Battlefield Hardline: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika AltairPS3, powód: nieśmieszne)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 25 wersji utworzonych przez 10 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{sur|gry blednie oznaczanej jako BFH|[[Battlefield Heroes]]}}
{{sur|gry błędnie oznaczanej jako BFH|[[Battlefield Heroes]]}}
[[Plik:Hed bandyta.jpg|thumb|250px|Jeden z dostępnych bandytów w multiplayerze]]
{{Bezgrafik}}
'''Battlefield Hardline''' – kontynuacja [[Battlefield 4|Battlefielda 4]], z którym nie ma absolutnie nic wspólnego. Akcja gry dzieje się w świecie ogarniętym wieczną [[wojna|wojną]] [[policjant]]ów i [[Złodziej|złodziei]].
{{Popr|dodać broń, rozbudować}}
{{Długiartykuł}}
'''Battlefield Hardline''' – kontynuacja <del>wspaniałego pod każdym względem</del> [[Battlefield 4|Battlefielda 4]]. Produkcją zajęło się <del>DICE</del> tym razem Visceral Games a wydane zostało przez [[EA|Elektroniczną Sztukę]]. Akcja dzieje się w świecie <del>ogarniętym wojną</del> [[policjant|policjantów]] i [[Złodziej|złodziei]], co było ze strony Visceral strzałem w dziesiątkę, gdyż seria gier która od zawsze opiera się na [[wojna|konfliktach zbrojnych]] powinna obrać zupełnie inny tor i wyruszyć na kompletnie nieznane [[woda|wody]]<ref>Efektem tych działań jest dzisiejszy cudak oraz wielkie rozczarowanie ze strony weteranów serii</ref>.


== Tryby gry ==
== Tryby gry ==
* '''Singleplayer''' – Od samych początków [[EA]] obiecywało że Hardline będzie najlepszym singleplayerem w historii cyklu. Zapewne panowie w drogich garniturach wyszli z założenia że Visceral otrząśnie się z swego stanu marazmu wywołanego zapewne szokiem artystycznym. Zjawisko to występuje zwykle w przypadku gdy dochodzimy do wniosku że stworzyliśmy [[arcydzieło]] życia którego nie da się niczym przebić. Faktycznie nietrudno pobić poprzeczkę poprzednich części cyklu. Hardline to zdecydowanie najlepszy single w historii cyklu<ref>Szkoda tylko że nie oznacza to absolutnie [[pustka|nic]] .</ref>! Postacie są [[drewno|drewniane]] niczym zabytkowy dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają: Skorumpowany glina, były bandzior, sympatyczny zbir, komisarz o niesprecyzowanych planach i tak dalej… Dodatkowo polski dubbing jest na żenującym poziomie, oraz przez całą grę towarzyszą nam dowcipasy na poziomie [[gimnazjum]]. Można nawet stwierdzić, że w pewnych przypadkach nawet historia Reckera z [[Battlefield 4|BF4]], która była tragiczna pod każdym względem może być nawet lepsza.
* '''Single Player''' – Hardline ma zdecydowanie najlepszą kampanię single w historii cyklu, szkoda tylko, że nie oznacza to absolutnie [[nic]]. Postacie są [[drewno|drewniane]] niczym dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości, że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają.
* '''Multiplayer''' – no, tu się zaczyna poważny temat. Przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Do dyspozycji mamy 11 map plus 22 z dodatków, sporo pojazdów oraz dużo różnorakich [[broń|pukawek]], mimo to jednak najczęściej używane dwie albo trzy bronie na kategorie.
* '''Multiplayer''' – przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Niestety, okazało się, że większość „nowości” w multiku to sprzedawany po raz kolejny ten sam zapychacz co poprzednio.

