Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (nowe polecenia)
M (Dodaję szablon {{stopka}})
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 7 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{Programisto}}
<br/>
{{Programowanie}}
{{Programowanie}}


{{t}}skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[Gra fabularna|RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[Gra fabularna|RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym [[żółw]]iem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).


== Podstawowe polecenia ==
== Podstawowe polecenia ==
* '''np 10''' - żółw idzie 10 pikseli do przodu
* '''pw 90''' - żółw skręca w prawo
* '''lw 90''' - żółw skręca w lewo
* '''sż''' - żółw znika
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę.
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę.
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę.
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę.
Linia 18: Linia 12:


== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Język Logo używany jest zazwyczaj na [[Informatyka (przedmiot szkolny)|lekcjach informatyki]] do torturowania uczniów.


== Zobacz też ==
{{stub|inf}}
* [[Game Maker Language]]
* [[Pascal (język programowania)|Pascal]]
* [[C++]]

{{stopka}}
[[Kategoria:Języki programowania]]
[[Kategoria:Języki programowania]]

Aktualna wersja na dzień 01:17, 21 gru 2021

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia[edytuj • edytuj kod]

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie[edytuj • edytuj kod]

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]