Samolot: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (po co zaraz wycinać?)
Linia 1: Linia 1:
'''Samolot''' – z definicji pojazd służący do [[latanie|latania]], a konkretniej umożliwiający [[latanie]] sporej liczbie [[człowiek|ludzi]].
'''Samolot''' – z definicji pojazd służący do [[latanie|latania]], a konkretniej umożliwiający [[latanie]] sporej liczbie [[człowiek|ludzi]]. Jednostka przystosowana jest wzorem [[gołąb|gołębi]] do uciekania w przestworza. Łączy [[Amerykanie|Amerykanów]] i [[Polacy|Polaków]]: jedni i drudzy latają nim do [[praca|pracy]], ale Amerykanie robią to [[codziennie]], a Polacy raz na pół roku (trzymiesięczna [[wiza turystyczna]], trzymiesięczny okres przerwy między wizami).


Jak wiadomo, z definicji, [[latanie]], jest to niespecjalne nietrafianie w [[ziemia|ziemię]] w momencie spadania (a dokładniej w połowie tego momentu). Samolot jest więc urządzeniem umożliwiającym tę czynność bez potrzeby martwienia się o zniszczone [[spodnie]] czy to jak bardzo będzie boleć gdy nam się nie uda, jednakże nie sprawia tak wielkiej frajdy jak [[latanie]] bez jego pomocy. Dodatkowym atrybutem samolotu jest jego zdolność do umożliwiania [[latanie|latania]] wielu osobom jednocześnie, co owocuje możliwością rozmowy, a nawet machania [[ręka|ręką]].
Jak wiadomo, z definicji, [[latanie]], jest to niespecjalne nietrafianie w [[ziemia|ziemię]] w momencie spadania (a dokładniej w połowie tego momentu). Samolot jest więc urządzeniem umożliwiającym tę czynność bez potrzeby martwienia się o zniszczone [[spodnie]] czy to jak bardzo będzie boleć gdy nam się nie uda, jednakże nie sprawia tak wielkiej frajdy jak [[latanie]] bez jego pomocy. Dodatkowym atrybutem samolotu jest jego zdolność do umożliwiania [[latanie|latania]] wielu osobom jednocześnie, co owocuje możliwością rozmowy, a nawet machania [[ręka|ręką]].

Wersja z 17:18, 3 wrz 2006

Samolot – z definicji pojazd służący do latania, a konkretniej umożliwiający latanie sporej liczbie ludzi. Jednostka przystosowana jest wzorem gołębi do uciekania w przestworza. Łączy Amerykanów i Polaków: jedni i drudzy latają nim do pracy, ale Amerykanie robią to codziennie, a Polacy raz na pół roku (trzymiesięczna wiza turystyczna, trzymiesięczny okres przerwy między wizami).

Jak wiadomo, z definicji, latanie, jest to niespecjalne nietrafianie w ziemię w momencie spadania (a dokładniej w połowie tego momentu). Samolot jest więc urządzeniem umożliwiającym tę czynność bez potrzeby martwienia się o zniszczone spodnie czy to jak bardzo będzie boleć gdy nam się nie uda, jednakże nie sprawia tak wielkiej frajdy jak latanie bez jego pomocy. Dodatkowym atrybutem samolotu jest jego zdolność do umożliwiania latania wielu osobom jednocześnie, co owocuje możliwością rozmowy, a nawet machania ręką.

Wiele osób, które nie potrafią lub boją się latać samemu wybierają właśnie samolot jako środek szybkiego transportu do takich miejsc jak McDonald's, toaleta czy miejsce pracy. Istnieje jednak różnica w częstotliwości używania tego pojazdu między różnymi narodami. Na przykład tak Amerykanie jak i Polacy latają nim do pracy, ale Amerykanie robią to codziennie, a Polacy raz na pół roku. Naukowcy nie doszli jeszcze do wniosku czym te odchylenia są spowodowane. Jedni twierdzą, że głowną przeszkodą jest dość wysoka zapłata, jakiej rządają sobie za użytkowanie Linie Lotnicze, inni, że powodem są tak zwane wizy, które wprowadzili Amerykanie po licznych skargach, że wszystkie miejsca siedzące w samolotach są zajęte przez obcokrajowców i ich rodacy muszą stać. Istanieje także teoria, że Polacy nie potrzebują pomocy samolotu aby latać

Typowy samolot składa się ze:

Czasami dodatkowe wyposażenie stanowią barek z zimnymi napojami oraz personel go obsługujący.