== Klasy ==
Klasy w BFH to prawie dokładnie to samo co w [[Battlefield 4]], z drobnymi zmianami w dostępnym ekwipunku. Jedyne co zmieniono to dwie klasy ,,Przechrzczono" ale ich funkcje nie uległy drastycznym zmianom. W praktyczne to faktycznie to samo co BF4 z kilkoma nowościami które za chwilę i tak się nudzą i łapiemy się na tym że gramy praktycznie to samo.
* '''Operator''' – odpowiednik szturmowca z BF4. Zapamiętaj tą nazwę, gdyż naukowcy stwierdzili, że przynajmniej połowa napotkanych wrogów i towarzyszy będzie grała Operatorem. Typowy przedstawiciel tego gatunku nosi że sobą karabin szturmowy, apteczkę, [[defibrylator]] lub (kiedy jest egoistą) zestaw survivalowy dzięki któremu może się wskrzeszać<ref>Tak. Gracz może po [[śmierć|śmierci]] wstrzyknąć sobie [[dopalacze|dopalacza]] i wrócić do gry...</ref>.
* '''Mechanik''' – dawny technikór. O ile kiedyś klasa ta miała swoje poważne zadanie w postaci niszczenia wrogich [[czołg|czołgów]], pelotek, łodzi itp, to tutaj tak na prawdę klasy tej mogłoby nie być. Skoro przenosimy na pole walki [[policja]]–[[gangsta|gangsterzy]] to możemy zapomnieć o [[czołg|czołgunach]]. Nosi że sobą granatnik, gdyż Visceral spierdoliło robotę i [[rakieta|rakietnice]] występują tylko jako [[broń]] do podniesienia. Czasami zagości na polu walki z palnikiem lub sabotażem aby zrobić [[noob|noobom]] przykry [[prezent|prezent]] pod [[samochód|samochodem]].
* '''Szturmowiec''' – odpowiednik Wsparcia. <del>Nosi ze sobą [[Karabin maszynowy]]</del> Otóż nie! Chuja tam! Obecnie szturmowcy noszą tylko [[Strzelba|strzelby]] czyniąc ich praktycznie bezużytecznymi z tego powodu, że wiele serwerów ma zakaz na ten oręż. Jeżeli jednak ktoś zagra tą klasą to najpewniej będzie biegał za drużyną i rzucał im amunicję. To jego jedyne sensowne zastosowanie.
* '''Specjalista''' – Stary poczciwy <del> [[camper]] </del> [[snajper]]. W tej części programiści wzięli sobie za cel aby [[snajper]] nareszcie zaczął być użyteczny. Oprócz ulubionej broni [[camper|camperów]], czyli snajperki nosi też takie nowinki techniczne jak: [[Mina przeciwpiechotna|miny laserowe]], [[kamera|kamery]], przynęty czy liny, dzięki którym jego drużyna może wspinać się po pionowych [[ściana|ścianach]]. Niestety jednak nadal jest totalnie bezużyteczny dla swoich kompanów, gdyż w jego [[pułapka|pułapki]] wpadnie tylko [[noob]], a z karabiny snajperskie zostałby tak diabelsko znurfione że już praktycznie nikt z nich nie korzysta.

== [[Broń]] ==
[[broń|Pukawek]] w BFH mamy niestety znacznie mniej niż w poprzedniej części. Nie powinno nikogo to dziwić, gdyż w walkach [[policjant|policjantów]] i [[złodziej|złodziei]] nie biorą udziału prawdziwe [[broń|bronie]].

=== Broń Osobista ===
[[pistolet|Pistoleciki]] i inne takie małe, złośliwe rzeczy które mogą cie uratować kiedy w karabinie skończy ci się amunicja.
* '''45T''' – pierwsza dostępna [[broń]] obrony koniecznej. Wiele osób go nie zmienia bo jest całkiem niezły.
* '''M1911A1''' – ten [[pistolet]] ma ponad 100 lat i dalej służy w boju. Bardzo celny.
* '''.40 PRO''' – prawie pod każdym względem gorszy od przeżytku z czasów [[I wojna światowa|I wojny światowej]]. Dodatkowo żądają sobie za niego ponad 50 tys [[dolar|dolarów]].
* '''BALD EAGLE''' – mimo iż [[broń]] ta w rzeczywistości jest kompletnie nie do użytku na polu bitwy, to tutaj daje radę.
* '''FN57''' – dość celny i stabilny ale ma najniższe obrażenia. Na szczęście ratuje go pojemność magazynka: 20 czopków.
* '''G17 RACE''' – niesamowicie ładny [[pistolet]] o bardzo dobrych parametrach. Jedyne co odstrasza ludzi od tego [[pistolet|pistoletu]] to cena: 60 tys [[dolar|dolarów]].
* '''DUAL VZ. 61''' – to nie [[pistolet]]! to pistolet maszynowy! Strzela jakby miał zaraz wysadzić w powietrze całą [[planeta|planetę]]. Niestety jest jednak strasznie nie celny oraz kosztuje ponad 100 tys [[dolar|dolarów]]. Z tego powodu wielu graczy omija go szerokim łukiem.
* '''G18C''' – typowy mały [[pistolet|pistolecik]] jednak jest on w funkcji automatycznej. Idealny dla [[noob|nooba]].
* '''93R''' – jako jedyny posiada stały tryb strzału burst. Ma zerową celność z biodra.
* '''TEC-9''' – na miniaturce wygląda jak Błyskawica z [[Powstanie warszawskie|Powstania warszawskiego.]] Niby mocny ale wolny, automatyk powinien sprejować a nie bawić się w jakieś pierdzenie<ref>bo taki wydaje dźwięk</ref>.
* '''MAC-10''' – [[broń]] beznadziejna. Ogromna szybkostrzelność w połączeniu z jedynie 15 nabojowym magazynkiem daje efekt [[śmierć|śmierci]] przy każdym spotkaniu z brakiem amunicji.
* '''ZAIMPROWIZOWANY PISTOLET''' – wystarczy jedno spojrzenie na miniaturkę aby porównać go do [[pistolet|pistoletu]] na [[klej]].
* '''MP9''' – teoretycznie identyczny jak DUAL ale jest od niego znacznie wolniejszy oraz posiada mniejszy magazynek.
* '''T62 Cew''' – to również nie jest [[pistolet]]! to jest paralizator. Można dzięki niemu ogłuszyć wroga i go przesłuchać aby podał namiary na swoich towarzyszy. Niestety trzeba strzelać z odległości do 2 metrów gdyż dalej strzał nie doleci.
* '''Strzałka Namierzająca''' – tego nie można zakwalifikować nawet jako [[broń]] służącą do zabijania. Możesz jedynie strzelić nią do wroga aby był widoczny na mini-mapie. Problemem może być jedynie fakt iż bez [[broń|broni]] nie będziemy mogli go [[śmierć|zabić]].

