Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (kategoria + popr)
M (- {{popr}} + linki)
Linia 1: Linia 1:
'''Warcraft II''' - [[USA|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft]]'a I.
{{popr}}
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[hit]]u.
Amerykańsko-Duńsko-Chorwacka odpowiedź na polski produkt "Polanie", zarazem sekłel [[Warcraft]]'a I.
Firma Bliziard raz jeszcze zaskakuje nas swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.


Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu "Polanie". Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu ''Polanie''. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:


# Drwal, zwany teraz "Chłopem" przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku moze wydawac sie niespodzianką.
# [[Drwal]], zwany teraz ''[[Chłop]]em'' przejmuje funkcje [[krowa|Krowy]], jednak nie daje [[mleko|mleka]], co z początku moze wydawac sie niespodzianką.
# "Wiślanie" zostają zastąpieni Orkami, a "Pomorzanie" undeadami. "Waleci" oraz "Mazowaszanie" zostają usunięci z fabuły.
# ''Wiślanie'' zostają zastąpieni Orkami, a ''Pomorzanie'' undeadami. ''Waleci'' oraz ''Mazowaszanie'' zostają usunięci z fabuły.
# Rycerz ma konia.
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# Chata Wójów nazywa się Baracks
# Chata Wójów nazywa się Baracks.
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
# Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan)
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# Wogle - są owce!
# W ogóle - są owce!
# Ale nie ma krów! (?)
# Ale nie ma krów! (?)
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze troche i będziemy mieli jakiś sens.
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].
# Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
# Zrąbane [[drzewo]] może się przewracać w różnych kierunkach.
# Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
# Kopalnie [[złoto|złota]] po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
# W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
# Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
# Nasze jednostki nie piją już mleka, Dorosły i chcą całych farm!
# Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych [[farma|farm]]!
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
# Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
# Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
# Ale za to są [[smok]]i! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
# Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
# Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.

Wersja z 02:39, 11 maj 2006

Warcraft II - amerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.

Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:

  1. Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku moze wydawac sie niespodzianką.
  2. Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Waleci oraz Mazowaszanie zostają usunięci z fabuły.
  3. Rycerz ma konia.
  4. Chata Wójów nazywa się Baracks.
  5. Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
  6. Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
  7. Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
  8. Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
  9. Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
  10. W ogóle - są owce!
  11. Ale nie ma krów! (?)
  12. Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
  13. Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
  14. Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
  15. W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
  16. Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
  17. Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
  18. Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
  19. Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
  20. Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
  21. Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
  22. Itp.