Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (nowe polecenia) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Podstawowe polecenia == |
== Podstawowe polecenia == |
||
* '''np 10''' - żółw idzie 10 pikseli do przodu |
|||
* '''pw 90''' - żółw skręca w prawo |
|||
* '''lw 90''' - żółw skręca w lewo |
|||
* '''sż''' - żółw znika |
|||
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę. |
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę. |
||
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę. |
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę. |
Wersja z 18:46, 21 maj 2014
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Uwaga! Jest po północy! Programisto! Czy wiesz gdzie wskazuje teraz Twój wskaźnik? |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Szablon:Tskrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia
- np 10 - żółw idzie 10 pikseli do przodu
- pw 90 - żółw skręca w prawo
- lw 90 - żółw skręca w lewo
- sż - żółw znika
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.