Football Team: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (wedycji)
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 46.205.207.151; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Typowekonto.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 18 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Silnik meczowy to kpina. Jakim cudem przegraliśmy ze słabszą drużyną?????????|90% graczy '''Football Team'''}}
{{WEdycji|Ostrzyciel}}
{{cytat|OVR nie gra|Odpowiedź na pytanie powyżej}}
{{cytat|Silnik meczowy to kpina. Jakim cudem przegraliśmy z drużyną słabszą?????????|90% graczy '''Footballteam'''}}
'''Football Team''' gra przeglądarkowa typu <del>''pay2win''</del> ''free2play'', w której gracz staje się wirtualnym [[piłkarz]]em, którego trzeba [[Trening|trenować]], znaleźć mu drużynę, trenować, wygrywać mecze z innymi drużynami, trenować, wygrywać różne rozgrywki, a na końcu jeszcze trenować i przy okazji kupić wszystkie możliwe pakiety.
{{cytat|Adminy czatu banujom za nic!!11!!!11!!1!!!111!|Każdy, kto został zbanowany na czat w grze, pomimo 5-krotnego upomnienia}}
'''Footballteam''' - <del>hong-kongańska</del> polska gra przeglądarkowa typu <del>''pay2win''</del> ''free2play'', w której gracz staje się wirtualnym piłkarzem, którego trzeba trenować, znaleźć mu drużynę, trenować, wygrywać mecze z innymi drużynami, trenować, wygrywać różne rozgrywki, a na końcu jeszcze trenować.

==Pozycje==
Generalnie wybrana na początku pozycja nie robi żadnej róznicy w grze i jest czysto kosmetyczna. Bramkarz równie dobrze może grać jako napastnik jeśli <del>włoży w grę kupę PLN na itemy</del> będzie miał pod niego wytrenowane umiejętności.
*'''Bramkarz''' - W myśl zasady "Gruby na bramkę" tylko gracze z nadwagą wybierają pozycję Bramkarza. Zazwyczaj bramkarze boją się piłki i mają nadzieję, że ktoś zabierze piłkę przeciwnikowi, zanim ten odda strzał.
*'''Obrońca''' - <del>Może być prawy, środkowy i lewy</del> Obrońca to po prostu obrońca. Jego zadaniem jest dać przeciwnikowi podejść jak najbliżej własnej bramki a potem zabrać mu piłkę w ostatnim momencie (znane jest to jako "Interwencja").
*'''Defensywny pomocnik''' - taki pomocnik, który nie rwie się do przodu i "pomaga" obrońcom w zrobieniu miejsca przeciwnikowi.
*'''Pomocnik''' - Tak jak w przypadku obrońcy <del>może być prawy, środkowy i lewy</del> strona nie ma znaczenia. Pomocnicy zawsze harują najwięcej ze wszystkich, tworzą okazje bramkowe, zgarniają asysty i starają się zabrać przeciwnikowi piłkę zanim ten rozpocznie akcję. Najbardziej niedoceniana pozycja, bo rzadko pojawiają się w logach meczu.
*'''Ofensywny pomocnik''' - taki pomocnik, który chciał zostać napastnikiem, ale nigdy nie trafił w bramę, dlatego został cofnięty przez trenera, żeby odciągać uwagę przeciwnych obrońców i robić miejsce bardziej skutecznym kolegom.
*'''Napastnik''' - kolejna pozycja, gdzie <del>można być prawym, środkowym i lewym</del> nie ma znaczenia, po której stronie boiska grasz. Strzelają najwięcej goli i przez to zgarniają całą chwałę, pomimo że poza akcją bramkową w ogóle się nie udzielają w meczu. Największym sukcesem napastnika jest strzelenie jednej bramki na oddane 10-15 strzałów. 50% użytkowników gry jest napastnikami a potem są w szoku, że nie mogą znaleźć żadnego klubu, bo te mają już wystarczająco napastników.


