Slenderman

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Szablon:T dziwny, milczący koleś. Mieszka w lesie, chodzi w garniturze, ma długie nogi i ręce, chuja pewnie też długiego ma, w ogóle on cały długi jest. Jego skóra ma kolor kredowo biały, więc albo jest albinosem, albo – jak niektórzy uważają – duchem Michaela Jacksona. Włosów wcale nie ma, łysa czacha świeci bielą. Jego obecność najwyraźniej emituje dużo fal elektromagnetycznych, bo wszystkie urządzenia elektryczne dostają istnej kurwicy na sam jego widok. Pewnie też dlatego mieszka w lesie – gdzie z takim idiotą dziwadłem żyć w cywilizowanym świecie.

Zwyczaje

Slendy ma bardzo dużo dziwnych zwyczajów, które zapewne są wynikiem długotrwałej, leśnej samotności:

  • rozwieszanie kartek z dziwnymi rysunkami na drzewach;
  • teleportowanie się losowo w tę i we w tę (tak, on potrafi się teleportować!);
  • zamienianie dnia w noc (tak, on potrafi kontrolować pory dnia!).

Zajęcie

Nie ma co ukrywać – siedzenie w lesie każdemu się kiedyś znudzi. Slendiemu najwyraźniej też się znudziło, bo znalazł sobie zajęcie. Co prawda trochę nietypowe, niektórym dzieje się przez to krzywda, ale rozrywka to rozrywka i nikt nikomu nie ma prawa jej zabraniać. Na czym polega? Posłuchajcie sami:

  1. Slendy znajduje sobie przyjaciela. Tak, przyjaciela. Nie, nie ofiarę. Ofiarę to się księdzu na tacę kładzie.
  2. Przyjaciel ten to z reguły młoda kobieta, z czego wnioskujemy że Slendy jest hetero. Czasami odrobinę za młoda.
  3. Ową ofia... tfu, przyjaciółkę Slendy zaprasza do siebie do lasu. Niestety nikt wie jak on to robi, ale jakimś cudem zawsze osoba wybrana pojawia się u niego w lesie.
  4. Teraz zabawa się zaczyna. Ofiara przyjaciółka znajduje pierwszą kartkę, po czym, nie wiadomo po jaką cholerę, odkleja ją i zabiera do kieszeni. Jeszcze nie wie, że jest debilką i właśnie popełniła największy błąd w swoim życiu.
  5. Slendy zauważa, że zginęła mu jedna kartka. Głęboko przejęty jej zniknięciem, zaczyna rozpaczliwie szukać.
  6. Tymczasem owa przyjaciółka wciąż zbiera kartki. Drugą, trzecią, a może nawet już czwartą.
  7. Slendy zauważa brak kolejnych kartek. Zdesperowany szuka coraz intensywniej.
  8. Slendy orientuje się kto za tym stoi i zaczyna ją ścigać. Biedna kobieta ma przesrane.
  9. Przyjaciółka, a w sumie to już ofiara, zauważa że jest ścigana. Ale zamiast spCenzura2.svg gdzie pieprz rośnie, zbiera kartki dalej. W końcu to kobieta.
  10. Slendy i jego przyjaciółka grają w berka. Stawką jest śmierć i życie, oraz kartki z dziwnymi rysunkami.
  11. Slendy, mimo długich nóg, biega niesamowicie wolno, przez co kobiecie udaje się zebrać następne kartki, piątą, szóstą, a może nawet siódmą.

W tym momencie dochodzi do momentu rozstrzygającego, w którym możliwe są dwa wyniki:

  • blablabla
  • blablabla

Ciekawostki

  • Niektórzy twierdzą, że Slendy jest Robin Hoodem, a jego las to Sherwood. Niestety niepotwierdzone.