NonNews:Polacy najbardziej lubią M jak miłość: Różnice pomiędzy wersjami
M (poprawa) |
M (dodano {{NonNews data}}) |
||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 9 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''2 września 2006''' |
|||
'''Na pytanie o ulubiony [[serial telewizyjny]] siedmiu na dziesięciu Polaków odpowiada: ''[[M jak miłość]]''. Inne produkcje mają głęboko w [[dupa|tyle]] – informuje ''[[Rzeczpospolita]]'''''. |
'''Na pytanie o ulubiony [[serial telewizyjny]] siedmiu na dziesięciu Polaków odpowiada: ''[[M jak miłość]]''. Inne produkcje mają głęboko w [[dupa|tyle]] – informuje ''[[Rzeczpospolita]]'''''. |
||
To, że [[Polska|Polacy]] w pierwszej kolejności wskazują na hit [[TVP2| |
To, że [[Polska|Polacy]] w pierwszej kolejności wskazują na hit [[TVP2|Dwójki]], dziwi. To obecnie najgłupszy ze wszystkich programów [[Telewizja Polska|TVP]]. Tej wiosny każdy odcinek ''[[M jak miłość]]'' oglądało średnio prawie 10 mln osób. To największa widownia [[tasiemiec|tasiemcowego]] programu od czasu wprowadzenia w Polsce badań telemetrycznych – podkreśla gazeta. |
||
Pierwszeństwo ''[[M jak miłość]]'' nie zależy od wieku, wykształcenia, dochodu, miejsca zamieszkania, płci, choć – jak można się było spodziewać |
Pierwszeństwo ''[[M jak miłość]]'' nie zależy od wieku, wykształcenia, dochodu, miejsca zamieszkania, płci, choć – jak można się było spodziewać – na ten [[serial]], jako na ulubiony, wskazuje więcej emerytowanych kobiet bez podstawówki (prawie 79 proc.) niż wszystkich innych (60 proc.). |
||
Drugi w rankingu jest emitowany w [[TVN]] serial ''[[Na Wspólnej]]''. To niespodzianka, bo pod względem oglądalności |
Drugi w rankingu jest emitowany w [[TVN]] serial ''[[Na Wspólnej]]''. To niespodzianka, bo pod względem oglądalności tasiemiec TVN przegrywa z ''[[Na dobre i na złe|Na złe i jeszcze gorsze]]'' (piąta lokata według sympatii) i ''[[Złotopolscy|Srebrnoazerskimi]]'' w Dwójce (dopiero na ósmym miejscu). Fakt, że serial TVN nadawany jest częściej niż wymienione pozycje [[TVP2]], ale w wypracowaniu silnej marki z pewnością pomogły działania marketingowe [[komercja|skomercjalizowanej]] stacji. Aktorzy ''Na Wspólnej'' często występują w roli bohaterów sesji zdjęciowych i rubryk towarzyskich w [[prasa kolorowa|głupich gazetach dla zakompleksionych nastolatek]]. |
||
Tuż za pierwszą dziesiątką ulubieńców uplasowały się trzy inne seriale TVN, tym razem mniej |
Tuż za pierwszą dziesiątką ulubieńców uplasowały się trzy inne seriale TVN, tym razem mniej tasiemcowe: ''[[Kryminalni]]'', ''[[Detektywi]]'' i ''[[Magda M]]''. Najwyżej notowanymi pozycjami [[Polsat|Powtórka TV]] są w oczach badanych ''[[Samo Życie|Samo życie]]'' i ''[[Pierwsza miłość]]'' (na szóstym i siódmym miejscu). Ogółem w pierwszej dwudziestce znalazło się siedem pozycji Polsatu (także m.in. ''[[Fala zbrodni]]'', ''[[Pensjonat Pod Różą]]''), sześć [[TVN]], cztery [[TVP2]] i trzy [[TVP1]]. |
||
Polacy są serialowymi [[ |
Polacy są serialowymi [[Liga Polskich Rodzin|patriotami]] – w pierwszej dziesiątce ulubionych znalazł się tylko jeden produkt zagraniczny: od lat niezmiennie beznadziejny amerykański tasiemiec ''[[Moda na sukces]]''. Na pozycji dziewiętnastej uplasował się nowszy i odrobinę mniej [[głupota|telenowelowaty]] serial z USA ''[[Gotowe na wszystko]]'', który pokazuje [[Polsat]]. |
||
Badanie |
Badanie przeprowadził od marca do maja 2006 [[TVN]] w ramach projektu „Na Wspólnej Drodze” dla każdego na ogólnopolskiej, losowej próbie 3724 osób w wieku od 13 do 80 lat. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
[[Kategoria:35 tydzień, 2006|{{PAGENAME}}]] |
|||
⚫ | |||
{{NonNews data|2 września 2006}} |
Aktualna wersja na dzień 13:35, 2 maj 2020
2 września 2006
Na pytanie o ulubiony serial telewizyjny siedmiu na dziesięciu Polaków odpowiada: M jak miłość. Inne produkcje mają głęboko w tyle – informuje Rzeczpospolita.
To, że Polacy w pierwszej kolejności wskazują na hit Dwójki, dziwi. To obecnie najgłupszy ze wszystkich programów TVP. Tej wiosny każdy odcinek M jak miłość oglądało średnio prawie 10 mln osób. To największa widownia tasiemcowego programu od czasu wprowadzenia w Polsce badań telemetrycznych – podkreśla gazeta.
Pierwszeństwo M jak miłość nie zależy od wieku, wykształcenia, dochodu, miejsca zamieszkania, płci, choć – jak można się było spodziewać – na ten serial, jako na ulubiony, wskazuje więcej emerytowanych kobiet bez podstawówki (prawie 79 proc.) niż wszystkich innych (60 proc.).
Drugi w rankingu jest emitowany w TVN serial Na Wspólnej. To niespodzianka, bo pod względem oglądalności tasiemiec TVN przegrywa z Na złe i jeszcze gorsze (piąta lokata według sympatii) i Srebrnoazerskimi w Dwójce (dopiero na ósmym miejscu). Fakt, że serial TVN nadawany jest częściej niż wymienione pozycje TVP2, ale w wypracowaniu silnej marki z pewnością pomogły działania marketingowe skomercjalizowanej stacji. Aktorzy Na Wspólnej często występują w roli bohaterów sesji zdjęciowych i rubryk towarzyskich w głupich gazetach dla zakompleksionych nastolatek.
Tuż za pierwszą dziesiątką ulubieńców uplasowały się trzy inne seriale TVN, tym razem mniej tasiemcowe: Kryminalni, Detektywi i Magda M. Najwyżej notowanymi pozycjami Powtórka TV są w oczach badanych Samo życie i Pierwsza miłość (na szóstym i siódmym miejscu). Ogółem w pierwszej dwudziestce znalazło się siedem pozycji Polsatu (także m.in. Fala zbrodni, Pensjonat Pod Różą), sześć TVN, cztery TVP2 i trzy TVP1.
Polacy są serialowymi patriotami – w pierwszej dziesiątce ulubionych znalazł się tylko jeden produkt zagraniczny: od lat niezmiennie beznadziejny amerykański tasiemiec Moda na sukces. Na pozycji dziewiętnastej uplasował się nowszy i odrobinę mniej telenowelowaty serial z USA Gotowe na wszystko, który pokazuje Polsat.
Badanie przeprowadził od marca do maja 2006 TVN w ramach projektu „Na Wspólnej Drodze” dla każdego na ogólnopolskiej, losowej próbie 3724 osób w wieku od 13 do 80 lat.
Źródło[edytuj • edytuj kod]
- Najpopularniejsze polskie seriale, Onet.pl, 2 września 2006.