== Umiejętności ==
== Umiejętności ==
*'''Gra ofensywna''' - Umiejętność dla napastników. Im gracz ma bardziej wytrenowaną Grę ofensywną tym <del>jest silniejszym napastnikiem i więcej strzela goli</del> częściej kopie piłkę z czuba w nadziei, że kopnie celnie a bramkarz będzie miał za krótkie ręce.
* '''Gra ofensywna''' im gracz ma bardziej wytrenowaną grę ofensywną, tym częściej kopie piłkę z czuba w nadziei, że kopnie celnie, a [[bramkarz]] będzie miał za krótkie ręce.
*'''Gra defensywna''' - Umiejętność dla obrońców i bramkarzy. Im gracz ma więcej Gry defensywnej, tym częściej przeciwnik będzie pod jego bramką ale rzadziej strzeli w stronę tego białego prostokąta, którego gracz broni.
* '''Gra defensywna''' im gracz ma wyższy jej poziom, tym częściej przeciwnik będzie pod jego bramką, ale rzadziej strzeli w stronę tego białego prostokąta, którego gracz broni.
*'''Rozgrywanie''' - Umiejętność dla pomocników. Dzięki Rozgrywaniu gracz ma oczy dookoła głowy i potrafi stworzyć niezwykle groźne akcje. Albo czasem wiatr zawieje, dzięki czemu zdarzy się, że piłka trafi do adresata. Obie opcje równie prawdopodobne.
* '''Rozgrywanie''' gracz ma oczy dookoła [[Głowa|głowy]] i potrafi stworzyć niezwykle groźne akcje. Albo czasem wiatr zawieje, dzięki czemu zdarzy się, że piłka trafi do adresata. Obie opcje równie prawdopodobne.
*'''<del>Niski</del> Pressing''' - Umiejętność, dzięki której gracz odbiera przeciwnikowi piłkę trochę wcześniej niż 0.0000001 sekundy przed jego strzałem. Doskonale współgra z Grą defensywną; dzięki tym umiejętnościom można czyścić wszystkie piłki niczym Domestos czyści twój kibel.
* '''<del>Niski</del> Pressing''' gracz odbiera przeciwnikowi piłkę trochę wcześniej niż 0.0000001 sekundy przed jego strzałem. Doskonale współgra z grą defensywną; dzięki tym umiejętnościom można czyścić wszystkie piłki, niczym [[Domestos]] czyści twój [[Toaleta|kibel]].
*'''Skuteczność''' - Umiejętność która sprawia, że gracz rzadziej strąca telebimy na stadionie a częściej trafia w pobliże (+/- 15 metrów) miejsca, w które celuje (bramka, kolega z drużyny, genitalia przeciwnika).
* '''Skuteczność''' gracz rzadziej strąca telebimy na [[Stadion piłkarski|stadionie]], a częściej trafia w pobliże (±15 metrów) miejsca, w które celuje (bramka, kolega z drużyny, [[genitalia]] przeciwnika).
*'''Czytanie gry''' - Umiejętność, dzięki której bramkarz potrafi przewidzieć gdzie padnie strzał, zanim przeciwnik zdąży kopnąć piłkę. Niczym Alfonsinho z pewnej telewizyjnej reklamy opon.
* '''Czytanie gry''' bramkarz potrafi przewidzieć gdzie padnie strzał, zanim przeciwnik zdąży kopnąć piłkę. Niczym Alfonsinho z pewnej [[Reklama|telewizyjnej reklamy]] opon.
*'''Stałe fragmenty''' - <del>Dzięki tej umiejętności gracz lepiej wykonuje/broni rzuty rożne/karne/wolne</del> Ta umiejętność nie ma znaczenia, bo tak naprawdę silnik gry rzuca monetą.
* '''Stałe fragmenty''' ta umiejętność nie ma znaczenia, bo tak naprawdę silnik gry rzuca monetą.
*'''Kondycja''' - Jest ona potrzebna do obliczenia, na jak długo starczy graczowi siły. Dotyczy również bramkarza, któremu drętwieją nogi od stania w miejscu. Aby to obliczyć, potrzebni są naukowcy z Harvardu oraz kwantowy superkomputer NASA. Najbardziej niezrozumiała dla [[Noob|graczy słabych]] umiejętność (''Bramkarz nje poczebóje kądycji, pszeciesz stoji w miejscó!!1!11!!111!!'')
* '''Kondycja''' potrzebna do obliczenia, na jak długo starczy graczowi siły. Dotyczy również bramkarza, któremu drętwieją nogi od stania w miejscu. Aby to obliczyć, potrzebni są naukowcy z Harvardu oraz kwantowy superkomputer [[NASA]].

