Pesa Tramicus: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M |
(→Wersje) |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
== Wersje == |
== Wersje == |
||
* 120N - pięcioczęściowa |
* 120N - pięcioczęściowa |
||
* 121N - trzyczęściowa |
* 121N - trzyczęściowa, wąska |
||
* 122N - pięcioczęściowa, wąska (Dla [[Bydgoszcz|Bydgoszczy]] i [[Łódź|Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej]]) |
* 122N - pięcioczęściowa, wąska (Dla [[Bydgoszcz|Bydgoszczy]] i [[Łódź|Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej]]) |
||
Wersja z 18:20, 29 mar 2010
Plik:Ltr pl niepodleglosci.JPG
Pesa z wredną miną na trasie ŁTRu.
Plik:Pesa stolyca.jpg
Pesa Stołeczna.
Pesa 120/121/122N - tramwaj wyprodukowany w Bydgoskich zakładach Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne wyłącznie po to, żeby Warszawieś, Uć, Bydzia, Elbląg a w przyszłości Szczecin i Gdańsk miały czym szpanować na scenie polskiej komunikacji miejskiej.
Zalety
- Są fajne,
- Są długie,
- Mają fajnie odwrócony pantograf,
Wady
- Są niskopodłogowe (ułatwia to szturmowanie tramwaju przez babcie autobusowe lub tramwajowe),
- Piszczą przy zamykaniu drzwi,
- Mają zamontowane ekrany LCD cały czas wkurzające pasażerów informując ich, że na ulicy, którą jadą właśnie wywalił się jakiś tramwaj i spowodował zablokowanie całego centrum.
- Mają nieprzyjemny wzrok
Zastosowanie
Na początku powody do szpanu miał Elbląg, bo to jego Pesy podbiły jako pierwszego. Potem trafiły do Stolycy, a następnie do Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej oprócz TVN Meteo. Bydgoszcz nie chciała być gorsza i też Pesy kupiła.
Wersje
- 120N - pięcioczęściowa
- 121N - trzyczęściowa, wąska
- 122N - pięcioczęściowa, wąska (Dla Bydgoszczy i Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej)