T-Pain: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
("Convict" to "Kanwykt", a na Akona powinno się wymawiać Ej-Kan)
Znacznik: edytor wizualny
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 9 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Akon T-Pain|thumb|250px|right|[[Akon|Miszcz]] i uczeń – przykład rozmowy]]
{{Youtube|0wcU4ysY7-Y|[[Akon|Miszcz]] i uczeń – przykład rozmowy|250px}}
'''T-Pain''', wł. {{t|Faheem Najim|ur. [[30 września]] [[1985]] r. w Tallahasee, Floryda, [[Stany Zjednoczone Ameryki|Stany]], Ameryka Północna}} amerykańska hybryda [[raper]]a i [[piosenkarz]]a, śpiewający zazwyczaj o tym, o czym już inni śpiewali, ale nikt tego nie pamięta. Jeden z najbardziej szanowanych użytkowników [[Auto-Tune|pewnego dopalacza głosowego]].
'''T-Pain''', wł. '''Faheem Najim''' (ur. [[30 września]] [[1985]] r. w Tallahasee, Floryda, [[Stany Zjednoczone Ameryki|Stany]], Ameryka Północna) – amerykańska hybryda [[raper]]a i [[piosenkarz]]a, śpiewający zazwyczaj o tym, o czym już inni śpiewali, ale nikt tego nie pamięta. Jeden z najbardziej szanowanych użytkowników [[Auto-Tune|pewnego dopalacza głosowego]].


== Młodość ==
== Młodość ==
Faheem zaczynał jako [[Raper|MC]] i [[DJ]], lecz nie miał talentu do pisania swoich tekstów. Pewnego słonecznego dnia obudził się, złapał za mikrofon i bezczelnie [[Kradzież|„pożyczył”]] sobie piosenkę [[Akon|Ej-kona]]. Akon dowiedział się o tym i posłuchał trochę. Wystarczająco trochę, aby dać mu etat w wytwórni. Początkowo T-Pain miał być woźnym, ale Akon stwierdził, że ma za małe dochody z wytwórni, więc posadził Pain'a na dupsku w studiu i kazał śpiewać. Jednak po kilku pierwszych nagrywkach stwierdził, że nawet [[Marta Wiśniewska|Mandaryna]] ma lepszy głos. Po chwili kombinacji sięgnęli po Auto-Tune i szło jakoś lepiej.
Faheem zaczynał jako [[Raper|MC]] i [[DJ]], lecz nie miał talentu do pisania swoich tekstów. Pewnego słonecznego dnia obudził się, złapał za mikrofon i bezczelnie [[Złodziej|„pożyczył”]] sobie piosenkę [[Akon|Ej-kana z "Kanwyktu"]]. Akon dowiedział się o tym i posłuchał trochę. Wystarczająco trochę, aby dać mu etat w wytwórni. Początkowo T-Pain miał być woźnym, ale Akon stwierdził, że ma za małe dochody z wytwórni, więc posadził Pain'a na dupsku w studiu i kazał śpiewać. Jednak po kilku pierwszych nagrywkach stwierdził, że nawet [[Marta Wiśniewska|Mandaryna]] ma lepszy głos. Po chwili kombinacji sięgnęli po Auto-Tune i szło jakoś lepiej.


== Dalsza kariera ==
== Dalsza kariera ==
Linia 9: Linia 9:


== Dyskografia ==
== Dyskografia ==
* {{t|2005}} Rappa Ternt Sanga – z wolnego tłumaczenia, „od rapera, do piosenkarza” – nic ciekawego, choć narobiła trochę szumu – Stężenie Auto-Tune na płycie – 49%.
* '''2005''' – Rappa Ternt Sanga – z wolnego tłumaczenia, „od rapera, do piosenkarza” – nic ciekawego, choć narobiła trochę szumu – Stężenie Auto-Tune na płycie – 49%.
* {{t|2007}} Epiphany (czyt. Epifany) – większy sukces, w tym komercyjny i niezapomniany kawałek o kościele, gdzie bluzgi lecą częściej, niż w jakimkolwiek [[Polska|polskim]] filmie – stężenie Auto-Tune na płycie – 62%.
* '''2007''' – Epiphany (czyt. Epifany) – większy sukces, w tym komercyjny i niezapomniany kawałek o kościele, gdzie bluzgi lecą częściej, niż w jakimkolwiek [[Polska|polskim]] filmie – stężenie Auto-Tune na płycie – 62%.
* {{t|2007}} Thr33 R!ngz (czyt. Tri Rinks – Trzy Dzwonki) – najbardziej (chwilowo) [[Pokemon (osoba)|P0I<3/\/\00n!4sTA4]] (jak można wyczytać w tytule) płyta. Dużo sławnych gości, mało nowości i pokaz raperskich umiejętności T-Pain'a. Od komerchy aż kipi – stężenie Auto-Tune 99,999%, lecz inni mówią, że tylko 99,998%.
* '''2007''' – Thr33 R!ngz (czyt. Tri Rinks – Trzy Dzwonki) – najbardziej (chwilowo) [[Pokemon (osoba)|P0I<3/\/\00n!4sTA4]] (jak można wyczytać w tytule) płyta. Dużo sławnych gości, mało nowości i pokaz raperskich umiejętności T-Pain'a. Od komerchy aż kipi – stężenie Auto-Tune 99,999%, lecz inni mówią, że tylko 99,998%.
* {{t|2011}} Revolver – Płyta zwana „Tą na którą nikt nie czekał”. Dużo smucenia, kilka kawałków dance i hip hop i co dziwne – R&B. Stężenie Auto-Tune'a nie przekracza tam już 100% za sprawą piosenki ''Drowning Again''.
* '''2011''' – Revolver – Płyta zwana „Tą na którą nikt nie czekał”. Dużo smucenia, kilka kawałków dance i hip hop i co dziwne – R&B. Stężenie Auto-Tune'a nie przekracza tam już 100% za sprawą piosenki ''Drowning Again''.


