Bombardier NGT6: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dr.)
M
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]]
{{Cytat|Nie no – Wyjebany!|Motorniczy o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nie no – Wyjebany!|Motorniczy o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Nasze lepsze!|Warszawiak o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|Kupimy nowe, za pieniądze z UE!|Kraków o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}}
{{Cytat|JP!|Dres o '''Bombardierze'''}}

[[Plik:Bombardier.jpg|right/left|xxxpx|thumb|Bombardier NGT6]]
{{t|Bombardier NGT6|zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR}}nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych.
{{t|Bombardier NGT6|zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR}}nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych.
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:
Linia 33: Linia 32:


{{Przypisy}}
{{Przypisy}}
{{Ciężarówki}}

<br clear="all" />
{{KMTrójmiasto}}
{{KMTrójmiasto}}



Wersja z 17:46, 15 mar 2014

Bombardier NGT6

Nie no – Wyjebany!

Motorniczy o Bombardierze

Nasze lepsze!

Warszawiak o Bombardierze

Kupimy nowe, za pieniądze z UE!

Kraków o Bombardierze

JP!

Dres o Bombardierze

Szablon:Tnowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy tegoż wynalazku:

  • Szablon:TPierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
  • Szablon:TDrugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
  • Szablon:TTrzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
  • Szablon:TCzwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.

Budowa

Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko – kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju „obudowy”. Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.

Jak jechać

  • Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
  • Nie otwieraj okna – większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
  • Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba – popatrz w okno
  • Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
  • Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów – tramwaj lubi się odczepiać
  • Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi

Ciekawostki

  • Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE.
  • Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu.
  • Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku.
  • Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
  • Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać.
  • Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych.
  • Skrót NGT znaczy tyle, co „Nowy Gorący Tramwaj”, co powoduje, że lubią go starsze kobiety.

Przypisy

  1. Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.

Szablon:Ciężarówki