Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to KorwBot. Autor wycofanej wersji to Wodur.)
M (nowe polecenia)
Linia 7: Linia 7:


== Podstawowe polecenia ==
== Podstawowe polecenia ==
* '''np 10''' - żółw idzie 10 pikseli do przodu
* '''pw 90''' - żółw skręca w prawo
* '''lw 90''' - żółw skręca w lewo
* '''sż''' - żółw znika
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę.
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę.
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę.
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę.

Wersja z 18:46, 21 maj 2014


Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Szablon:Tskrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • np 10 - żółw idzie 10 pikseli do przodu
  • pw 90 - żółw skręca w prawo
  • lw 90 - żółw skręca w lewo
  • - żółw znika
  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.