Jelcz M101I: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Poprawki same się robią...) Znacznik: edytor źródłowy |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus…]] |
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus…]] |
||
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|…i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]] |
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|…i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]] |
||
{{t|Jelcz M101I Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław |
{{t|Jelcz M101I Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław]]iu. |
||
== Charakterystyka == |
== Charakterystyka == |
||
Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim Salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] Salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. Jedyny „uśmiechnięty” autobus. |
Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim Salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] Salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. Jedyny „uśmiechnięty” autobus. |
||
Wersja z 14:27, 16 gru 2015
Szablon:T mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w Jeleniej Górze, Mielcu i Wrocławiu.
Charakterystyka
Autobus niskopodłogowy, przez co babcie autobusowe łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim Salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w MPK Wrocław Salusów jeździ tylko jeden, w MZK Jelenia Góra na chodzie jest wszystkich sześć. Jedyny „uśmiechnięty” autobus.