Bombardier NGT6: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Po dziabągu. Ofiarą rewertu jest JohnAvery.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Cytat|Nie no - Wyjebany!| |
{{Cytat|Nie no - Wyjebany!|Motorniczy o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}} |
||
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}} |
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}} |
Wersja z 17:27, 28 maj 2011
Nie no - Wyjebany!
- Motorniczy o Bombardierze
Nasze lepsze!
- Warszawiak o Bombardierze
Kupimy nowe, za pieniądze z UE!
- Kraków o Bombardierze
JP!
- Dres o Bombardierze
Szablon:Tnowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
- Szablon:TPierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
- Szablon:TDrugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
- Szablon:TTrzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
- Szablon:TCzwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.
Budowa
Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko - kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju "obudowy". Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.
Jak jechać
- Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
- Nie otwieraj okna - większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
- Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba - popatrz w okno
- Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
- Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów - tramwaj lubi się odczepiać
- Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi
Ciekawostki
- Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE
- Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu
- Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku
- Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
- Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
- Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
- Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.
Przypisy
- ↑ Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.