=== Karabiny Szturmowe ===
Czyli [[broń|bronie]] dostępne tylko dla klasy operatora.
* '''L85A2''' – pierwszy karabin dostępny w grze. Korzystamy z niego tylko po to aby kupić coś lepszego. Słabiutki.
* '''[[Karabin M16|M16A3]]''' – w [[Battlefield 3|BF3]] Była to najmocniejsza [[broń]] w grze. Teraz lepiej jednak tej broni nie zabierać na pole walki. Też słaby.
* '''M416''' – M416 gości w serii już po raz piąty. Tutaj też daje rade bo jest szybsza od [[Karabin M16|M16]].
* '''AKM''' – przyrodni brat [[Karabinek AK|AK47]]. Silny ale trudny w kontroli.
* '''ARM''' – połączenie szturmówki z [[Karabin maszynowy|maszynówką]]. [[Broń]] dla nikogo. Wolny i słaby. Jedynie magazynek nie jest rozczarowaniem bo mieści aż 50 [[kapiszony|kapiszonów]].
* '''F2000''' – belgijska szturmówka wypluwająca niezliczone ilości [[ołów|ołowiu]]. Nawet dobra ale… tylko dla premium.
* '''RPK''' – czyli zwykły AKM z większym magazynkiem i gorszą celnością. Faktycznie jest to [[karabin maszynowy]] więc co robi w szturmówkach?
* '''MDC''' – dość mocny i szybki. Byłby świetny na polu walki… Tak byłby gdyby nie był tylko dla premium.
* '''FAMAS''' – w poprzednich częściach była to [[broń]] która biła minigun w szybkości strzelania. Niestety ci <del>skurwysyni</del> idioci z Visceral musieli zmniejszyć szybkostrzelność FAMAS'a przez co jest bardzo cienki i nikt już go nie kupuje.
* '''RO933 .300 BLK''' – podróbka technicznego RO933. Jest jednak od niego znacznie gorszy. Nie warto starać się o jego odblokowanie.
* '''SAR-21''' – karabin o najlepszym zasięgu. Jest jednak strasznie słaby i strasznie długo się przeładowuje.
* '''RPK-74''' – identyczna kopia RPK. Jedyną różnicą jest to że strzela odrobinę szybciej<ref>Aż chce się zabić tych którzy tworzyli tą grę</ref>.
* '''AUG A3''' – znów kopia. Tym razem ma identyczne parametry z SAR'em. Ponownie jest jednak odrobinę szybszy w strzelaniu. Co najdziwniejsze jest od niego tańszy.

=== PDW ===
[[broń|Bronie]] których znaczą część może używać tylko Mechanik. Charakteryzują się małym zasięgiem, dużym odrzutem oraz tym że nikt z nich nie korzysta.
* '''MP5K''' – dość mocny jak na PDW ale ma strasznie mały zasięg i niesamowicie mały magazynek.
* '''UMP-45''' – <del>jedyne</del> pierwsze dobre PDW. Jedyny obok UMP-9 PDW które nadaje się na długie odległości. Wolny ale za to pieruńsko celny.
* '''M/45''' – złom z czasów [[II wojna światowa|II wojny światowej]]. Wolny i strasznie nie celny.
* '''MPX''' – dobry na początek kiedy mamy mało pieniędzy a nie chcemy grać MP5. W późniejszej fazie gry ustępuje jednak UMP zasięgiem.
* '''K-10''' – czyste zło. Jest okropnie szybkostrzelny ale ma magazynek wielkości FAMAS'a. Teoretycznie ma dobry zasięg choć w praktyczne aż strach z niego w ogóle korzystać gdyż ma najniższą celność w śród '''wszystkich''' [[broń|broni]]. Lepiej nie kupować.
* '''UZI''' – dość dobry. Wolny ale bardzo celny. Jednak w przeciwieństwie do UMP ma strasznie krótki zasięg.
* '''P90''' – ulubiona broń każdego [[noob]]a. Szybki oraz posiada duży magazynek. Jednak podobnie jak K-10 ma strasznie kiepską celność która sprawia ze jest praktycznie bezużyteczny.
* '''FMG9''' – wystarczy jedno spojrzenie na miniaturkę aby porównać go do psikawki na [[woda|wodę]] i najpewniej nią jest napędzany. Wydaje się jakby był załadowany ślepakami.
* '''M1A1''' – czyli popularny ''Thomson''. Jedyne PDW dostępne dla każdej klasy. Nawet dobry.
* '''SCORPION''' – PDW będące najprawdopodobniej bratem K-10. Wielka szybkostrzelność oraz mała stabilność odstrasza nawet [[Noob|noobów]].
* '''MP7''' – [[broń]] zapewne kojarzona przez weteranów serii. Czy jest dobra? Statystyki mówią same za siebie<ref>No czyli nie</ref>.
* '''UMP-9''' – brat UMP-45 żywiący się amunicją 9mm. Z pewnością najlepsze PDW. Niesamowicie celny, mocny, posiada duży magazynek i nawet dobrą szybkostrzelność.
* '''AUG PARA''' – wariant AUG'a ze szturmówek. Niesamowicie przeciętny. W dodatku ponieważ jest w układzie Bullpup strasznie długo się przeładowuje.
* '''M5 NAVY''' – mocno celny ale niskie obrażenia oraz kosmiczna cena wykluczają jego użyteczność na polu walki.
* '''M12S''' – podróbka UMP-9. Teoretycznie jest jeszcze celniejszy, ale przeokropnie wolny i ponad dwa razy droższy<ref>aż dziwne że [[EA]] dopuściło tą grę do sprzedaży</ref>.
* '''M5SD''' – PDW do złudzenia przypominające karabinek. Kosmiczna cena oraz małe obrażenia sprawiają, że nikt nie kupuje tego [[złom|złomu]].
* '''MX4''' – ponownie [[broń]] znana weteranom. Nie wiadomo czemu tyle kosztuje bo jest równie mierny co reszta PDW.

