Użytkownik:Ostrzyciel/portal: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (e, działa)
Linia 4: Linia 4:
|podtytuł=no xd najlepszy
|podtytuł=no xd najlepszy
|ptytuł1=Bardzo słaby anm
|ptytuł1=Bardzo słaby anm
|panel1={{ANM/Tor kolejowy}}
|panel1={{Portal ANM|Tor kolejowy}}
|ptytuł2=grafika ładna ale nikogo nie śmieszy
|ptytuł2=grafika ładna ale nikogo nie śmieszy
|panel2={{grafika|wjazd Impulsa do Jerozolimy.jpg}}
|panel2={{grafika|wjazd Impulsa do Jerozolimy.jpg}}
Linia 14: Linia 14:
* treść
* treść
* teść.
* teść.
|ptytuł5=losujka
|panel5=-
|panel5=<choose>
<option>{{Portal ANM|Tor kolejowy}}</option>
<option>{{Portal ANM|Szczecin Główny}}</option>
</choose>
|ptytuł6=Testowy panel 6
|ptytuł6=Testowy panel 6
|panel6=* treść
|panel6=* treść

Wersja z 20:24, 22 cze 2020

Dobry portal
no xd najlepszy

Bardzo słaby anm

Praktyczne zastosowanie toru kolejowego

Tor kolejowy – droga żelazna służąca w zamierzeniu pociągom i tramwajom do przemierzania świata, w praktyce zazwyczaj jest wykorzystywana jako miejsce spotkań towarzyskich lub lokalny ciąg komunikacyjny do przepędzania bydła. Przynajmniej w Polsce.

Rodzaje szyn
  • Szyna zębata (zwana również szyną drapieżną) – gatunek endemiczny występujący wyłącznie na terenach górskich. Całymi dniami wygrzewa się na podkładach między szynami jezdnymi czekając na ofiarę. Gdy ta nadjedzie, chwytają ją swoimi straszliwymi zębiszczami. Kolejarze żyją w symbiozie z szynami zębatymi – korzystają z nich do wjeżdżania na wzniesienia, podczas gdy szyna w ten sposób zaspokaja swój instynkt drapieżcy.
  • Szyna prądowa – taka szyna, po której powierzchni śmigają elektrony. Przejeżdżający pociąg (zazwyczaj metro) zlizuje elektryczność z szyny prądowej specjalnym języczkiem i po przetrawieniu jej w układzie pokarmowym wykorzystuje ją w silnikach. W ekstremalnych przypadkach spotyka się nawet dwie szyny prądowe, wtedy pociąg doposaża się w kolejny języczek. Do celu zbierania prądu stosuje się specjalne, certyfikowane przez Unię języczki, nie zaleca się samemu próbować lizać szyn prądowych.


grafika ładna ale nikogo nie śmieszy

Zachodniopomorski Impuls wjeżdża do Jerozolimy, ku powszechnej radości mieszkańców
Zachodniopomorski Impuls wjeżdża do Jerozolimy, ku powszechnej radości mieszkańców
Autor: Ostrzyciel (wkład)

Testowy panel 3

treść.

Testowy panel 4

  • treść
  • treść
  • treść
  • teść.

losujka

To nie jest główny budynek dworca

Szczecin Główny – największy dworzec kolejowy w Szczecinie. Jeszcze przez Niemców uważany za tymczasowy, obecnie przebudowywany tak, by funkcjonalnością jeszcze bardziej przypominał stan przejściowy przed postawieniem nowego, normalnego obiektu użyteczności publicznej.

Historia

Stacja powstała w 1843 roku i była krańcem linii do Berlina. To jeszcze były zamierzchłe czasy, kiedy budowano pierwsze, pojedyncze linie kolejowe, a Morgan Freeman był jeszcze przed mutacją. Tory wciśnięto między zabudowę ówczesnego fortu i Odrę, czyniąc stację od samego początku dość ciasną. Pierwszy przypał wystąpił już kilka lat później, gdy stwierdzono, że dobrym pomysłem będzie wybudowanie drugiej linii, do Poznania, z wjazdem od drugiej strony. Ostatecznie nacudowano linię z licznymi mostami obrotowymi, które stawały się dość kłopotliwe, gdy przestawały działać, a pasażerowie pociągów otrzymywali gratis niespodziewaną kąpiel w rzece.


grafika ładna ale nikogo nie śmieszy

Zachodniopomorski Impuls wjeżdża do Jerozolimy, ku powszechnej radości mieszkańców
Zachodniopomorski Impuls wjeżdża do Jerozolimy, ku powszechnej radości mieszkańców
Autor: Ostrzyciel (wkład)

Testowy panel 4

  • treść
  • treść
  • treść
  • teść.

Testowy panel 6

  • treść
  • treść
  • treść
  • teść.

Testowy panel 8

  • treść
  • treść
  • treść
  • teść.