Pepco

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „12:13, 21 mar 2021” przez „Ryk2 (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Pepcomarket posiadający nazwę oraz niebieskie koszulki dla sprzedawczyń, które za każdym razem proponują ci doładowanie w Orange.

Charakterystyka

Niech nie zwiodą cię uśmiechnięte twarze na szybach sklepu. Ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nabywają puzzle, których nie da się ułożyć, majtki bez dziur na nogi, rękawiczki z sześcioma palcami czy też też tzw. stojaki na biżuterię, które ulegają unicestwieniu, gdy siada na nich mucha. Dostępne są też okulary bez szkieł i przybory szkolne z wróżkami, księżniczkami. Ze względu na to, że market PEPCO ma nazwę i niebieski kolor, cenią się zdecydowanie wyżej niż zwyczajne Chińczycy w tonacji czerwono-żółtej. Choćby dlatego, że zamiast puszczać najnowsze przeboje posiada własne Radio PEPCO, które puszcza muzykę relaksacyjną, mającą na celu umilanie klientom zakupów. Oczywiście, co piosenkę pojawia się slogan reklamowy PEPCO.

Cel

Wmówienie ludziom, że to co kupują w PEPCO to produkty najwyższej jakości, a kupowane przez nich spodnie z trzema nogawkami są wykonane w stu procentach z naturalnych tkanin. Towary są oczywiście luksusowe. To, że twoja czapka ma dziurę w kształcie sedesu i przypomina poszkodowany przez los ser szwajcarski, nie jest wadą, ale hitem sezonu – twoi znajomi nie będą mogli wyjść z podziwu po tym, jak dostaną od ciebie sedesową śnieżką.


20 Tusk.jpg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ekonomii. Jeśli wiesz, dlaczego Balcerowicz musiał odejść – rozbuduj go.