=== Karabinki ===
Takie Karabiny Szturmowe tylko trochę mniejsze.
* '''RO993''' – teoretycznie jest słaby gdyż zadaje najmniejsze obrażenia. W praktyce jednak jest to najlepsza [[broń]] w całej grze.
* '''SG553''' – tak jak w [[Counter-Strike: Global Offensive|CS GO]] jest to [[broń]] która ma swoje liczne plusy jak i minusy. Jest bardzo stabilny i celny, ale jest najwolniejszy wśród karabinków<ref>Nie licząc M1 który jest karabinkiem samopowtarzalnym</ref>.
* '''AKS-74U''' – nie taka zła [[broń]]<ref>Wiadomo, przecie to [[Rosja|ruskie]]</ref>. Celniejszy od SG, ale ma mały zasięg i szybkostrzelność.
* '''G36C''' – jeden z najgorszych w swojej kategorii. Niecelny, mało stabilny i tak naprawdę nie warto go kupować.
* '''CAR-556''' – broń na którą zabrakło materiału i ostatecznie nie zamontowano mu kolby. Minimalnie gorszy od SG553, choć warty uwagi z powodu swojego dużego magazynka: 40 naboi.
* '''ACWR''' – dawniej był to jeden z najlepszych karabinków jaki technik posiadał. Niestety <del>DICE</del> Visceral miało inne plany i mocno osłabili ukochanego ACWR. Jedyne co go wyróżnia, to dość dobra szybkostrzelność.
* '''M1''' – trudno go nazwać karabinkiem skoro jest [[broń|bronią]] samopowtarzalną. Ma kiepski zasięg, średnią stabilność i kosmiczną cenę jak na oręż tego typu.

=== Karabiny Bojowe ===
Imitacje [[karabin maszynowy|karabinów maszynowych]]. Posiadają jednak małe magazynki i mierną szybkostrzelność.
* '''SCAR-H''' – co ten karabin tu robi? Przecież to jest karabin szturmowy! Dość w porządku jak na otoczenie w którym się znalazł.
* '''HCAR''' – ma większy magazynek od SCARa ale jest strasznie wolny. Kup jeśli chcesz dobrą celność i stabilność, a masz gdzieś jak szybko strzelasz.
* '''SA-58 OSW''' – wariacja SCARa. Mniej celny, ale bardziej stabilny<ref>W praktyce jest on jednak wręcz identyczny jak SCAR</ref>.
* '''HK51''' – tragedia wśród bojówek. Ma tragiczną celność, małą szybkostrzelność, mały magazynek i w ogóle jest do [[dupa|dupy]].
* '''FAL''' – Visceral jest niepokonany w tworzeniu kopii karabinów ze zmienionymi teksturami. Nie różni się niczym od SA z wyjątkiem ceny<ref>Jest oczywiście znacznie droższy</ref>.
* '''SG510''' – jedyny ładny w swojej kategorii jakiego znaleziono w przyrodzie. W praktyce jednak jest to znowu kopia innego karabinu<ref>tym razem HCAR'a</ref> który różni się jedynie ceną oraz prędkością strzelania.
* '''M110K5''' – omijany szerokim łukiem przez wszystkich graczy. Powodem jest to, że jako jedyny ma obniżony zasięg.
* '''M39 EMR''' – a cóż to jest? przecież w [[Battlefield 4|BF4]] był to karabin wyborowy! Tutaj jednak dostał tryb automatyczny i najwyższą cenę. Niestety znów ma chamsko skopiowane parametry innego karabinu… tym razem SCARa<ref>Który raz już mówię że ma się ochotę [[śmierć|zabić]] twórców tego syfu?</ref>.

=== Strzelby ===
JEBS! JEBS! JEBS! BUM! BAN!
* '''870P MAGNUM''' – bestia w [[battlefield 3|BF3]], bestia w [[Battlefield 4|BF4]], bestia w BFH! Dostępna jako pierwsza a lepsza niż większość pozostałych [[strzelba|sztrzelb]].
* '''37 STAKEOUT''' – typowy obrzyn. Mały zasięg i słabe obrażenia definiują jego użyteczność na polu walki.
* '''SPAS-12''' – godna swojej ceny. SPAS to [[strzelba|shotgun]], który w każdym Battlefieldzie był tym najlepszym. Tutaj też nie można się na nim zawieść. W skrócie: kopie [[dupa|dupska]].
* '''DUBELTÓWKA''' – typowy przedstawiciel tego gatunku. Mocny na odległości 10 cm, ale powyżej tego dystansu lepiej już wyciągnąć [[pistolet]], gdyż śrut rozpływa się w [[Powietrze|powietrzu]].
* '''KSG12''' – [[strzelba]], która szczyci się tym, że potrafi pomieścić najwięcej naboi, bo aż 14. Poza tym równie przeciętna co reszta.
* '''SAJGA 12''' – z powodu miłości do [[Rosjanie|Rosjan]], [[Strzelba|shotgun]] ten musiał się znaleźć również w BFH. Statystycznie identyczny co SPAS, choć w praktyce dużo gorszy.
* '''1887''' – kopia 870P ze zmienionymi skinami. Ma identyczne parametry i ilość naboi którą można do niej władować<ref>czy nie mówiłem że ma się ochotę [[śmierć|zabić]] twórców tej gry</ref>.
* '''M4''' – nazywa się podobnie jak karabinek, który w przeciwieństwie do tej [[broń|broni]] jest dość niezły.

=== Karabiny Snajperskie ===
W poprzednich częściach były to ulubione zabawki każdego [[camper|campera]]. Niestety ci <del>debile</del> geniusze z Visceral musieli dać snajperkom siłę [[pistolet|pistoletów]] na [[kapiszony]], aby specjaliście nie było zbyt łatwo.
* '''SCOUT ELITE''' – ironiczne najlepsza na krótki dystans gdyż na dłuższych trzeba wydać nawet trzy strzały aby zabić. Z tego powodu mało osób korzysta z tej [[broń|giwery]].
* '''R700 LTR''' – w miarę ok. Niestety prędkość wylotowa jest mniejsza niż u wielu PDW, a magazynek jest mniejszy niż standardowy.
* '''AW<del>P</del>M''' – rzęch na miarę snajperek. Prędkość wylotowa jest tak niska, że ktoś, kto ustrzeli kogoś w ruchu na odległości 2740 metrów powinien dostać [[Nagroda Nobla|nobla]], bo to przeczy prawą [[Fizyka|fizyki]].
* '''300 KNOCKOUT''' – zadaje 90 obrażeń do nawet 50 [[metr|metrów]]! Oczywiście musiało być coś za coś. Ma najwyższy model opadania kul, więc trzeba często podnieść karabin tak, że nie widać wroga aby go trafić.
* '''388-RECON''' – bardzo kiepska [[broń]]<ref>Żadna nowość wśród snajperek</ref>. Obrażenia spadają z prędkością światła, a magazynek znów jest o połowę mniejszy niż standardowy
* '''AWS''' – jedna z najlepszych w swojej kategorii. Prędkość strzału nareszcie zaczyna przypominać karabin snajperski<ref>Choć i tak jest mniejsza większość snajperek w BF4</ref> oraz posiada największy zasięg.
* '''M98B''' – w poprzednich częściach był to król wśród karabinów. Oczywiście te <del>[[chuj|chuje]]</del> geniusze z Visceral musieli zmniejszyć M98 dosłownie wszystko. Od szybkostrzelności która jest obecnie na żenującym poziomie do nawet zasięgu i prędkości wylotowej<ref>Mimo wszystko nadal jest jedną z najlepszych snajperek w grze gdyż każda inna jest w pewnym aspekcie gorsza</ref>.
* '''M1903''' – [[broń|giwera]] pamiętająca czasy [[I wojna światowa|pierwszej wojny światowej]]. Ma wysoką prędkość strzelania oraz zasięg. Niestety ma niski model obrażeń i po raz kolejny najmniejszy magazynek<ref>Oraz wyższy model opadania kuli</ref>. Do olania.