== Trening ==
== Rozgrywki ==
W grze są dostępne 3 sposoby trenowania umiejętności:
* '''Liga''' niestety można grać tylko na wysokich szczeblach ligowych, ponieważ twórcom gry zabrakło funduszy na utworzenie [[Liga okręgowa|okręgówki]].
*'''Trening podstawowy''' - Trzeba wydać Energię i ciężko zarobione pieniądze. Wybierasz maksymalnie dwie z powyższych umiejętności i klikasz przycisk "Trenuj" do znudzenia. Zawsze przegapisz próg, powyżej którego każdy trening zabiera więcej Energii niż wcześniej.
* '''Turniej Mistrzów''' – do Turnieju kwalifikują się <del>co sezon te same zespoły</del> tylko najbardziej elitarne z każdego kraju, czyli takie, które wydały wystarczająco [[Polski złoty|PLN-ów]] na grę.
*'''Centrum szkoleniowe''' - Trzeba wydać Energię i więcej ciężko zarobionych pieniędzy. W zamian za to nie marnujesz połowy swojego dnia, ponieważ wybrana liczba treningów robi się natychmiast.
* '''Turnej Europejski''' – turniej pocieszenia dla drużyn, które wydały nieco mniej PLN-ów.
*'''Trening klubowy''' - raz dziennie spotykasz się z kumplami z klubu i wspólnie <del>chlejecie wódę</del> trenujecie wybraną umiejętność. Nie trzeba wydawać Energii ani ciężko zarobionych pieniędzy, dlatego warto się integrować.
* '''Superliga''' – wygrywa ten, kto do godziny 17 dnia przerwy międzysezonowej wykiwa wszystkich i swoim OVR zaniżonym niczym dług publiczny Polski znajdzie się poza top 8 rankingu klubowego. Nagrodą jest możliwość chillowania w 1 lidze i uniknięcie [[Wpierdol|wpierdolu]] od <s>największych płatników</s> tych, którym się ta sztuka nie udała.
==Rozgrywki==
* '''Sparingi''' – zapomnij o nich, są zawsze rozgrywane w godzinach pracy/spania.
*'''Liga''' - jeśli klub chce grać poważne mecze i zarabiać to powinien dołączyć do ligi lub zaczekać na utworzenie nowej. w każdej lidze można grać 1 mecz dziennie. Niestety można grać tylko na wysokich szczeblach ligowych, ponieważ twórcom gry zabrakło funduszy na utworzenie okręgówki.
* '''Top Tygodnia''' – wygrywa gracz, który wyda na grę najwięcej pieniędzy.
*'''Turniej Mistrzów'''- Do Turnieju kwalifikują się <del>co sezon te same zsepoły</del> tylko najbardziej elitarne z każdego kraju, czyli takie, które <del>wydały wystarczająco PLN'ów na grę</del> zajęły najwyższe miejsca w 1 lidze z każdego kraju.
* '''Top Tygodnia Klubów''' – wygrywa klub którego gracze wydadzą na grę najwięcej pieniędzy, zwykle top 1 gry.
*'''Turnej Europejski''' - Turniej pocieszenia dla drużyn, które <del>wydały nieco mniej PLN'ów</del> zajęły miejsca tuż za czołówką 1 ligi z każdego kraju. Jednoczesnie są to najważniejsze rozgrywki w grze, bez których większość drużyn nie miała by po co grać w pierwszej lidze.

