Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Margaery. Autor wycofanej wersji to Ktoś czyli nikt.)
Linia 12: Linia 12:
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę.
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę.
* '''?''' – żółw zastanawia się nad sensem życia
* '''?''' – żółw zastanawia się nad sensem życia
* '''JUMPINUPHOUSE''' Żołw Skacze Z Bloku.

== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

Wersja z 15:10, 6 gru 2014


Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Szablon:Tskrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
  • JUMPINUPHOUSE Żołw Skacze Z Bloku.

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.