Pepco: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: rewert |
(→Charakterystyka: ghjkl) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Charakterystyka == |
== Charakterystyka == |
||
Niech nie zwiodą cię uśmiechnięte twarze na szybach sklepu. Ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nabywają puzzle, których nie da się ułożyć, majtki bez dziur na nogi, rękawiczki z sześcioma palcami czy też też tzw. stojaki na biżuterię, które ulegają unicestwieniu, gdy siada na nich mucha. Dostępne są też okulary bez szkieł i przybory szkolne z wróżkami, księżniczkami. Ze względu na to, że market PEPCO ma nazwę i niebieski kolor, cenią się zdecydowanie wyżej niż zwyczajne Chińczycy w tonacji czerwono-żółtej. Choćby dlatego, że zamiast puszczać najnowsze przeboje posiada własne Radio PEPCO, które puszcza muzykę relaksacyjną, mającą na celu umilanie klientom zakupów. Oczywiście, co piosenkę pojawia się slogan reklamowy PEPCO. |
Niech nie zwiodą cię uśmiechnięte twarze na szybach sklepu. Ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nabywają puzzle, których nie da się ułożyć, majtki bez dziur na nogi, rękawiczki z sześcioma palcami czy też też tzw. stojaki na biżuterię, które ulegają unicestwieniu, gdy siada na nich mucha. Dostępne są też okulary bez szkieł i przybory szkolne z wróżkami, księżniczkami. Ze względu na to, że market PEPCO ma nazwę i niebieski kolor, cenią się zdecydowanie wyżej niż zwyczajne Chińczycy w tonacji czerwono-żółtej. Choćby dlatego, że zamiast puszczać najnowsze przeboje posiada własne Radio PEPCO, które puszcza muzykę relaksacyjną, mającą na celu umilanie klientom zakupów. Oczywiście, co piosenkę pojawia się slogan reklamowy PEPCO. W niektórych lokalach dla bachorów można pograć w grę wiszącą na półce, gdy przechodzą. |
||
== Cel == |
== Cel == |
Wersja z 21:21, 14 sie 2016
Szablon:Tmarket posiadający nazwę oraz niebieskie koszulki dla sprzedawczyń, które za każdym razem proponują ci doładowanie w Orange.
Charakterystyka
Niech nie zwiodą cię uśmiechnięte twarze na szybach sklepu. Ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nabywają puzzle, których nie da się ułożyć, majtki bez dziur na nogi, rękawiczki z sześcioma palcami czy też też tzw. stojaki na biżuterię, które ulegają unicestwieniu, gdy siada na nich mucha. Dostępne są też okulary bez szkieł i przybory szkolne z wróżkami, księżniczkami. Ze względu na to, że market PEPCO ma nazwę i niebieski kolor, cenią się zdecydowanie wyżej niż zwyczajne Chińczycy w tonacji czerwono-żółtej. Choćby dlatego, że zamiast puszczać najnowsze przeboje posiada własne Radio PEPCO, które puszcza muzykę relaksacyjną, mającą na celu umilanie klientom zakupów. Oczywiście, co piosenkę pojawia się slogan reklamowy PEPCO. W niektórych lokalach dla bachorów można pograć w grę wiszącą na półce, gdy przechodzą.
Cel
Wmówienie ludziom, że to co kupują w PEPCO to produkty najwyższej jakości, a kupowane przez nich spodnie z trzema nogawkami są wykonane w stu procentach z naturalnych tkanin. Towary są oczywiście luksusowe. To, że twoja czapka ma dziurę w kształcie sedesu i przypomina poszkodowany przez los ser szwajcarski, nie jest wadą, ale hitem sezonu - twoi znajomi nie będą mogli wyjść z podziwu po tym, jak dostaną od ciebie sedesową śnieżką.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ekonomii. Jeśli wiesz, dlaczego Balcerowicz musiał odejść – rozbuduj go.