnieg pada tylko w wyższych partiach gór. W krainie tej sposób organizacji władzy jest podobny do polskiego. Na porządku dziennym są tu walki o władzę pomiędzy Teensienami, które myślą ze są super, bo umieją się teleportować. Niestety, cierpią one na zaniki pamięci przez co gdy którykolwiek z nich wygra bitwę, to i tak zaraz wszystkie o tym zapomną i wszystko zaczyna się od nowa.

Przyjaciele Raymana

Najlepszym przyjacielem Raymana jest Globox. W przeciwieństwie do głównego bohatera, jest on uzależniony od nalewki ze śliwek, mimo że jest na nie uczulony. Ma żonę Uglette i 650 dzieci (co zdaje się potwierdzać powyższe twierdzenie o uwielbieniu dla alkoholi). Globox trenuje różne sztuki walki, w tym karate. Ale po co to już nie wiadomo, gdyż twórcy tej gry, Francuzi, w ramach promowania swojego kraju, zdecydowali że Globox też musi być Francuzem, i w efekcie jego ulubioną taktyką jest narodowa strategia żabojadów, czyli "spieprzaj gdzie popadnie". Globox jest idiotą, a Rayman to wykorzystuje. Na przykład wmawia mu że jest Amerykaninem, po czym ten wykonuje straszliwy „taniec wojny”, powodujący rdzewienie pobliskich rur i Fiatów. Niestety Globox jak tylko ujrzy jakiegoś Robo-Pedała czy innego Mrokżula z pistoletem na wodę, to natychmiast przypomina sobie o swojej świadomości narodowej i całą robotę Włosouszy musi wykonać sam. Rayman przyjaźni się też z Murfym, który jest niczym więcej niż latająco-gadającą kopią Nonsensopedii.

Ciekawostki

  • Rayman jest masochistą. W czasie napadów ciska swoimi częściami ciała o ściany/ludzi.
  • Murphy do 3. części gry był klonem Wikipedii, jednakże nawrócił się.

Jak poznać że jesteś uzależniony?

  • W sklepie zoologicznym szukasz szalonych kórlików.
  • Prosisz telefoniczną wróżkę o srebrne lumsy.
  • Gdy gonią cię chuligani, skaczesz z dachu z okrzykiem: "Haha! Gońcie łupież z mojego helikopterka, pier***olone mroklumy!!!"
  • Zbierasz puszki ze śmietników, w szczególności czerwone i pomarańczowe.
  • Boisz się ludzi w brązowych szatach i kapeluszach
  • Nie dziwisz się, gdy zobaczysz niebieskie dzieci
  • Panicznie boisz się królików
  • Nie boisz się śmierci, w końcu to strata tylko kawałka życia
  • Gdy zobaczysz 4 niskich dziadków, dajesz im 5 lumsów, żeby cię przenieśli na czarodziejską polanę
  • Nie jedziesz z rodzicami do Egiptu, tam są Knaareni
  • Czekasz aż śliwki urosną na tyle duże, abyś mógł na nich jeździć po wodzie
  • Na sylwestra wsadzasz sobie petardę między nogi, bo chcesz ją oswoić
  • Chwalisz się kolegom, że wiesz gdzie jest Leptys
  • Kradniesz wszystkie przepychaczki z domu
  • Próbujesz skakać po balonach
  • Kumplujesz się tylko z żabami
  • Pokazujesz język dla każdej wrony jaką zobaczysz, bo chcesz mieć więcej PŻ
  • Niszczysz wszystkie klatki dla ptaków w sklepie zoologicznym
  • Płaczesz, bo śliwka nie chce rosnąć
  • Gdy przyjdziesz z kumplami na basen, nurkujesz w poszukiwaniu niebieskich lumsów
  • Ukradłeś z domu wszystkie lampki, tłumacząc się, że chcesz dojść do Bonus Level
  • Zabierasz dzieciom maski, mówiąc, że śpieszysz się do Polokusa
  • Umiesz wypić całą beczkę nalewki ze śliwek w niecałe 2 sekundy, a później roztrzaskać beczkę jak porcelanę
  • Umiesz chodzić tylko trzema sposobami: chodząc, biegnąc lub turlając się
  • Nigdy nie zmieniasz ubrań
  • Przyczepiasz sobie rakietę do ręki grożąc, że masz wszystkich na hita
  • Nigdy nie zamierzasz oglądać Piraci z Karaibów
  • Nosisz rękawice każdego dnia
  • Próbujesz nauczyć swojego psa, jak strzelać z pięści
  • Zanim kogoś walniesz, trzymasz rękę z tyłu, aby naładować powera
  • Znasz tylko niebieskie rodzaje żab
  • Idziesz na bagno odwiedzić Begoniaxę
  • Ukradłeś wszystkie diamenty z muzeum, punkty to podstawa
  • Nie dziwi cie to gdy widzisz kogoś z lewitującymi rękami i nogami lub wielką gadającą żabę.

A jak nie masz co robić...

Jeśli nie wsadzasz sobie w okolicę dołu pleców jakiejś przypadkowej petardy lub pustej puszki po Mountain Dew (nie?) zawsze możesz odwiedzić którąś z tych stron