Pesa Tramicus: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
== Zastosowanie == |
== Zastosowanie == |
||
Na początku powody do szpanu miał [[Elbląg]], bo to jego Pesy podbiły |
Na początku powody do szpanu miał [[Elbląg]], bo to jego Pesy podbiły jako pierwszego. Potem trafiły do [[Warszawa|Stolycy]], a następnie do [[Łódź|Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej oprócz TVN Meteo]]. Bydgoszcz nie chciała być gorsza i też Pesy kupiła. |
||
== Wersje == |
== Wersje == |
Wersja z 14:14, 4 mar 2009
Plik:Ltr pl niepodleglosci.JPG
Pesa z wredną miną na trasie ŁTRu.
Plik:Pesa stolyca.jpg
Pesa Stołeczna.
Pesa 120/121/122N - tramwaj wyprodukowany w Bydgoskich zakładach Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne wyłącznie po to, żeby Warszawieś, Uć, Bydzia i Elbląg miały czym szpanować na scenie polskiej komunikacji miejskiej.
Zalety
- Są fajne,
- Są długie,
- Mają fajnie odwrócony pantograf,
Wady
- Są niskopodłogowe (ułatwia to szturmowanie tramwaju przez babcie autobusowe lub tramwajowe),
- Piszczą przy zamykaniu drzwi,
- Mają zamontowane ekrany LCD cały czas wkurzające pasażerów informując ich, że na ulicy, którą jadą właśnie wywalił się jakiś tramwaj i spowodował zablokowanie całego centrum.
Zastosowanie
Na początku powody do szpanu miał Elbląg, bo to jego Pesy podbiły jako pierwszego. Potem trafiły do Stolycy, a następnie do Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej oprócz TVN Meteo. Bydgoszcz nie chciała być gorsza i też Pesy kupiła.
Wersje
- 120N - pięcioczęściowa
- 121N - trzyczęściowa
- 122N - pięcioczęściowa, wąska (Dla Bydgoszczy i Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej)