Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 81.168.143.21. Ofiarą rewertu jest 31.63.245.92.)
(korekty)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|'''języka programowania'''|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{sur|'''języka programowania'''|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{Programowanie}}
{{Programowanie}}
'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[RPG]], w której gracz (programista?) ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Kompilator Logo składa się z konsolidatora sematyczno-składniowego, modułu optymalizacyjnego oraz klatki z żółwiami. Jest też możliwość korzystania z kilku żółwi, coś jakby multiplayer. Programiści używają zamiennie nazw logo i "pier**lony żółwik".
'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[RPG]], w której gracz programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).


== Podstawowe polecenia ==
== Podstawowe polecenia ==
Linia 11: Linia 11:


== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów, którzy przecież mogliby w tym czasie robić coś pożyteczniejszego, np. grać w [[Quake|Quake'a III]].
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.


{{stubinf}}
{{stubinf}}

Wersja z 18:53, 19 paź 2011

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? - żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

Szablon:Stubinf