Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (półpauza, {{t}}, link wewn.)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Warcraft_ork.jpg|right|thumb|250px|Typowy ork]]
[[Plik:Warcraft_ork.jpg|right|thumb|250px|Typowy ork]]
'''Warcraft II''' – [[Stany Zjednoczone Ameryki Północnej|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft|Warcraft'a I]].
{{t}}[[Stany Zjednoczone Ameryki Północnej|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft|Warcraft'a I]].
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[gówno|hitu]].
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[gówno|hitu]].


Linia 9: Linia 9:
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]].
# Chata Wojów nazywa się Baracks.
# Chata Wojów nazywa się Baracks.
# Nie ma krów.
# Nie ma [[krowa|krów]].
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
Linia 16: Linia 16:
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
# W ogóle - są owce!
# W ogóle są owce!
# Ale nie ma krów! (?)
# Ale nie ma krów! (?)
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[Drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[Drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]].

Wersja z 17:51, 13 mar 2013

Typowy ork

Szablon:Tamerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.

Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:

  1. Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku może wydawać sie niespodzianką.
  2. Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Wieleci oraz Mazowszanie zostają usunięci z fabuły.
  3. Rycerz ma konia.
  4. Chata Wojów nazywa się Baracks.
  5. Nie ma krów.
  6. Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
  7. Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
  8. Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
  9. Nie ma krów.
  10. Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
  11. Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
  12. W ogóle – są owce!
  13. Ale nie ma krów! (?)
  14. Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
  15. Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
  16. Nie ma krów.
  17. Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
  18. W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
  19. Ha! Ale nie da się jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
  20. Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
  21. Nie ma krów.
  22. Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
  23. Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da się ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
  24. Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
  25. Funkcje Kapłanki pełni Paladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma konia i świeci.
  26. Wiecie czego brakuje? Krów!