=== Karabiny Wyborowe ===
Snajperki, tylko że słabsze i posiadające tryb samopowtarzalny.
* '''SOCOM16''' – pierwszy możliwy karabin wyborowy do kupienia. Wiele osób używa go nawet gdy zarobi na inne [[broń|giwery]], gdyż jest całkiem w porządku.
* '''SR-25 ECC''' – kolejna [[broń]] posiadająca identyczne parametry jak swój poprzednik. Ponownie jednak jest znacznie droższa<ref>chyba załączę licznik aby liczył ile takich przypadków popełnił Visceral</ref>.
* '''PTR-91''' – nie różni się prawie niczym od SR-25. Poza mniejszą celnością…<ref>oraz że jest jeszcze droższy</ref>.
* '''SAIGA .308''' – nazywa się podobnie do [[strzelba|strzelby]] i najpewniej działa na tej samej licencji. [[Broń]] beznadziejna.
* '''M82 .416''' – najlepsza dostępna wyborówka. Jako jedyna ma zwiększony model obrażeń. Jednak trzeba za nią dać kosmiczne pieniądze<ref>ponad 100 tys [[dolar|dolarów]]</ref>.
* '''RO933 M1''' – ponownie odmiana RO933. Wierna kopia innego karabinu, tym razem SAIGI. Oznacza to tyle, że jest pośmiewiskiem wśród rodziny RO993.
* '''SP-AR''' – kolejny [[złom]] wśród wyborowych. Niska celność oraz stała stabilność definiują jej użyteczność na polu walki co do słowa.

=== Inne ===
* '''Defibrylator''' – istnieje pewne prawdopodobieństwo, że nim kogoś [[śmierć|zabijesz]], ale musisz być w czepku urodzonym. Da się też wskrzesić z martwych swoich towarzyszy, nawet jeśli ten dostał wcześniej działkiem 125 mm. Jeżeli nie jesteś operatorem możesz sobie taki podnieść w niektórych punktach na [[mapa|mapach]].
* '''Apteczka''' – dawać tu ku{{cenzura3}}wa [[lekarz|sanitariusza]]!
* '''Amunicja''' – niech ktoś da tu ku{{cenzura3}}wa amunicje!
* '''Surwiwalista''' – [[dopalacze|dopalacz]] który możesz sobie wstrzyknąć po [[śmierć|śmierci]] aby wrócić do żywych.
* '''Hak''' – wystrzeliwuję line której możesz użyć jako substytut [[drabina|drabiny]].
* '''Linia z Hakiem''' – dokładnie to samo co wyżej tylko służy do zjeżdżania. Jak ci się uda to możesz zeskoczyć z jednej linii na drugą i zrobić wielkie combo.
* '''M320''' – dawniej nosił go szturmowiec a dziś jest to główne wyposażenie mechanika. Ulubiona [[broń]] [[noob|noobów]] do czasu aż skończy im się amunicja.
* '''Apteczka Pasażera''' – [[idiota|idiotyczna]] nazwa która sugeruje iż w pojeździe w którym się znajdujemy pojawi się apteczka aby leczyć [[pasażer|pasażerów]].
* '''Kierowca Wyczynowy''' – ulepszenie które wyposaża [[samochód|samochody]] w takie dodatki jak: Wtrysk podtleneku [[azot|azotu]], lepszą sterowność i platynowe pierdolniki.
* '''[[Maska przeciwgazowa]]''' – jak sama nazwa wskazuje chroni przed gazem <del>musztardowym</del> bojowym.
* '''Maska Ognioodporna''' – kolejna bzdurna nazwa. Jak ją założysz to w magiczny sposób twoje całe ciało będzie odporne na dość mocne skutki poparzenia [[ogień|ogniem]].
* '''Gogle Noktowizyjne''' – Visceral stwierdziło że same celowniki noktowizyjne to mało. Od teraz w BFH możesz założyć gogle aby widzieć każdego [[camper|campera]].
* '''Palnik''' – podstawowe narzędzie mechanika. Możesz dzięki niemu w ramach pomocy wśród [[sąsiad|sąsiedzkiej]] naprawić komuś [[samochód]].
* '''Telefon Satelitarny''' – <del>służy [[policjant|policjantom]] do zamawiania drogą lotniczą dużych ilości pączków. </del> Tak naprawdę jest to sygnalizator dzięki któremu pojawisz się w pełnym ekwipunku 20 [[metr|metrów]] nad [[ziemia|ziemią]].
* '''Sabotaż''' – jedno z najfajniejszych [[gadżet|gadżetów]] dostępnych przez mechanika. Możesz podłożyć go pod [[samochód]] i poczekać na wroga który wyleci w [[powietrze]] kiedy tylko odpali [[silnik]]
* '''Pancerna Wkładka''' – jak ją obierzesz będziesz mógł przeżyć dość znaczny ostrzał z karabinu. Niestety w przeciwieństwie do maski ognioodpornej nie chroni całego [[ciało|ciała]].
* '''Zagłuszacz Radarowy''' – też jeden z najfajniejszych [[Gadżet|gadżetów]]. Jak go odpalisz to dezaktywujesz wszystkie urządzenia przeciwnika w tym C4 czy [[Mina przeciwpiechotna|miny laserowe]].
* '''C4''' typowy ładunek wybuchowy. Parę sztuk i pojazdu nie ma.
* '''Tarcza Balistyczna''' – z pewnością najlepszy [[gadżet]] w grze. Z nią jesteś odporny nawet na strzał z granatnika oraz kiedy jej nie używasz, jest ona na twoich [[plecy|plecach]] osłaniając ci tyły.
* '''Zestaw Narzędzi Taktycznych''' – dostępny jedynie dla szturmowców. Zakładając go wykonujesz szybciej wiele zadań ręcznych takich jak zabieranie [[Pieniądze|kasy]] ze skarbca, uwalniania zakładników czy składanie origami.
* '''Mina Laserowa''' – bardzo fajna rzecz. Jak ją położysz wytwarza laser który jak się go przetnie wybucha zabijając oponenta.
* '''Kamera''' – dawny czujnik ruchu. Kiedy ją położysz wrogów masz oznaczonych na [[mapa|mini-mapie]].
* '''Przynęta''' – pułapka na <del>[[szczur|szczury]]</del> wroga. Kiedy ją podłożysz wysyła wrogą fałszywy sygnał położenia przeciwnika. Niestety prawie każdy od razu się kapnie że to pułapka gdyż bardzo rzadko wróg stoi w miejscu przez całą rundę.
* '''Trening Maskowania''' – zestaw szkolenia [[ninja]]. Dzięki niemu poruszasz się bardzo cicho. Jednak jest to bezsensowy [[Gadżet]].


