Nonźródła:Rozporządzenie ws. wychowania seksualnego
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
z dnia 22 stycznia 2041 r.
Na podstawie art. 14 ust. 3 pkt. 12 ustawy z dnia 23 lipca 2038 r. – Ideologia Gender (Dz. U. Nr 404 poz. 69) zarządza się, co następuje:
POSTANOWIENIA OGÓLNE
$1. Rozporządzenie określa warunki, w jakich musi odbywać się wychowanie seksualne osób objętych obowiązkiem edukacyjnym w placówkach edukacyjnych.
$2. Przepisy stosuje się wobec istniejących i planowanych placówek edukacyjnych na poziomie podstawowym, gimnazjalnym i średnim.
$3. Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
- Nauczycielu/nauczycielce – rozumie się przez to osobę prowadzącą nauczanie w placówce edukacyjnej.
- Orientacji seksualnej – rozumie się przez to odczuwanie podniecenia seksualnego wobec określonych istot, zjawisk lub czynów.
- Płci – rozumie się przez to płeć, którą określi dana osoba objęta obowiązkiem edukacyjnym w danej chwili.
- Płci biologicznej – rozumie się przez to płeć potwierdzoną w dokumentach tożsamości.
- Szkole – rozumie się przez to budynek, w którym osoba objęta obowiązkiem edukacyjnym jest nauczana.
- Uczniu/uczennicy – rozumie się przez to osobę objętą obowiązkiem edukacyjnym.
- Zajęciach lekcyjnych – rozumie się przez to czas, w którym osoba objęta obowiązkiem lekcyjnym jest nauczana.
PRZYSTOSOWANIE OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH
$1. Zaleca się wyposażenie szkół w urządzenia ułatwiające czynności o charakterze seksualnym wśród uczniów/uczennic. W szczególności obejmuje to wyposażenie szkół w:
- Dmuchane lalki płci obojga,
- Prezerwatywy,
- Wibratory.
$2. Szkoły podstawowe powinny być wyposażone w przystosowane, osobne pomieszczenia, w których dzieci będą mogły się masturbować. Pomieszczenia te muszą spełniać następujące warunki:
- Powierzchnia – co najmniej 4 m² na jedno dziecko.
- Temperatura wewnętrzna – co najmniej 24°C.
- Podłoga – wykonana z materiałów posiadających atest bezpieczeństwa ISO9001.
- Ściany – wykonane z...
W tym miejscu znajduje się duża ilość białej substancji niezidentyfikowanego pochodzenia, która czyni tekst nieczytelnym. W trosce o zdrowie psychiczne przyjęto, że jest to mleko. |
$6. Powinno się odejść od dotychczas stosowanych przebieralni dla uczniów/uczennic tylko jednej płci, jako wymuszających zbędną segregację uczniów/uczennic według płci biologicznej.
POSTANOWIENIA WYCHOWAWCZE
$1. W celu uniknięcia niepotrzebnej identyfikacji płciowej ucznia/uczennicy powinno się zwracać do ucznia/uczennicy w sposób bezosobowy, nie sugerujący płci zgodnej z płcią biologiczną. Dopuszcza się używania zamiast imion i nazwisk numerów identyfikacyjnych, według których dzieci są ewidencjonowane w systemie szkoły – numerów PESEL, numerów legitymacji szkolnej lub numerów telefonów rodziców.
$2. Aby ułatwić uczniom/uczennicom identyfikację własnej płci, należy zapoznać ich na możliwie wczesnym etapie edukacji z zaletami i wadami każdej z płci. W szczególności rozumie się przez to przebieranie ich w ubrania zwyczajowo niezgodne z płcią biologiczną, jak również zachęcanie do podejmowania czynności niezgodnych ze zwyczajowym pojmowaniem danej płci.
$3. Nie dopuszcza się propagowania danych zachowań jako przeznaczonych tylko dla osób płci męskiej lub tylko osób płci żeńskiej lub osób płci męskiej i żeńskiej.
$4. Nie dopuszcza się krytykowania ucznia/uczennicy za strój i zachowanie niepasujące zwyczajowo do jego/jej płci biologicznej, nawet jeśli jest to związane z brakiem posiadania jakiegokolwiek stroju.
$5. Aby umożliwić uczniom/uczennicom identyfikację własnej orientacji seksualnej, należy ich zapoznać ze wszystkimi możliwymi opcjami. W tym celu zaleca się projekcję filmów prezentujących aktywne współżycie seksualne ludzi obojga płci:
- Ze sobą nawzajem w sposób hetero– lub homoseksualny.
- Ze zwierzętami najpopularniejszych gatunków – psami, bykami, świniami lub rybami panga.
- Z drzewem.
- W sposób określany jako BDSM.
$6. Powinno się nakłaniać uczniów/uczennice do masturbacji jako sposobu walki ze stresem od momentu rozpoczęcia ich nauki w szkole.
$7. Należy dopuścić masturbację ucznia/uczennicy także w czasie zajęć lekcyjnych w celu umożliwienia uczniowi/uczennicy zmniejszenia poziomu stresu w organizmie.
$8. Powinno się zachęcać uczniów/uczennice do zachowań seksualnych zgodnych z ich aktualną płcią. W szczególności należy tutaj dążyć do propagowania grupowych orgii w czasie przerw między poszczególnymi zajęciami lekcyjnymi.
$9. W sytuacji, gdy uczeń/uczennica wyrazi w formie ustnej lub pisemnej deklarację współżycia seksualnego z nauczycielem/nauczycielką, nauczyciel/nauczycielka obowiązany/obowiązana jest zapewnić jemu/jej to współżycie, niezależnie od posiadanej orientacji seksualnej.
POSTANOWIENIA ZDROWOTNE
$1. W celu zapewnienia zdrowia uczniów przewiduje się przeprowadzanie co dwa tygodnie badań kontrolnych stanu zdrowia, obejmujących:
- Przeprowadzenie testów ciążowych osób płci biologicznej żeńskiej.
- Badanie na obecność chorób wenerycznych.
- Badanie na występowanie chorób wynikających ze zbyt częstego odbywania stosunków seksualnych.
$2. Badania kontrolne określone mogą być wykonywane przez:
- Pielęgniarkę-higienistkę zatrudnioną na terenie szkoły.
- Podmiot zewnętrzny wyłoniony w przetargu.
$3. W przypadku wykrycia ciąży u osób o płci biologicznej żeńskiej, przewiduje się natychmiastowe wykonanie aborcji.
$4. Badania kontrolne oraz przeprowadzone zabiegi powiązane podlegają bezwzględnej refundacji przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
$1. Istnieje możliwość odstąpienia od zapisów rozporządzenia w wypadku szkół niepublicznych według następujących procedur:
- W przypadku szkół wyznaniowych – na wniosek przywódcy duchowego danego wyznania. W takim wypadku jednokrotnie podjęta decyzja jest obligatoryjna da wszystkich szkół prowadzonych przez dane wyznanie w kraju.
- W przypadku szkół prywatnych – na wniosek dyrektora i/lub właściciela danej szkoły.
$2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2041 r.
Józef Ludwik Gej-Luzak |