Poradnik:Co można robić na lekcji: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika PanOlesław, powód: huśtanie, śniadanie i komiks już są w tym poradniku)
Znacznik: rewert
M (różne drobne)
Linia 1: Linia 1:
Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie.
Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie.
Co można robić na lekcji:
Co można robić na lekcji:
# Rysować karykatury nauczycieli.
# Rysować karykatury [[nauczyciel]]i, [[idiota|zabawnie ich podpisując]].
# Rzucać kulkami z papieru.
# Rzucać kulkami z papieru.
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
# Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
Linia 11: Linia 11:
# Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
# Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
# Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
# Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
# Gadać na Religii.
# Gadać.
# Założyć nauczycielowi śmietnik na głowę.
# Założyć nauczycielowi [[śmietnik]] na głowę.
# Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci.
# Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci.
# Wybierz coś z powyższych albo wymyśl, ku{{cenzura3}} niezwiązanego z przedmiotem!
# Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
# Co? Pomyślałeś o związanym? [[Kujon]].
# Co? Pomyślałeś o czymś związanym? [[Kujon]].
# Narysuj przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
# Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]].
# [[Wikipedia|Wikipedię]]? [[Kujon]].
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo!
# Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo!
# [[Kujon]]<ref>Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji</ref>.
# [[Kujon]]<ref>Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji</ref>.
# Wymyśl jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
# Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
# Zbuduj miecz świetlny i zabij nim nauczycielkę.
# Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę.
# Latarka? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem.
# [[Latarka]]? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem.
# Niemożliwe? Kuj.... No dobra, dobra.
# Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra.
# Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
# Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
# Napisać książkę.
# Napisać książkę.
# Przemyśleć [[sens życia]].
# Napisać bestseller.
# Przemyśleć sens życia.
# Pospać.
# Pospać.
# Liczyć do miliona od ''–1 000 000'' (słownie: ''minus miliona'').
# Liczyć do miliona od ''–1 000 000'' (słownie: ''minus miliona'').
# A nawet do dwóch jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
# A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
# Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie).
# Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani [[TurboDymoMan|TurboDymoUczniowie]]).
# Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
# Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
# [[Gra:Strona 86|Popełnić seppuku/harakiri]].
# [[Gra:Strona 86|Popełnić seppuku/harakiri]].
Linia 44: Linia 43:
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
# Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
# Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho.
# Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho.
# Naucz się korzystać z [[Moc]]y.
# Nauczyć się korzystać z [[Moc]]y.
# Obejrzyj całą trylogię [[Gwiezdne Wojny|star warsów]].<ref>Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji</ref>
# Obejrzeć całą trylogię [[Gwiezdne Wojny|star warsów]].<ref>Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji</ref>
# Opanuj do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
# Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
# Spróbuj zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
# Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
# Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
# Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
# Zatańczyć na rurze na anatomii.
# Zatańczyć na rurze na anatomii.
# Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
# Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
# Serio da się!
# [[Gra:Strona 0,0009|Wygrać Grę]].
# [[Gra:Strona 0,0009|Wygrać Grę]].
# [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|Powkurzać nauczyciela]].
# [[Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela|Powkurzać nauczyciela]].
Linia 60: Linia 58:
