Jelcz M101I: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dr.)
(dr.)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]]
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]]
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|Wrocławski Salus]]
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|...i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]]
{{t|Jelcz M101I, Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]].
{{t|Jelcz M101I, Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]].


Linia 6: Linia 6:


Autobus niskopodłogowy, przez co [[babcia autobusowa|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć.
Autobus niskopodłogowy, przez co [[babcia autobusowa|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć.
<br clear="all" />
{{KWW}}
{{KWW}}
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]]
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]]

Wersja z 17:06, 6 cze 2012

Mielecki Salus

Szablon:T mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w Jeleniej Górze, Mielcu i Wrocławiu.

Charakterystyka

Autobus niskopodłogowy, przez co babcie autobusowe łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w MPK Wrocław salusów jeździ tylko jeden, w MZK Jelenia Góra na chodzie jest wszystkich sześć.