Škoda 16T: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
Musialmati (dyskusja • edycje) ("ort." ;p) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Škoda 16T]] (w tekstach pisanych zwana dla ułatwienia '''Skodą 16T''') - [[Czechy|czeski]] tramwaj produkowany w Czechach w miejscowości [[Pilzno]]. |
[[Škoda 16T]] (w tekstach pisanych zwana dla ułatwienia '''Skodą 16T''') - [[Czechy|czeski]] tramwaj produkowany w Czechach w miejscowości [[Pilzno]]. |
||
== Wygląd zewnętrzny == |
== Wygląd zewnętrzny == |
||
Tramwaj ten z wyglądu przypomina pewnego uroczego robaczka zwanego [[Pierścienica| |
Tramwaj ten z wyglądu przypomina pewnego uroczego robaczka zwanego [[Pierścienica|glistą ludzką]]. Powodem tego porównania jest nieproporcjonalnie duża ilość przegubów, co może budzić skojarzenie z łączeniami miedzy pierścieniami tej istoty... Design '''Škody 16T''' jest zaprojektowany przez [[Porshe]], co wyjaśnia te podobieństwa. |
||
== Wygląd zewnętrzny == |
== Wygląd zewnętrzny == |
||
W środku tramwaj ten jest dość normalny, upodabnia się do wnętrza innych tramwajów produkowanych przez kraje [[Europa|Europy]] wschodniej. Wyjątkiem jest zastosowanie w środkowym członie siedzeń obróconych o 90° względem kierunku jazdy. Jest to rozwiązanie świetne, szkoda tylko, że nogi pasażerów tworzą gąszcz, który zmniejsza prawdopodobieństwo przedostania sie przez człon środkowy o 88,965%. |
W środku tramwaj ten jest dość normalny, upodabnia się do wnętrza innych tramwajów produkowanych przez kraje [[Europa|Europy]] wschodniej. Wyjątkiem jest zastosowanie w środkowym członie siedzeń obróconych o 90° względem kierunku jazdy. Jest to rozwiązanie świetne, szkoda tylko, że nogi pasażerów tworzą gąszcz, który zmniejsza prawdopodobieństwo przedostania sie przez człon środkowy o 88,965%. |
Wersja z 20:02, 14 sty 2009
Škoda 16T (w tekstach pisanych zwana dla ułatwienia Skodą 16T) - czeski tramwaj produkowany w Czechach w miejscowości Pilzno.
Wygląd zewnętrzny
Tramwaj ten z wyglądu przypomina pewnego uroczego robaczka zwanego glistą ludzką. Powodem tego porównania jest nieproporcjonalnie duża ilość przegubów, co może budzić skojarzenie z łączeniami miedzy pierścieniami tej istoty... Design Škody 16T jest zaprojektowany przez Porshe, co wyjaśnia te podobieństwa.
Wygląd zewnętrzny
W środku tramwaj ten jest dość normalny, upodabnia się do wnętrza innych tramwajów produkowanych przez kraje Europy wschodniej. Wyjątkiem jest zastosowanie w środkowym członie siedzeń obróconych o 90° względem kierunku jazdy. Jest to rozwiązanie świetne, szkoda tylko, że nogi pasażerów tworzą gąszcz, który zmniejsza prawdopodobieństwo przedostania sie przez człon środkowy o 88,965%.
Eksploatacja
Tramwaje te są używane[1] tylko we Wrocławiu.
Przypisy
- ↑ Powiedzmy, że używane, chociaż przez 80% swojej egzystencji stoją w zajezdni czekając na naprawę licznych usterek