Logo
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 19:41, 19 paź 2012 autorstwa Wishnia (dyskusja • edycje) (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Artur21. Autor wycofanej wersji to 77.92.41.116.)
Ten artykuł dotyczy 'języka programowania'. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? - żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.