# Budować domki z flamastrów.
# Budować domki z flamastrów.
# Robić łódeczki ze starej kartkówki.
# Robić łódeczki ze starej kartkówki.
# Grać w kółko i krzyżyk.
# Grać w [[kółko i krzyżyk]].
# Dekorować zeszyt.
# Dekorować zeszyt.
# Pobazgrać kogoś flamastrem.
# Pobazgrać kogoś flamastrem.
# Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
# Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
# Rysować zabijające się patyczaki.
# Rysować zabijające się patyczaki.
# Huśtać się na krześle.
# [[Huśtanie się na krześle|Huśtać się na krześle]].
# Rozśmieszać klasę.
# Rozśmieszać klasę.
# Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
# Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
# Rysować to o czym myślisz.
# Rysować to, o czym myślisz.
# Albo swoje ambicje...
# Albo swoje ambicje…
# Patrzeć się bezmyślnie w tablice.
# Patrzeć się bezmyślnie w tablice.
# Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
# Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
# Narysować twarz nauczyciela a potem podpisać „IDIOTA”.
# Napisać na kartce „FUCK ME” lub „WSADŹ MI” i przykleić koleżance na plecach.
# Rozebrać się i pilnować ubrania.
# Rozebrać się i pilnować ubrania.
# Pluć i łapać.
# Pluć i łapać.
Linia 82: Linia 78:
# Wydłubać oko ołówkiem koledze
# Wydłubać oko ołówkiem koledze
# Rzucać długopisami przez okno.
# Rzucać długopisami przez okno.
# Zrobić komiks.
# Zrobić [[komiks]].
# Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
# Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
# Urwać klamkę od okna.
# Urwać klamkę od okna.
# Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli
# Chrupać [[czipsy]], tak żeby wszyscy słyszeli
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że... powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem rób z nią [[Seks|wiesz-co]].
# Znaleźć laskę<ref>Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)</ref> a potem rób z nią [[Seks|wiesz-co]].
# Łamać ołówki.
# Łamać ołówki.
# wykorzystywać „inne zastosowania” [[Kątomierz]]a.
# Wykorzystywać „inne zastosowania” [[kątomierz]]a.
# Wypaść przez okno i połamać sobie nos.
# Wypaść przez okno i połamać sobie nos.
# Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
# Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
# [[Poradnik:Jak wyjść niepostrzeżenie z klasy|Wymknąć się z klasy]] i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
# Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
# Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
Linia 99: Linia 95:
# Udawać martwego.
# Udawać martwego.
# Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
# Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
# ...Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
# …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
# ...Lub zabrudzić go „białą śliną”.
# …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
# Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów.
# Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów.
# Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
# Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
# Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
# Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
# Powiedzieć, że idzie się do toalety...
# Powiedzieć, że idzie się do toalety…
# ...A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
# …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
# ...Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
# …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
# ...Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją {{Cenzura1}}.
# …Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją {{Cenzura1}}.
# Nic.
# [[Nic]].
# Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki.
# Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki.
# Pisać do lasek świńskie teksty.
# Pisać do lasek świńskie teksty.
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
# Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
# Grać w kenta na lekcji
# Grać w kenta na lekcji.
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50
# Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50.
# Pograć w Tibia ME na telefonie.
# Zagrać w [[Tibia|Tibię]].
# Założyć [[Analizatornia|Analizatornię]]...
# Założyć [[Analizatornia|Analizatornię]]
# ... I zanalizowawać [[Opowiadanie|Opko]].
# …I zanalizować [[Opowiadanie|opko]].
# Wandalizować Wikipedię.
# Wandalizować Wikipedię.
# Spróbować rozczytać swój zeszyt.
# Spróbować rozczytać swój zeszyt.
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
# Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
# Zadań nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: ''Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?''.
# Zgasić nauczyciela jakimś super trudnym pytaniem np. Ile ó jest w trylogii sienkiewicza lub jaki był wpływ lodowca na owłosienie białych myszek w czwartorzędzie na parterze.(nie znasz? A od czego jest [[Google|wujek Google]]?).
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
# Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
# Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
# Bawić się swoimi palcami.
# Bawić się swoimi palcami.
# Rozmyślać nad sensem życia.
# Przemalować piórnik na inny kolor.
# Przemalować piórnik na inny kolor.
# Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą.
# Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą.

Wersja z 13:34, 28 sty 2021

Coś dla uczniów, którzy nie widzą co ze sobą począć na matmie. Co można robić na lekcji:

  1. Rysować karykatury nauczycieli, zabawnie ich podpisując.
  2. Rzucać kulkami z papieru.
  3. Przepisywać z tablicy do zeszytu (wersja hardkorowa).
  4. Grać w grzybki.
  5. Śpiewać.