== Noob w Battlefield Hardline ==
== Noob w Battlefield Hardline ==
* Grając w trybie Krwawej Forsy [[policja|policjantem]] pomaga przestępcom nosić [[pieniądze]] do ich schowka.
* Grając policjantem w trybie Krwawej Forsy, pomaga przestępcom nosić pieniądze do ich schowka.
* Próbuje [[śmierć|zabić]] świadka koronnego.
* Próbuje zabić świadka koronnego.
* Grając w trybie Na Ratunek dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie.
* Grając w trybie ''Na Ratunek'' dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie.
* Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić.
* Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić.
* Szuka w ekwipunku mechanika [[rakieta|rakietnicy]] a kiedy jej nie znajdzie pisze na forach, że ma zepsutą grę.
* Szuka w ekwipunku mechanika rakietnicy, a kiedy jej nie znajdzie, pisze na forach, że ma zepsutą grę.
* Lata po mapie w poszukiwaniu [[czołg|czołgu]].
* Lata po mapie w poszukiwaniu czołgu.
* Ustawia [[Mina przeciwpiechotna|miny laserowe]] w łatwo widocznych miejscach.
* Ustawia miny laserowe w łatwo widocznych miejscach.
* Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek kiedy go podniesie.
* Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek, kiedy go podniesie.
* Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z [[pistolet|pistoletu]].
* Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z pistoletu.
* Strzela w towarzyszy na serwerach hardcore.
* Strzela w swoich na serwerach hardcore.
* Stara się [[Śmierć|zabić]] wroga strzałką namierzającą.
* Stara się zabić wroga strzałką namierzającą.
* W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je.
* W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je.
* Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu.
* Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu.
* Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli to zmienni je w gaz.
* Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli, to zmieni je w gaz.
* Dziwi się, że jak wejdzie w gaz to celownik jest rozmazany.
* Dziwi się, że jak wejdzie w gaz, to celownik jest rozmazany.
* Na mapie Everglades próbuje zabić [[krokodyl|krokodyle]].
* Próbuje zabić [[krokodyl]]e na mapie Everglades.
* Na mapie Noc w Lesie świeci [[latarka|latarkami]] i dziwie się, że wrogowie go wykryli.
* Na mapie Noc w Lesie świeci [[latarka]]mi i dziwi się, że wrogowie go wykryli.
* Próbuje odurzyć się [[Marihuana|marihuaną]] na mapie Plantacja Konopi.
* Próbuje odurzyć się [[Marihuana|marihuaną]] na mapie Plantacja Konopi.
* Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki.
* Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki.
* Dziwi się, że [[śmierć|zginął]], gdy żyrandol spadł mu na [[Głowa|głowę]].
* Gdy żyrandol spadł mu na głowę, to dziwi się, że zginął.
* Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą [[Młotek|młota]].
* Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą młota.
* W kampanii grając [[policjant|policjantem]] zamiast łapać przestępców, [[śmierć|zabija ich]].
* W kampanii grając policjantem, zamiast łapać przestępców, zabija ich.
* Szuka w ekwipunku szturmowca [[karabin maszynowy|karabinów maszynowych]].
* Szuka w ekwipunku szturmowca karabinów maszynowych.
* Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia lata bardzo szybko [[Śmigłowiec|helikopterem]] i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach.
* Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia, lata bardzo szybko [[Śmigłowiec|helikopterem]] i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach.
* Nie umie zabrać [[Pieniądze|pieniędzy]] w trybie Krwawej Forsy.
* Nie umie zabrać pieniędzy w trybie Krwawej Forsy.
* Kiedy kupi [[Maska przeciwgazowa|maskę przeciwgazową]] dziwi się że [[śmierć|zginął]] od [[ogień|ognia]].
* Kiedy kupi maskę przeciwgazową, dziwi się, że zginął od ognia.
* Próbuje trafić przeciwnika z odległości 3000 metrów z [[pistolet|pistoletu]].
* Próbuje trafić z pistoletu w przeciwnika oddalonego o 3000 metrów.
* Nie wie, że może się wychylać z pojazdów.
* Nie wie, że można wychylać się z pojazdów.
* Nie może pojąć dlaczego po niebie nie latają [[samolot|samoloty]] [[wojsko|wojskowe]].
* Nie może pojąć, dlaczego po niebie nie latają samoloty wojskowe.
* Dziwi się że nie może [[śmierć|zabić]] wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarcze.
* Dziwi się, że nie może zabić wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarczę.
* Kiedy dowiaduje się, że młot jest w stanie zniszczyć tarczę, wybiega przed przeciwnika i próbuje przez pół minuty zniszczyć jego tarczę. Zazwyczaj od razu ginie z rąk innego gracza.
* Strzela z RPG we własnych ludzi…
* …ewentualnie we własne pojazdy.
* Prosi wrogów o amunicję bądź apteczkę.

