Konstal 105Na: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Dodanie grafiki i dopisanie co nieco)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:105Na.jpg|thumb|right|400px|[[Wrocław|Wrocławska]] stopiątka jedzie na [[Biskupin (Wrocław)|Biskupin]], podczas jakiegoś święta]]
[[Grafika:105Na.jpg|thumb|right|400px|[[Wrocław|Wrocławska]] stopiątka jedzie na [[Biskupin (Wrocław)|Biskupin]], podczas jakiegoś święta]]
[[Grafika:StoPięćNa.Warszawa.JPG|thumb|right|300px|Typowa Stopiątka w [[Warszawa|Warszawie]]]]

'''Konstal 105Na''' (Stopiątka) – [[Konstal 105N]] po lekkiej modernizacji<ref>Co ta modernizacja dała? Nie wiadomo.</ref>, tramwaj ze stajni [[Konstal|Konstala]]. Najpopularniejszy taki pojazd w Polsce! Nie wiedzieć czemu, przecież to staroć. Może dlatego, że jest produkowany w [[Chorzów|Chorzowie]] i dawniej po każdym meczu na [[Stadion Śląski w Chorzowie|Stadionie Śląskim]] dawali gratis ''stopiątkę''?
'''Konstal 105Na''' (Stopiątka lub Akwarium) – [[Konstal 105N]] po lekkiej modernizacji<ref>Co ta modernizacja dała? Nie wiadomo.</ref>, tramwaj ze stajni [[Konstal|Konstala]]. Najpopularniejszy taki pojazd w Polsce! Nie wiedzieć czemu, przecież to staroć. Może dlatego, że jest produkowany w [[Chorzów|Chorzowie]] i dawniej po każdym meczu na [[Stadion Śląski w Chorzowie|Stadionie Śląskim]] dawali gratis ''stopiątkę''?


Przy okazji ten tramwaj jest jedyną rzeczą, w której [[Gorzów Wielkopolski|Gorzów Wlkp.]] jest lepszy od [[Zielona Góra|Zielonej Góry]], bo ten pierwszy ją ma, a Zielonej nie stać.
Przy okazji ten tramwaj jest jedyną rzeczą, w której [[Gorzów Wielkopolski|Gorzów Wlkp.]] jest lepszy od [[Zielona Góra|Zielonej Góry]], bo ten pierwszy ją ma, a Zielonej nie stać.
Linia 13: Linia 13:
Jeden wielki syf! Podłoga w jakieś kropeczki (i to ma zwiększać przyczepność [[pasażer|pasażerów]] podczas zakrętów?! Kit.) Okna rozsuwane i dodatkowo bardzo w tym oporne. Drzwi się otwierają do środka, co oznacza, że jeśli ktoś stoi na schodach, to drzwi mogą mu przytrzasnąć buty. Możliwe, że na zawsze. Stopiątka ma szyberdachy! Jeden z większych bajerów. Siedzenia są plastikowe i niewygodne. Rur do trzymania się podczas jazdy jest chyba wystarczająco. Informacja nie jest aktualna, gdy ktoś stoi w środku i ma za krótkie ręce, wtedy ma również wała.
Jeden wielki syf! Podłoga w jakieś kropeczki (i to ma zwiększać przyczepność [[pasażer|pasażerów]] podczas zakrętów?! Kit.) Okna rozsuwane i dodatkowo bardzo w tym oporne. Drzwi się otwierają do środka, co oznacza, że jeśli ktoś stoi na schodach, to drzwi mogą mu przytrzasnąć buty. Możliwe, że na zawsze. Stopiątka ma szyberdachy! Jeden z większych bajerów. Siedzenia są plastikowe i niewygodne. Rur do trzymania się podczas jazdy jest chyba wystarczająco. Informacja nie jest aktualna, gdy ktoś stoi w środku i ma za krótkie ręce, wtedy ma również wała.


== Parametry ==
*Prędkość maks. - 30Kmh osiągana przy 20% spadku terenu i bez pasażerów.
*Pojemność - Nieograniczona.
*Komfort podróżowania - Rollercoaster.
*Liczba drzwi - 4 ale zwykle się zacinają.
*Stylistyka - [[Porsche]] Design.
*Możliwość spotkania [[Rodzaje babć autobusowych|Babci autobusowych]] - Na 90,09%.<ref>Nawet wysoka podłoga nie jest przeszkodą dla Babć autobusowych</ref>.
*Masa własna - 66 gramów.
{{przypisy}}<br>
{{przypisy}}<br>
{{KWW}}
{{KWW}}

Wersja z 17:17, 19 lip 2009

Wrocławska stopiątka jedzie na Biskupin, podczas jakiegoś święta

Konstal 105Na (Stopiątka lub Akwarium) – Konstal 105N po lekkiej modernizacji[1], tramwaj ze stajni Konstala. Najpopularniejszy taki pojazd w Polsce! Nie wiedzieć czemu, przecież to staroć. Może dlatego, że jest produkowany w Chorzowie i dawniej po każdym meczu na Stadionie Śląskim dawali gratis stopiątkę?

Przy okazji ten tramwaj jest jedyną rzeczą, w której Gorzów Wlkp. jest lepszy od Zielonej Góry, bo ten pierwszy ją ma, a Zielonej nie stać.

Wąskotorową wersją 105 jest oczywiście (znając nomenklaturę Konstala) 805.

Wygląd z zewnątrz

Oh. Fuj. Dziesięciościan z wycięciami na koła[2]. Z przodu ma jakiś badziew, niby do odgarniania śniegu? Nic nie daje. Nawet pantograf nie jest połówkowy! Ha, ale lipa! Drzwi prawie w całości zrobione z szyby. Na górze czoła tramwaju są włożone dwie tabliczki – z numerem linii i pętlą. Po prawym boku również można zobaczyć numer linii.

105Na w środku

Jeden wielki syf! Podłoga w jakieś kropeczki (i to ma zwiększać przyczepność pasażerów podczas zakrętów?! Kit.) Okna rozsuwane i dodatkowo bardzo w tym oporne. Drzwi się otwierają do środka, co oznacza, że jeśli ktoś stoi na schodach, to drzwi mogą mu przytrzasnąć buty. Możliwe, że na zawsze. Stopiątka ma szyberdachy! Jeden z większych bajerów. Siedzenia są plastikowe i niewygodne. Rur do trzymania się podczas jazdy jest chyba wystarczająco. Informacja nie jest aktualna, gdy ktoś stoi w środku i ma za krótkie ręce, wtedy ma również wała.

Parametry

  • Prędkość maks. - 30Kmh osiągana przy 20% spadku terenu i bez pasażerów.
  • Pojemność - Nieograniczona.
  • Komfort podróżowania - Rollercoaster.
  • Liczba drzwi - 4 ale zwykle się zacinają.
  • Stylistyka - Porsche Design.
  • Możliwość spotkania Babci autobusowych - Na 90,09%.[3].
  • Masa własna - 66 gramów.

Przypisy

  1. Co ta modernizacja dała? Nie wiadomo.
  2. W języku MKM-ów – wózki toczne
  3. Nawet wysoka podłoga nie jest przeszkodą dla Babć autobusowych