Nonźródła:Charakterystyka gatunków ludzkich: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Rv)
(→‎Grupa IV: Pozostałe: Policjant ma mniej inteligencji!)
Linia 739: Linia 739:
| style="background-color: #CC0000" |
| style="background-color: #CC0000" |
| style="background-color: #CC0000" |
| style="background-color: #CC0000" |
| style="background-color: #CC0000" |<center>80</center>
| style="background-color: #CC0000" |<center>10</center>
|
|
|
|

Wersja z 23:58, 3 lut 2011

Charakterystyka gatunków ludzkich – suplement do podręczników biologii dla klasy pierwszej gimnazjum, wykonane przez grupę badaczy w czasie normalnych warunków w terenie w Polsce. Informacje tutaj podane mogą być nieuzupełnione na skutek trudności w dokładnym ocenieniu danych zjawisk. Grupa wydająca suplement obradowała trzy dni i zadecydowała o ustaleniu poniższych gatunków wraz z danymi i opisami.

Grupa I: Człowieki

Człowiek normalny
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
80 (śr.)
Charyzma
50
Szczęście
32
Punkty L
50

Opis

Podstawowy gatunek człowieka, z którego wyewoluował człowiek inteligentny a w późniejszym czasie doszło do podziału na cztery grupy. Jest to przeciętna i najbardziej rozpowszechniona forma człowieka na Ziemi. Niska inteligencja jest im potrzebna jedynie do zrozumienia i wykonywania pracy fizycznej. Z reguły osobniki te nie chciały być stworzone do wyższych celów, jak człowiek inteligentny.

Zalety

  • tania siła robocza kierowana przez inteligentniejszy gatunek;
  • niska inteligencja wpływa na możliwość prania mózgu;

Wady

  • zrywy i protesty, dość częsty problem wywołany skupiskami nieco inteligentniejszymi;
  • często brak reakcji na bodźce (Do roboty darmozjady! itp.) powoduje wydłużanie się terminów projektów dla wszystkich gatunków;
  • oszukiwanie wszystkich źle wpływa na dobre porozumienie, powstają kolejne bunty;
  • działają jedynie z paliwem.
Człowiek inteligentny
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
120 (śr.)
Charyzma
70
Szczęście
50
Punkty L
30

Opis

Mocniej rozwinięta forma życia. Najczęściej stanowi ono część grona przywódców wszystkich plemion (zwane rządem), choć zdarzają się przypadki rządów mniej inteligentnych gatunków, co źle wpływa na królestwo.

Zalety

  • łatwiejsza komunikacja, czasami i potrzeba dóbr wewnętrznych;
  • stanowią większość w gronie przywódców (choć niekoniecznie musi to świadczyć o dobrych wyborach);
  • niekiedy obejmują niższe stanowiska, wykonując tym samym swoją pracę o wiele lepiej, niż człowiek normalny (choć nadal stanowią dużą grupę przywódców i wielkich myślicieli).

Wady

  • ostatni stopień przemiany w inteligentny gatunek – student – z reguły obniża swoje notowania;
  • często inteligenci działają na niekorzyść plemion (zwanych narodem);
  • mogą wywierać wpływ na wyższe stopniem gatunki poprzez argumenty mocne bądź słabsze.
Blondynka
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
-20
Charyzma
80
Szczęście
100
Punkty L
70

Opis

Gatunek najniżej położony w grupie I. Trwały spory o umieszczenie go tutaj, lecz wynikiem większości znajduje się on tutaj. Dowodzi to o niestałości w decyzjach Komisji Podstaw Programowych. Starają się nadrabiać wdziękiem i urodą swój brak inteligencji, trafiając na odpowiednie podłoże samców, którzy gustują w takich gatunkach.

Zalety

  • łatwość do okłamania/oszukania;
  • ogółem łatwość;

Wady

  • zupełny brak zrozumienia bardziej skomplikowanego zdania niż pojedyncze, konieczność mówienia wszystkiego kilka razy;
  • niemożność utrzymania siebie samej spowodowała rozwinięcie przyciągania samców, powodując złudne i fałszywe sygnały.
  • kosztem symbiozy z samcem uśmiercają go.

Grupa II: Internetowce

Nonsensopedysta
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
100 (śr.)
Charyzma
40
Szczęście
60
Punkty L
50

Opis

Gromadny typ tworzący źródła wiedzy dla form inteligentnych. Mają wysokie poczucie humoru sprawiając, że nauka przychodzi łatwo. Przeciwieństwo Wikipedysty.

Zalety

  • tworzenie encyklopedii humoru;
  • humor na wysokim poziomie, z owym gatunkiem nie sposób się nudzić;

Wady

  • często no-life;
  • pisze artykuły parodiujące inne gatunki i ich kulturę (Bóg, Mojżesz itd.);
Wikipedysta
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
200 (śr.)
Charyzma
40
Szczęście
20
Punkty L
50

Opis

Zniekształcona forma nonsensopedysty. Ma specyficzny umysł nie pozwalający mu na odrobinę humoru. Lubiany za tworzenie Wikipedii, encyklopedii zadań domowych.

Zalety

  • tworzenie encyklopedii zadań domowych, gdzie każdy może spisać.