  6. Grzebać w majtkach.
  7. Pisać po ławce.
  8. Tańczyć breakdance.
  9. Pisać chamskie wiersze o nauczycielach w brudnopisie.
  10. Ewentualnie, w zeszycie od matmy/polskiego/przyrody/angielskiego.
  11. Gadać.
  12. Założyć nauczycielowi śmietnik na głowę.
  13. Przedyskutować problem tolerancji/tegoniedobregozwyższejklasy/Skądsiębiorądzieci.
  14. Wybrać coś z powyższych albo wymyślić coś niezwiązanego z przedmiotem.
  15. Co? Pomyślałeś o czymś związanym? Kujon.
  16. Napisać przykładowy artykuł, dobry na Nonsensopedię.
  17. Wikipedię? Kujon.
  18. Zamierzasz to wykorzystać? To możesz płakać po tym kujonie, proszę bardzo!
  19. Kujon[1].
  20. Wymyślić jeszcze ze sto punktów tego durnego rankingu.
  21. Zbudować miecz świetlny i zabić nim nauczycielkę.
  22. Latarka? Może przejmij kontrolę nad jej umysłem.
  23. Niemożliwe? Kujo… No dobra, dobra.
  24. Przekonaj księdza/katechetkę/siostrę/szatniarę na zastępstwie, że Nonsensopedia nie szerzy szatana.
  25. Napisać książkę.
  26. Przemyśleć sens życia.
  27. Pospać.
  28. Liczyć do miliona od –1 000 000 (słownie: minus miliona).
  29. A nawet do dwóch, jeśli to fizyka lub inny nudny przedmiot.
  30. Dostać piątkę (tylko specjalistycznie wytrenowani TurboDymoUczniowie).
  31. Wymyślić nową wrzutę na starą kolegi.
  32. Popełnić seppuku/harakiri.
  33. Omówić od początku wszystkie odcinki „Mody na sukces”.
  34. Przeanalizować strukturę molekularną swojego włosa.
  35. Uczyć się (taa, na bank).
  36. Rozpatrzyć problematykę dzisiejszego dziecka w tym okrutnym świecie – po prostu sobie ponarzekać.
  37. Znaleźć u kolegi mózg w pępku.
  38. Zrobić koledze z ławki operację mózgu[2].
  39. Porzucać szyszkami.
  40. Zjeść drugie śniadanie.
  41. Wyspać się, bo przecież w domu nie ma na to czasu.
  42. Zakosić Anakinowi miecz świetlny i wyciąć koledze ucho.
  43. Nauczyć się korzystać z Mocy.
  44. Obejrzeć całą trylogię star warsów.[3]
  45. Opanować do perfekcji sztukę huśtania się na krześle.
  46. Spróbować zwrócić na siebie uwagę nauczyciela.
  47. Sprawdzić czy można złamać dupę, ewentualnie głowę lub brzuch.
  48. Zatańczyć na rurze na anatomii.
  49. Spróbować trafić papierową kulką do kosza.
  50. Wygrać Grę.
  51. Powkurzać nauczyciela.
  52. Wymyślić nową reklamę Chocapic[4].
  53. Dokopać się do wnętrza swojego lub czyjegoś nosa.
  54. Obciąć koleżance włosy.
  55. Napisać wypracowanie o tym, jak ciężki jest żywot ludzki i przeczytać go przed całą klasą.
  56. Budować domki z flamastrów.
  57. Robić łódeczki ze starej kartkówki.
  58. Grać w kółko i krzyżyk.
  59. Dekorować zeszyt.
  60. Pobazgrać kogoś flamastrem.
  61. Upominać wszystkich, żeby trzymali prosto plecy.
  62. Rysować zabijające się patyczaki.
  63. Huśtać się na krześle.
  64. Rozśmieszać klasę.
  65. Patrzeć jak klasa milczy po Twojej nieudanej próbie.
  66. Rysować to, o czym myślisz.
  67. Albo swoje ambicje…
  68. Patrzeć się bezmyślnie w tablice.
  69. Pomyśleć dowcip a potem roześmiać się na głos w klasie.
  70. Rozebrać się i pilnować ubrania.
  71. Pluć i łapać.
  72. Liczyć plamy na ścianach i suficie.
  73. Grać z koleżankami w rozbieranego wisielca/pokera.
  74. Robić zadania domowe z innych przedmiotów.
  75. Rzucać papierowymi samolotami po klasie.
  76. Wydłubać oko ołówkiem koledze
  77. Rzucać długopisami przez okno.
  78. Zrobić komiks.
  79. Życzyć smacznego koleżance (ewentualnie koledze) spożywającej kanapkę.
