Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 12: | Linia 12: | ||
== Zastosowanie == |
== Zastosowanie == |
||
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów. |
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów. |
||
==Ciekawostki== |
|||
*Uważa się, że posiada lepszej grafiki od wielu popularnych MMO (tibia, margonem). Więc po co wbijać lvle jak można rysować kreski? |
|||
{{stub|inf}} |
{{stub|inf}} |
Wersja z 19:36, 19 paź 2012
Ten artykuł dotyczy 'języka programowania'. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? - żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Ciekawostki
- Uważa się, że posiada lepszej grafiki od wielu popularnych MMO (tibia, margonem). Więc po co wbijać lvle jak można rysować kreski?
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.