Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (-szablon)
M
Linia 1: Linia 1:
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}}
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}}
<br/>
{{Programowanie}}
{{Programowanie}}



Wersja z 09:20, 18 sie 2020

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.