Inżynier (Team Fortress 2)

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Saxton Hale propert damage!.png
Saxton Hale Versus The World by ZombieDiaries.jpg

UWAGA !!!
SAXTON HALE zatwierdza ten artykuł!
Jeżeli nie jesteś w 100% z niego zadowolony, to będziesz miał do czynienia ze mną!

PAMIĘTAJ O TYM!

A kiedy to nie wystarczy? Użyj więcej broni

Inżynier o swojej pracy.

Szablon:Tjedyny gość w organizacjach Reliable Excavation Demolition (RED) albo Builders League United (BLU), który nie niszczy, tylko buduje. Generalnie w najbardziej wkurzającym cię miejscu. Idealna klasa dla kamperów.

Historia

Urodził się w Pszczelej Jaskini w Teksasie jako Dell Conagher. Od zawsze przyciągało go grillowanie, więc zawsze to on zakładał obóz. Uwielbiał też naukę, i to tak że na studiach zdobył 11 doktoratów z nauk ścisłych[1]. Wtedy zapragnął połączyć jego miłość do broni palnej i wyższego wykształcenia, czego owocem było jego działko strażnicze, które ulepsza się samo, wystarczy odpowiednio długo walić w nie kluczem francuskim. Za sprawą tego działka i tych 11 doktoratów, zainteresowały się nim organizacje BLU i RED. Jedna z nich pomogła mu zbudować zasobnik o podobnym działaniu co jego działko, a druga – teleporter, także o tej samej zasadzie działania.

Rozgrywka

Postać bardzo łatwa do opanowania. Wszystko, co trzeba wiedzieć, to to, jak postawić budowle, i jak je ulepszyć. A potem to można kampić do woli. Jednak, jak każdą postać, także Inżynier ma swoje prawa, zasady, a także różne reakcje na otoczenie w zależności od umiejętności gracza.

Niepisane prawa i zasady grą Inżynierem

  • Jeżeli drużyna przegrywa – połowa graczy zmienia na tę klasę;
  • Grając w obronie punktu nikt nie weźmie Inżyniera dopóki nie trzeba będzie bronić końcowej fazy mapy;
  • Grając w ataku Inżynier zawsze jest zaopatrzony w Jednorękiego Bandytę;
  • Nikt nie używa Krótkiego Spięcia, a w szczególności ci którzy płaczą „jak bardzo niedoceniany item to jest”;
  • Inżynier jest pierwszym celem ataku Szpiegów;
  • Jeżeli twoja drużyna wygrała – tylko ty nie masz zabójstw na uciekających przeciwnikach;
  • Twoje działko ma więcej zabójstw niż ty sam;
  • Zawsze w twoim otoczeniu będzie biegać Skaut krzyczący Need a Dispenser here!

Newbie/Noob grający Endżim

  • Stawia zasobnik, blokując swoje działko;
  • Nie ulepsza swoich budowli...
  • ...albo zamiast budować idzie walczyć ze swoją strzelbą;
  • Próbuje budować na respie;
  • Ginie od telefraga;
  • Stawia działko w miejscu, w którym może je załatwić Skaut z pistoletu;
  • Strzela z daleka z Likwidatora a potem dziwi się że zabrakło mu metalu do naprawy działka;
  • Próbuje przenosić konstrukcje używając Efektu Eureki;
  • Przenosi konstrukcje za pomocą Ryzykownego Ratunku będąc pod ostrzałem z miniguna;
  • Czeka na respie z aktywnym Poskramiaczem i dziwi się czemu jego działko nie strzela;
  • Nie niszczy saperów...
  • ...lub uważa że do tego celu potrzebny jest metal;
  • Zamiast niszczyć Magnetofon Urzędasa stoi i patrzy jak działko się cofa do poziomu skrzynki;
  • Robi pułapki z teleporterów.

Tró pros grający Endżim

  • Zabija działkiem przebranych i niewidzialnych Szpiegów bez kontroli Poskramiacza;
  • Rozbudowuje działko do czwartego poziomu[2]
  • Na jego konstrukcje nie da się nałożyć saperów;
  • Buduje pięć działek strażniczych;
  • Jego zasobniki posiadają nieskończoną ilość zapasowego metalu;
  • Gdy jego drużyna przegra jego działko się nie dezaktywuje;
  • Buduje od razu na najwyższym poziomie;
  • Skacze po mapach sentry jumpem;
  • Stawia niezniszczalne konstrukcje;
  • Potrafi zbudować maszyny z trybu MvM.

Konstrukcje

Jak na Inżyniera przystało, Dell Conagher najlepiej czuje się wymyślając i stawiając wymyślne i w pełni zautomatyzowane konstrukcje.

Działko strażnicze

Stacjonarne działo o niszczycielskiej sile którym można kogoś zabić zranić. Dzieli się na trzy poziomy[3]:

  • 1. poziom – nic nie zrobi, więc zasługuje na dyscyplinarne okładanie kluczem.
  • 2. poziom – no, już zabije kilku, może nawet jednego Grubego...
  • 3. poziom – Cenzura2.svg, zniszczone!
  • Mini-działko – tak słabe, że nawet Skaut je rozwali.

Zasobnik

Jest on niezbędny dla twojej drużyny. Jest on tak potrzebny, że nikt oprócz ciebie z niego nie korzysta[4], więc stawiasz go przy działku by mieć metal. Na polu bitwy nigdy się nie przydaje. No, chyba że zostanie zniszczony. Wtedy jest potrzebny natychmiast!

Teleporter

Działanie proste – wchodzimy jedną stroną i wychodzimy drugą, aby zginąć trzy sekundy później. Co ciekawe, uderzenie kluczem w jeden z nich skutkuje także na drugim!

Ciekawostki

  • Inżynier jest najniższą klasą w grze;
  • Jako jedyna klasa w grze Team Fortress 2 posiada on czapkę z przypisaną własną animacją;
  • Jest wirtuozem gry na gitarze...
  • ... jednak woli ją rozbijać na głowach przeciwników;
  • Wymyślił jakość broni Kuriozum;
  • Ma mechaniczną rękę, lecz często ukrywa ją za rękawicą;
  • Inżynier nosi swój kask tyłem na przód;
  • Nie znosi Irlandczyków;
  • Jego ulubione równanie matematyczne to ;
  • Jest synem Inżyniera z gry Team Fortress Classic;
  • Jest wnukiem słynnego Radigana Conaghera, który wynalazł maszynę przedłużającą życie;
  • Jest także sąsiadem jeszcze bardziej słynnego Chucka Norrisa.

Galeria

Przypisy

  1. Albo edytuje Wikipedię, albo mieli słaby uniwersytet
  2. Nawet Mini-działka
  3. Oraz jeden dodakowy
  4. A pięciu już nawet wzięło Medyka