  80. Urwać klamkę od okna.
  81. Chrupać czipsy, tak żeby wszyscy słyszeli
  82. Znaleźć laskę[5] a potem rób z nią wiesz-co.
  83. Łamać ołówki.
  84. Wykorzystywać „inne zastosowania” kątomierza.
  85. Wypaść przez okno i połamać sobie nos.
  86. Nauczyć się chińskiego i japońskiego.
  87. Wymknąć się z klasy i powiedzieć kolegom, by udawali przy sprawdzaniu obecności, że się jest.
  88. Patrzeć koleżance w piersi tak, by nie zauważyła.
  89. Patrzeć koleżance w piersi tak, by zobaczyła, po czym dostać liścia.
  90. Zakochać się w niej.
  91. Zakochać się w nauczycielce.
  92. Pobić rekord świata w ilości niedostatecznych ocen na jednej lekcji.
  93. Udawać martwego.
  94. Po poproszeniu o przemieszczenie dziennika do innej klasy – pójść i więcej nie wrócić.
  95. …Albo pobawić się w nauczycielkę przy wystawianiu ocen (przedtem weź coś do pisania).
  96. …Lub zabrudzić go „białą śliną”.
  97. Dodać do tej listy jeszcze ze 100 punktów.
  98. Zamyślić się i zapomnieć wyjść na noc ze szkoły.
  99. Przeszywać wzrokiem nauczyciela, rozpraszając go.
  100. Powiedzieć, że idzie się do toalety…
  101. …A tak naprawdę pójść kupić coś w sklepiku.
  102. …Lub zabawić się na korytarzu w malarza.
  103. …Albo wyjść z koleżanką na korytarz, byś ją Cenzura1.svg.
  104. Nic.
  105. Zrobić dziarę długopisami na ręce kolegi lub koleżanki.
  106. Pisać do lasek świńskie teksty.
  107. Robić zdjęcia i wrzucać na fejsa.
  108. Grać w kenta na lekcji.
  109. Bawić się popsutą komórką (jeśli mamy dużo w domu) tak żeby nauczyciel zabrał i wyciągamy następna aż się uzbiera 30 lub 50.
  110. Zagrać w Tibię.
  111. Założyć Analizatornię
  112. …I zanalizować opko.
  113. Wandalizować Wikipedię.
  114. Spróbować rozczytać swój zeszyt.
  115. Udawać, że się zemdlało, kiedy nauczyciel o coś zapyta.
  116. Zadań nauczycielowi pytanie, które wprawi go skonfundowanie, na przykład: Ile ó jest w trylogii Sienkiewicza?.
  117. Obok swojej ławki rozlać coś śliskiego, po czym zawołać nauczyciela i powiedzieć, że listwa odchodzi od ławki.
  118. Usiąść na środku klasy i powiedzieć, że medytujesz.
  119. Bawić się swoimi palcami.
  120. Przemalować piórnik na inny kolor.
  121. Wymyślić wiersz o życiu i przeczytać go przed całą klasą.

Zobacz też

Przypisy

  1. Jakbyś się jeszcze nie zorientował, te kujony to po to, byś miał co robić na lekcji
  2. Jeśli go ma.
  3. Tylko jeśli masz więcej niż 7 lekcji
  4. Ewentualnie Maxi Kinga
  5. Bonusowe punkty za uprzejmość i inteligencję. Potrójne punkty za inteligentną blondynkę (szansa taka że… powodzenia w szukaniu takiej blondynki)