Wady

  • zupełny brak poczucia humoru;
  • porozumiewanie się w innym języku niż normalni ludzie (zwany wikiżargonem) powoduje zupełny brak zrozumienia;
  • nie chcą się przyznać, ze to oni są naszą parodią.
Wandal
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
10
Charyzma
-50-5
Szczęście
20
Punkty L
-70

Opis

Gatunek bardzo popularny wśród Nonsensopedii i Wikipedii. Zostawia bałagan po sobie, czym zaskarbił sobie nagonkę, w której zjednoczyli się Wikipedyści i Nonsensopedyści. Cieszy się wandalizmami, lecz krótko, bo do usunięcia. Charyzma niska, gdyż wypowiedzi najczęściej ograniczają się do bluzgów zapisanych z błędami ortograficznymi.

Zalety

  • Nienawiść do niego łączy Nonsensopedystów i Wikipedystów

Wady

  • niszczenie zbiorów encyklopedii kończące się banem;
  • ataki osobiste bądź krzyki o artykuły obrażające tegoż gatunku uczucia (najczęściej Nonsensopedia).
Pokemon
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
0
Charyzma
-50
Szczęście
60
Punkty L
10

Opis

Zadowolony z siebie gatunek stadnie zamieszkujący Internet. Cieszy się z niszczenia psychiki innym gatunkom. Dość popularny i nadzwyczajny okaz wyhodowany kiedykolwiek. Prawie jak wandal, jednak nie wandalizuje, a śmieci.

Zalety

  • możliwość spotkania drugiej połowy, mieszkającej o jakieś 2000km stąd.

Wady

  • zupełnie potępiona forma życia przez internetowce;
  • tworzy blogi, możliwość utraty wzroku lub trwałego kalectwa wzrasta o 1000%;
  • brak jakiegokolwiek pożytku.

Grupa III: Subkulturowce

Emo
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
40
Charyzma
-17
Szczęście
-
Punkty L
0

Opis

Forma życia nienadająca się do społeczeństwa. Zupełny brak zaangażowania w życie, które definitywnie chce skończyć, jak samo mówi. Często są to tylko pozory. Uważa że jest mu źle, co powoduje kręćka u osób blisko spokrewnionych z tym gatunkiem.

Zalety

  • możliwość pożyczenia żyletki.

Wady

  • zupełna nieprzydatność do czegokolwiek;
  • niemożność komunikacji.
Dresiarz
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
10
Charyzma
0-12
Szczęście
?
Punkty L
20

Opis

Inteligencja na tyle niska, że staje się neandertalczykiem. Tak właściwie, to są to chodzące kamienie. Charyzma odpychająca, choć zdarzają się przypadki pociągu samic do tego typu gatunków. Lubiany tylko przez stado. Szczęście niesprawdzone w wyniku niedotarcia ankietera do bazy.

Zalety

  • mając go za przyjaciela czujemy się bezpieczni (choć trudno zaprzyjaźnić się z tym gatunkiem).

Wady

  • mając go za wroga można stracić życie. Hmm, gdzie się podział nasz ankieter?
Szalikowiec
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
40
Charyzma
?
Szczęście
-40
Punkty L
0

Opis

Gatunek inteligencją przypomina dresiarza. Wyrażając patriotyczną postawę, społecznie znienawidzony przez człowieka normalnego, człowieka inteligentnego i policjanta. Zawsze rozzłoszczony w czasie meczu, czyli często.

Zalety

  • szybkie wymiany siatek i krzesełek stadionowych (zdążymy na Euro 2012).

Wady

  • niszczenie mienia społecznego (czyli wandal nieinternetowy, jednak ma swoje przekonania, więc musi być w III grupie);
  • resocjalizacja często pomaga (w byciu gorszym).
Metalowiec
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
100 (śr.)
Charyzma
20
Szczęście
20
Punkty L
20

Opis

Inteligentna forma życia o niskich właściwościach. Wyznawcy Szatana żywiący się kotami.

Zalety

  • dobry opiekun twojego pupila, gdy nie masz co z nim zrobić.

Wady

prace trwają

Satanista
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
100 (śr.)
Charyzma
20
Szczęście
-43
Punkty L
10

Opis

Gatunek gromadny na tajnych spotkaniach. Przeciwnie rozwinięty niż moherowy beret. Uwielbia kolor czarny. Często mylony z ateistą.

Zalety

  • szybkie pranie mózgu.

Wady

  • inteligentniejsze formy życia nie popierają tego gatunku, co daje minusa satanistom;
  • brak rozsądku bądź postradanie zmysłów (wg badań).

Grupa IV: Pozostałe

Policjant
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
10
Charyzma
40
Szczęście
20
Punkty L
60

Opis

Stróż porządku wśród gatunków. Lubiany przez człowieka normalnego i inteligentnego. Często niezadowolony w wyniku zderzenia się ze światem zła.

Zalety

  • obrona przed gatunkami, które źle wpływają na świat (choć nie zawsze skuteczna);
  • sprawiedliwość.

Wady

  • łatwość do skorumpowania (niskie zarobki, wysoka łapówka);
  • często nakłada kary (w postaci mandatów) na dobre gatunki w wyniku zbyt skomplikowanego prawa.


Moherowy beret
Ujemny
0-20
21-40
41-60
61-80
81-100
100+
Inteligencja
60
Charyzma
?
Szczęście
60
Punkty L
20

Opis

Wierny swemu przywódcy gatunek. Spotykane głównie w miejscach kultu. Rozpiętość charyzmatyczna nie pozwala na wyciągnięcie średniej. Gatunek na wymarciu (same staruszki).

Zalety

  • pobożność++.

Wady

  • jako, iż są to głównie babcie, zupełna łatwość w manipulowaniu, traci na rencie z powodu konieczności wspierania <wstaw cokolwiek>.