== Zobacz też ==
* [[Battlefield V]]
* [[Battlefield: Bad Company 2]]


{{przypisy}}
{{FPS}}
{{FPS}}
{{Gry komputerowe}}


[[Kategoria:FPS]]
[[Kategoria:FPS]]

Aktualna wersja na dzień 16:45, 16 wrz 2022

Jeden z dostępnych bandytów w multiplayerze

Battlefield Hardline – kontynuacja Battlefielda 4, z którym nie ma absolutnie nic wspólnego. Akcja gry dzieje się w świecie ogarniętym wieczną wojną policjantów i złodziei.

Tryby gry[edytuj • edytuj kod]

  • Single Player – Hardline ma zdecydowanie najlepszą kampanię single w historii cyklu, szkoda tylko, że nie oznacza to absolutnie nic. Postacie są drewniane niczym dąb Bartek i mają tak płytkie osobowości, że pięć minut po wyłączeniu gry zapominamy jak się nazywają.
  • Multiplayer – przeciętny gracz spędził w multi średnio 110% czasu przeznaczonego na grę. Niestety, okazało się, że większość „nowości” w multiku to sprzedawany po raz kolejny ten sam zapychacz co poprzednio.

Noob w Battlefield Hardline[edytuj • edytuj kod]

  • Grając policjantem w trybie Krwawej Forsy, pomaga przestępcom nosić pieniądze do ich schowka.
  • Próbuje zabić świadka koronnego.
  • Grając w trybie Na Ratunek dziwi się, że nie może się odrodzić gdy zginie.
  • Zakłada celownik z dużym przybliżeniem na K-10 i dziwi się, że nie może nikogo trafić.
  • Szuka w ekwipunku mechanika rakietnicy, a kiedy jej nie znajdzie, pisze na forach, że ma zepsutą grę.
  • Lata po mapie w poszukiwaniu czołgu.
  • Ustawia miny laserowe w łatwo widocznych miejscach.
  • Widząc podłożony sabotaż na pick-upie stwierdza, że rozbroi ładunek, kiedy go podniesie.
  • Próbuje zniszczyć tarcze przeciwnika strzelając w nią z pistoletu.
  • Strzela w swoich na serwerach hardcore.
  • Stara się zabić wroga strzałką namierzającą.
  • W trybie Fucha zamiast jeździć pojazdami, niszy je.
  • Na serwerach „knife only” strzela do wrogów z karabinu.
  • Kiedy zobaczy niebieskie płomienie, myśli, że jak w nie strzeli, to zmieni je w gaz.
  • Dziwi się, że jak wejdzie w gaz, to celownik jest rozmazany.
  • Próbuje zabić krokodyle na mapie Everglades.
  • Na mapie Noc w Lesie świeci latarkami i dziwi się, że wrogowie go wykryli.
  • Próbuje odurzyć się marihuaną na mapie Plantacja Konopi.
  • Na mapie Śródmieście cały czas krzyczy, że znalazł pączki.
  • Gdy żyrandol spadł mu na głowę, to dziwi się, że zginął.
  • Na mapie Dzielnica jego jedynym zajęciem jest wyburzanie budynków za pomocą młota.
  • W kampanii grając policjantem, zamiast łapać przestępców, zabija ich.
  • Szuka w ekwipunku szturmowca karabinów maszynowych.
  • Podczas burzy piaskowej na mapie Pustynia, lata bardzo szybko helikopterem i najczęściej rozbija się wraz z załogą na domach/wieżach.
  • Nie umie zabrać pieniędzy w trybie Krwawej Forsy.
  • Kiedy kupi maskę przeciwgazową, dziwi się, że zginął od ognia.
  • Próbuje trafić z pistoletu w przeciwnika oddalonego o 3000 metrów.
  • Nie wie, że można wychylać się z pojazdów.
  • Nie może pojąć, dlaczego po niebie nie latają samoloty wojskowe.
  • Dziwi się, że nie może zabić wroga w plecy, gdy ten ma ze sobą tarczę.
  • Kiedy dowiaduje się, że młot jest w stanie zniszczyć tarczę, wybiega przed przeciwnika i próbuje przez pół minuty zniszczyć jego tarczę. Zazwyczaj od razu ginie z rąk innego gracza.
  • Strzela z RPG we własnych ludzi…
  • …ewentualnie we własne pojazdy.
  • Prosi wrogów o amunicję bądź apteczkę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]