Logo
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „01:17, 21 gru 2021” przez „Ostrzyciel nożyczek (dyskusja • edycje)”.
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia[edytuj • edytuj kod]
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie[edytuj • edytuj kod]
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Zobacz więcej artykułów w portalu o informatyce.