Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Artur21. Autor wycofanej wersji to 77.92.41.116.)
M ({{t}}, półpauza)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|'''języka programowania'''|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{sur|'''języka programowania'''|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{Programowanie}}
{{Programowanie}}
'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
{{t}}skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).


== Podstawowe polecenia ==
== Podstawowe polecenia ==
Linia 8: Linia 8:
* '''SETPENSIZE''' – zmiana grubości kreski.
* '''SETPENSIZE''' – zmiana grubości kreski.
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę.
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę.
* '''?''' - żółw zastanawia się nad sensem życia
* '''?''' żółw zastanawia się nad sensem życia


== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==

Wersja z 20:31, 1 mar 2013

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Szablon:Tskrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.