Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Dodaję szablon {{stopka}})
 
(Nie pokazano 54 wersji utworzonych przez 43 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}}
Logo jest to rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzynywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia.
{{Programowanie}}


'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[Gra fabularna|RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym [[żółw]]iem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
[[Kategoria:Grafika]]

== Podstawowe polecenia ==
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę.
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę.
* '''SETPENSIZE''' – zmiana grubości kreski.
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę.
* '''?''' – żółw zastanawia się nad sensem życia

== Zastosowanie ==
Język Logo używany jest zazwyczaj na [[Informatyka (przedmiot szkolny)|lekcjach informatyki]] do torturowania uczniów.

== Zobacz też ==
* [[Game Maker Language]]
* [[Pascal (język programowania)|Pascal]]
* [[C++]]

{{stopka}}
[[Kategoria:Języki programowania]]

Aktualna wersja na dzień 01:17, 21 gru 2021

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia[edytuj • edytuj kod]

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie[edytuj • edytuj kod]

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]