Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→top: bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
M (-szablon) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}} |
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}} |
||
{{Programisto}} |
|||
<br/> |
<br/> |
||
{{Programowanie}} |
{{Programowanie}} |
Wersja z 08:20, 18 sie 2020
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.