Żabka: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 11: | Linia 11: | ||
W ciągu ostatnich kilku lat wprowadzono do Żabek zabawę w zbieranie naklejek: po zaklejeniu całego albumu można dostać za darmo pluszaka lub nóż. Po pierwszej akcji, kiedy to zdobycie nagrody było banalnie proste, zwiększono limit wydanych złotówek, za który przysługuje jedna nalepka i zwiększono kilkakrotnie oczekiwaną ilość nalepek do zebrania. Dzięki temu jedynymi osobami, które tak naprawdę mogą wygrać coś w tej promocji, są sprzedawcy, którzy mogą wypełniać albumy naklejkami których klient nie zabrał. |
W ciągu ostatnich kilku lat wprowadzono do Żabek zabawę w zbieranie naklejek: po zaklejeniu całego albumu można dostać za darmo pluszaka lub nóż. Po pierwszej akcji, kiedy to zdobycie nagrody było banalnie proste, zwiększono limit wydanych złotówek, za który przysługuje jedna nalepka i zwiększono kilkakrotnie oczekiwaną ilość nalepek do zebrania. Dzięki temu jedynymi osobami, które tak naprawdę mogą wygrać coś w tej promocji, są sprzedawcy, którzy mogą wypełniać albumy naklejkami których klient nie zabrał. |
||
Uwaga! Hasło nie dla idiotów! Powtarzam! Nie dla idiotów! |
|||
Media Markt o tym artykule |
|||
Media Markt – ogólnoświatowa sieć hipermarketów specjalizująca się w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego nie dla idiotów. |
|||
Przed wejściem do sklepu ochroniarze sprawdzają iloraz inteligencji klientów; do sklepu nie mają wstępu idioci, w związku z czym większość posłów nigdy nie miała okazji wstępu do sklepu. Poza tym specjalizują się w sprzedaży tzw. chińszczyzny np. uszkodzone telewizory lub same atrapy, posiadają również artykuły tjuningowe takie jak głośniki firmy hijankhoingokingo, radia czy też opony bez bieżnika. Jak każdy wie, ich towar ma zapachy chińskich tandetnych zabawek, które się znajdowały się w kontenerach z plastikiem; ten plastik okazał się idealny dla artykułów tjuningowych, szczególnie wyświetlaczy w radiach, czy też płyt, które można zawiesić na lusterku, ale wracając do zapachu – dołożyli wszelkich starań do zniszczenia zapachu używając 666 wiatraków. Ich znane na całym świecie promocje są niezgodne z ich hasłem, ponieważ złapią się na nie tylko idioci bo zamiast 149 zł, w promocji zapłacisz 189 zł za coś co w super markecie i tak kosztuje 129 zł. |
|||
== Hymn == |
== Hymn == |
Wersja z 14:57, 28 lis 2014
Szablon:Togólnopolska sieć sklepów o małych powierzchniach użytkowych, zazwyczaj strategicznie rozlokowanych (w taki sposób, aby umożliwić natychmiastowy zakup potrzebnych produktów po możliwie wysokiej cenie). Sprzedawany tam towar to przede wszystkim tanie wina, w związku z czym właśnie w Żabkach znajdują się największe złoża siarki w Polsce. Logo sieci to zielona, wstawiona tanim winem uśmiechnięta żaba na żółtym tle.
Sklepy tejże sieci rzucają się w oczy zielonymi witrynami, zza których nic nie widać. Wprowadzono je zapewne po to, żeby sprzedawca mógł bezkarnie czytać czasopisma i wpidalać chipsy, przeznaczone przez właściciela na sprzedaż.
W reklamie sklepu dwoje naćpanych ludzi wyrzuca lodówkę, jak tylko w pobliżu otwierają Żabkę… Prawdopodobnie z litości, by nie musiała przechowywać kupionych tam produktów.
Początkowo powstaniu sklepu sprzeciwiali się sprzedawcy lodówek i chomiki (przygniatane przez spadające lodówki) oraz Kuba Wojewódzki (bo reklama Żabki była głupsza od jego programu), ale szybko poskromiono ich z użyciem biedronek i lodówek. Znane są różne ważne osobowości, takie jak: A. Hitler, J. Stalin oraz Kazimierz Wielki Odnowiciel, które bardzo często kupują tam tanią wódkę. Również takie organizacje jak: SS, III Rzesza, ZSRR oraz Radziej Sp. z o.o. bardzo intensywnie wspierają tego typu sklepy.
W ciągu ostatnich kilku lat wprowadzono do Żabek zabawę w zbieranie naklejek: po zaklejeniu całego albumu można dostać za darmo pluszaka lub nóż. Po pierwszej akcji, kiedy to zdobycie nagrody było banalnie proste, zwiększono limit wydanych złotówek, za który przysługuje jedna nalepka i zwiększono kilkakrotnie oczekiwaną ilość nalepek do zebrania. Dzięki temu jedynymi osobami, które tak naprawdę mogą wygrać coś w tej promocji, są sprzedawcy, którzy mogą wypełniać albumy naklejkami których klient nie zabrał.
Uwaga! Hasło nie dla idiotów! Powtarzam! Nie dla idiotów! Media Markt o tym artykule Media Markt – ogólnoświatowa sieć hipermarketów specjalizująca się w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego nie dla idiotów. Przed wejściem do sklepu ochroniarze sprawdzają iloraz inteligencji klientów; do sklepu nie mają wstępu idioci, w związku z czym większość posłów nigdy nie miała okazji wstępu do sklepu. Poza tym specjalizują się w sprzedaży tzw. chińszczyzny np. uszkodzone telewizory lub same atrapy, posiadają również artykuły tjuningowe takie jak głośniki firmy hijankhoingokingo, radia czy też opony bez bieżnika. Jak każdy wie, ich towar ma zapachy chińskich tandetnych zabawek, które się znajdowały się w kontenerach z plastikiem; ten plastik okazał się idealny dla artykułów tjuningowych, szczególnie wyświetlaczy w radiach, czy też płyt, które można zawiesić na lusterku, ale wracając do zapachu – dołożyli wszelkich starań do zniszczenia zapachu używając 666 wiatraków. Ich znane na całym świecie promocje są niezgodne z ich hasłem, ponieważ złapią się na nie tylko idioci bo zamiast 149 zł, w promocji zapłacisz 189 zł za coś co w super markecie i tak kosztuje 129 zł.
Hymn
Raduje się serce raduje się dusza,
Że armia wielosztuk na nich zapirusza zawirusza.
Ojj da oj dadadanananana…
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ekonomii. Jeśli wiesz, dlaczego Balcerowicz musiał odejść – rozbuduj go.