Warcraft II: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M (półpauza, {{t}}, link wewn.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Warcraft_ork.jpg|right|thumb|250px|Typowy ork]] |
[[Plik:Warcraft_ork.jpg|right|thumb|250px|Typowy ork]] |
||
{{t}}[[Stany Zjednoczone Ameryki Północnej|amerykańsko]]-[[Dania|duńsko]]-[[Chorwacja|chorwacka]] odpowiedź na polski produkt ''Polanie'', zarazem [[sequel|sekłel]] [[Warcraft|Warcraft'a I]]. |
|||
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[gówno|hitu]]. |
Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją [[rutyna|rutyną]] i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego [[gówno|hitu]]. |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]]. |
# [[Rycerz]] ma [[koń|konia]]. |
||
# Chata Wojów nazywa się Baracks. |
# Chata Wojów nazywa się Baracks. |
||
# Nie ma krów. |
# Nie ma [[krowa|krów]]. |
||
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów. |
# Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów. |
||
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników. |
# Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników. |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan). |
# Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan). |
||
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia. |
# Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w [[owca|owcę]]. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia. |
||
# W ogóle |
# W ogóle – są owce! |
||
# Ale nie ma krów! (?) |
# Ale nie ma krów! (?) |
||
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[Drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]]. |
# Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z [[Drewno|drewna]]. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś [[sens]]. |
Wersja z 17:51, 13 mar 2013
Szablon:Tamerykańsko-duńsko-chorwacka odpowiedź na polski produkt Polanie, zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Blizzard raz jeszcze zaskakuje swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu Polanie. Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:
- Drwal, zwany teraz Chłopem przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku może wydawać sie niespodzianką.
- Wiślanie zostają zastąpieni Orkami, a Pomorzanie undeadami. Wieleci oraz Mazowszanie zostają usunięci z fabuły.
- Rycerz ma konia.
- Chata Wojów nazywa się Baracks.
- Nie ma krów.
- Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
- Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
- Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
- Nie ma krów.
- Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan).
- Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
- W ogóle – są owce!
- Ale nie ma krów! (?)
- Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze trochę i będziemy mieli jakiś sens.
- Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
- Nie ma krów.
- Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
- W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
- Ha! Ale nie da się jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
- Nasze jednostki nie piją już mleka, dorosły i chcą całych farm!
- Nie ma krów.
- Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
- Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da się ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
- Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
- Funkcje Kapłanki pełni Paladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma konia i świeci.
- Wiecie czego brakuje? Krów!