*'''Puchar Krajowy''' - Każdy kraj ma swój puchar, w którym topowe drużyny mogą grać nawet z drużynami z ligi 5. Zawsze wygrywa go drużyna z 1 ligi.
== Mecze ==
*'''Sparingi''' - Jeśli komuś mało meczów, to może grać ze swoją drużyną w sparingu aby <del>testować taktyki</del> <del>zarobić pieniądze dla klubu</del> zapomnieć o nim, ponieważ zawsze jest on rozgrywany w godzinach pracy/spania.
Jak każda gra sportowa '''Football Team''' posiada moduł meczów, który <del>rządzi się swoimi prawami</del> jest oparty na systemie proporcjonalności. To oznacza, że jeżeli Ty <del>wydałeś na grę 50 PLN</del> masz 50 OVR i mierzysz się z przeciwnikiem co <del>wydał 100 PLN</del> ma 100 OVR<ref>Tak łatwo niestety nie jest i OVR jest tylko dużym uproszczeniem</ref> to szanse, że wygrasz pojedynek wynoszą <del>0%</del> około 33%.

{{cytat|Kontra w wykonaniu Cazzik, ale wykonuje nieudaną przeplatankę i zamiast podać piłkę do lepiej ustawionego kolegi traci ją na rzecz Paul ET. Chyba chciał zaimponować tej dziewczynie w mini, która stoi obok mnie. Hmmm...jest na co popatrzeć, oj jest…|Gracze w FT są jak zwykle skoncentrowani na meczu…}}
{{cytat|
MagicPlayer decyduje się na najprostsze rozwiązanie znane z kartofliskowych boisk B klasy i wali długą piłkę przed siebie w pole karne mając nadzieję, że ta trafi do Jagermeister|…świetnie wyszkoleni taktycznie…}}
{{cytat|Gracz jest wściekły na sędziego. Ze złością kopie piłkę przed siebie. Strzał trafia… w krocze Luisa Hernandeza! Sędzia przerywa grę. Nie wywinie się z tego – czerwona kartka. Poszkodowany drze się jak potłuczony, krew odpłynęła mu z twarzy. Kobiety mawiają, że mężczyzna nie podołałby porodowi, ale żadna z nich nie dowie się, jaki ból czuje facet uderzony w swe czułe miejsce. Zmiana może być niezbędna.|… i wzorowo panują nad nerwami}}

== Forum ==
Forum '''Football Team''' służy do:
* Odwoływania się od otrzymanych [[Ban|banów]] (nałożonych najczęściej za <del>granie z bratem na jednym kompie</del> multikonta);
* Składania zleceń do grafików, ewentualnie oferowania takich usług;
* Składania propozycji jak ulepszyć rozgrywkę w FT, które w 90% przypadków i tak są odrzucane.
[[Kategoria:Komputerowe gry sportowe]]
{{Przypisy}}

Aktualna wersja na dzień 09:22, 16 sie 2024

Silnik meczowy to kpina. Jakim cudem przegraliśmy ze słabszą drużyną?????????

90% graczy Football Team

OVR nie gra

Odpowiedź na pytanie powyżej

Football Team – gra przeglądarkowa typu pay2win free2play, w której gracz staje się wirtualnym piłkarzem, którego trzeba trenować, znaleźć mu drużynę, trenować, wygrywać mecze z innymi drużynami, trenować, wygrywać różne rozgrywki, a na końcu jeszcze trenować i przy okazji kupić wszystkie możliwe pakiety.

Umiejętności[edytuj • edytuj kod]

  • Gra ofensywna – im gracz ma bardziej wytrenowaną grę ofensywną, tym częściej kopie piłkę z czuba w nadziei, że kopnie celnie, a bramkarz będzie miał za krótkie ręce.
  • Gra defensywna – im gracz ma wyższy jej poziom, tym częściej przeciwnik będzie pod jego bramką, ale rzadziej strzeli w stronę tego białego prostokąta, którego gracz broni.
  • Rozgrywanie – gracz ma oczy dookoła głowy i potrafi stworzyć niezwykle groźne akcje. Albo czasem wiatr zawieje, dzięki czemu zdarzy się, że piłka trafi do adresata. Obie opcje równie prawdopodobne.
  • Niski Pressing – gracz odbiera przeciwnikowi piłkę trochę wcześniej niż 0.0000001 sekundy przed jego strzałem. Doskonale współgra z grą defensywną; dzięki tym umiejętnościom można czyścić wszystkie piłki, niczym Domestos czyści twój kibel.
  • Skuteczność – gracz rzadziej strąca telebimy na stadionie, a częściej trafia w pobliże (±15 metrów) miejsca, w które celuje (bramka, kolega z drużyny, genitalia przeciwnika).
  • Czytanie gry – bramkarz potrafi przewidzieć gdzie padnie strzał, zanim przeciwnik zdąży kopnąć piłkę. Niczym Alfonsinho z pewnej telewizyjnej reklamy opon.
  • Stałe fragmenty – ta umiejętność nie ma znaczenia, bo tak naprawdę silnik gry rzuca monetą.
  • Kondycja – potrzebna do obliczenia, na jak długo starczy graczowi siły. Dotyczy również bramkarza, któremu drętwieją nogi od stania w miejscu. Aby to obliczyć, potrzebni są naukowcy z Harvardu oraz kwantowy superkomputer NASA.