== Fakty ==
== Fakty ==
Linia 19: Linia 19:
[[Kategoria:Amerykańscy wokaliści]]
[[Kategoria:Amerykańscy wokaliści]]
[[Kategoria:Amerykańscy muzycy]]
[[Kategoria:Amerykańscy muzycy]]
[[Kategoria:Amerykańscy raperzy]]

Aktualna wersja na dzień 21:48, 29 paź 2022

Miszcz i uczeń – przykład rozmowy

T-Pain, wł. Faheem Najim (ur. 30 września 1985 r. w Tallahasee, Floryda, Stany, Ameryka Północna) – amerykańska hybryda rapera i piosenkarza, śpiewający zazwyczaj o tym, o czym już inni śpiewali, ale nikt tego nie pamięta. Jeden z najbardziej szanowanych użytkowników pewnego dopalacza głosowego.

Młodość[edytuj • edytuj kod]

Faheem zaczynał jako MC i DJ, lecz nie miał talentu do pisania swoich tekstów. Pewnego słonecznego dnia obudził się, złapał za mikrofon i bezczelnie „pożyczył” sobie piosenkę Ej-kana z "Kanwyktu". Akon dowiedział się o tym i posłuchał trochę. Wystarczająco trochę, aby dać mu etat w wytwórni. Początkowo T-Pain miał być woźnym, ale Akon stwierdził, że ma za małe dochody z wytwórni, więc posadził Pain'a na dupsku w studiu i kazał śpiewać. Jednak po kilku pierwszych nagrywkach stwierdził, że nawet Mandaryna ma lepszy głos. Po chwili kombinacji sięgnęli po Auto-Tune i szło jakoś lepiej.

Dalsza kariera[edytuj • edytuj kod]

T-Pain, jako już wprawiony piosenkarz, po premierze swojej pierwszej płyty, postanowił zrobić w czuja Akon'a i otworzył własne studio „Chłopiec w Pieluszkach” (Ang. Nappy Boy Ent.), gdzie od tamtej pory wydaje płyty swoje i swoich nikomu nieznanych podopiecznych.

Dyskografia[edytuj • edytuj kod]

  • 2005 – Rappa Ternt Sanga – z wolnego tłumaczenia, „od rapera, do piosenkarza” – nic ciekawego, choć narobiła trochę szumu – Stężenie Auto-Tune na płycie – 49%.
  • 2007 – Epiphany (czyt. Epifany) – większy sukces, w tym komercyjny i niezapomniany kawałek o kościele, gdzie bluzgi lecą częściej, niż w jakimkolwiek polskim filmie – stężenie Auto-Tune na płycie – 62%.
  • 2007 – Thr33 R!ngz (czyt. Tri Rinks – Trzy Dzwonki) – najbardziej (chwilowo) P0I<3/\/\00n!4sTA4 (jak można wyczytać w tytule) płyta. Dużo sławnych gości, mało nowości i pokaz raperskich umiejętności T-Pain'a. Od komerchy aż kipi – stężenie Auto-Tune 99,999%, lecz inni mówią, że tylko 99,998%.
  • 2011 – Revolver – Płyta zwana „Tą na którą nikt nie czekał”. Dużo smucenia, kilka kawałków dance i hip hop i co dziwne – R&B. Stężenie Auto-Tune'a nie przekracza tam już 100% za sprawą piosenki Drowning Again.

Fakty[edytuj • edytuj kod]

  • T-Pain jest jednym najmłodszych w tabeli „Stu Najbogatszych Artystów Świata” (Młodszy od niego jest tylko on(a)).