Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Margaery. Autor wycofanej wersji to Ktoś czyli nikt.) |
|||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę. |
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę. |
||
* '''?''' – żółw zastanawia się nad sensem życia |
* '''?''' – żółw zastanawia się nad sensem życia |
||
* '''JUMPINUPHOUSE''' Żołw Skacze Z Bloku. |
|||
== Zastosowanie == |
== Zastosowanie == |
||
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów. |
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów. |
Wersja z 15:10, 6 gru 2014
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Uwaga! Jest po północy! Programisto! Czy wiesz gdzie wskazuje teraz Twój wskaźnik? |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Szablon:Tskrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
- JUMPINUPHOUSE Żołw Skacze Z Bloku.
Zastosowanie
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.