Pepco
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
Pepco – market posiadający nazwę oraz niebieskie koszulki dla sprzedawczyń, które za każdym razem proponują ci doładowanie w Orange.
Charakterystyka[edytuj • edytuj kod]
Niech nie zwiodą cię uśmiechnięte twarze na szybach sklepu. Ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nabywają puzzle, których nie da się ułożyć, majtki bez dziur na nogi, rękawiczki z sześcioma palcami czy też też tzw. stojaki na biżuterię, które ulegają unicestwieniu, gdy siada na nich mucha. Dostępne są też okulary bez szkieł i przybory szkolne z wróżkami, księżniczkami. Ze względu na to, że market PEPCO ma nazwę i niebieski kolor, cenią się zdecydowanie wyżej niż zwyczajne Chińczycy w tonacji czerwono-żółtej. Choćby dlatego, że zamiast puszczać najnowsze przeboje posiada własne Radio PEPCO, które puszcza muzykę relaksacyjną, mającą na celu umilanie klientom zakupów. Oczywiście, co piosenkę pojawia się slogan reklamowy PEPCO.
Cel[edytuj • edytuj kod]
Wmówienie ludziom, że to co kupują w PEPCO to produkty najwyższej jakości, a kupowane przez nich spodnie z trzema nogawkami są wykonane w stu procentach z naturalnych tkanin. Towary są oczywiście luksusowe. To, że twoja czapka ma dziurę w kształcie sedesu i przypomina poszkodowany przez los ser szwajcarski, nie jest wadą, ale hitem sezonu – twoi znajomi nie będą mogli wyjść z podziwu po tym, jak dostaną od ciebie sedesową śnieżką.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ekonomii. Jeśli wiesz, dlaczego Balcerowicz musiał odejść – rozbuduj go.