Rozgrywki[edytuj • edytuj kod]

  • Liga – niestety można grać tylko na wysokich szczeblach ligowych, ponieważ twórcom gry zabrakło funduszy na utworzenie okręgówki.
  • Turniej Mistrzów – do Turnieju kwalifikują się co sezon te same zespoły tylko najbardziej elitarne z każdego kraju, czyli takie, które wydały wystarczająco PLN-ów na grę.
  • Turnej Europejski – turniej pocieszenia dla drużyn, które wydały nieco mniej PLN-ów.
  • Superliga – wygrywa ten, kto do godziny 17 dnia przerwy międzysezonowej wykiwa wszystkich i swoim OVR zaniżonym niczym dług publiczny Polski znajdzie się poza top 8 rankingu klubowego. Nagrodą jest możliwość chillowania w 1 lidze i uniknięcie wpierdolu od największych płatników tych, którym się ta sztuka nie udała.
  • Sparingi – zapomnij o nich, są zawsze rozgrywane w godzinach pracy/spania.
  • Top Tygodnia – wygrywa gracz, który wyda na grę najwięcej pieniędzy.
  • Top Tygodnia Klubów – wygrywa klub którego gracze wydadzą na grę najwięcej pieniędzy, zwykle top 1 gry.

Mecze[edytuj • edytuj kod]

Jak każda gra sportowa Football Team posiada moduł meczów, który rządzi się swoimi prawami jest oparty na systemie proporcjonalności. To oznacza, że jeżeli Ty wydałeś na grę 50 PLN masz 50 OVR i mierzysz się z przeciwnikiem co wydał 100 PLN ma 100 OVR[1] to szanse, że wygrasz pojedynek wynoszą 0% około 33%.

Kontra w wykonaniu Cazzik, ale wykonuje nieudaną przeplatankę i zamiast podać piłkę do lepiej ustawionego kolegi traci ją na rzecz Paul ET. Chyba chciał zaimponować tej dziewczynie w mini, która stoi obok mnie. Hmmm...jest na co popatrzeć, oj jest…

Gracze w FT są jak zwykle skoncentrowani na meczu…

MagicPlayer decyduje się na najprostsze rozwiązanie znane z kartofliskowych boisk B klasy i wali długą piłkę przed siebie w pole karne mając nadzieję, że ta trafi do Jagermeister

…świetnie wyszkoleni taktycznie…

Gracz jest wściekły na sędziego. Ze złością kopie piłkę przed siebie. Strzał trafia… w krocze Luisa Hernandeza! Sędzia przerywa grę. Nie wywinie się z tego – czerwona kartka. Poszkodowany drze się jak potłuczony, krew odpłynęła mu z twarzy. Kobiety mawiają, że mężczyzna nie podołałby porodowi, ale żadna z nich nie dowie się, jaki ból czuje facet uderzony w swe czułe miejsce. Zmiana może być niezbędna.

… i wzorowo panują nad nerwami

Forum[edytuj • edytuj kod]

Forum Football Team służy do:

  • Odwoływania się od otrzymanych banów (nałożonych najczęściej za granie z bratem na jednym kompie multikonta);
  • Składania zleceń do grafików, ewentualnie oferowania takich usług;
  • Składania propozycji jak ulepszyć rozgrywkę w FT, które w 90% przypadków i tak są odrzucane.

Przypisy

  1. Tak łatwo niestety nie jest i OVR jest tylko dużym uproszczeniem