Polanie 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 39: Linia 39:
*Ojciec Mirka okazał się bardzo puszczalski, co stało się przyczyną kłopotów w państwie. Nic dziwnego, że <s>Polacy</s> Polanie chcieli jak najszybciej przyjąć religię chrześcijan.
*Ojciec Mirka okazał się bardzo puszczalski, co stało się przyczyną kłopotów w państwie. Nic dziwnego, że <s>Polacy</s> Polanie chcieli jak najszybciej przyjąć religię chrześcijan.
*W grze ukazano fakt historyczny – konflikt Polan z Wieletami. Ciekawe, że rozwiązano go za pomocą magii.
*W grze ukazano fakt historyczny – konflikt Polan z Wieletami. Ciekawe, że rozwiązano go za pomocą magii.

==Zobacz też==
*[[Polanie (Plemię)]]
*[[Polanie (Zespół)]]


{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 15:10, 1 lip 2013

Znajdź 2 pułapki zastawione przez krowy

Masz jakiś problem?

Dres Drwal po kliknięciu na niego

Szablon:Tgra na piecyk, należy do gatunku strategii z elementami RPG[1]. Głównym celem gry jest jej ukończenie, tj. pokonanie przeciwników zanim oni to zrobią z nami. Twór ten posiadał bardzo ładną grafikę[2] i klimatyczną[3] muzykę. Ponieważ za granicą ludzie nie wiedzieli kim byli Polanie (wy zapewne też nie), grę nazwano tam Knight Shift, co i tak jej nie pomogło.

Świat gry

Świat gry to teren dawnej Polski – dzikiej, porośniętej lasami i inna roślinnością, po której grasowały dzikie zwierzęta. W sumie niewiele się od tego czasu zmieniło, tylko zwierzęta wyginęły. Wydarzenia w grze dzieją się ok.[4] na 200 lat przed Aneksją Polski przez Watykan. Magia była wtedy dozwolona nie tylko w WOWie i nie było problemów z ogrzewaniem – ludzie nie musieli palić innych na stosach.

Tryby gry

  • Szablon:Tprzyjdzie nam pokierować niedojebem księciem Mirkiem (Mirko, a nie Mirek), który był na tyle durny, że zaczął wpuszczać do zamku każdego kto go ładnie poprosi. Wkrótce po tym książę zostaje przez jednego z nich wysłany do... w sumie to nie wiadomo gdzie, bo Polska była jeszcze wtedy pogańska. Jego niania jest jednak zdolnym magiem i wyciąga go z zaświatów. Trochę to jednak trwa i przez czas nieobecności owy przybysz zrobił w Polsce magiczny chaos, którego skutki odczuwamy do dziś.
  • Szablon:Tbierzemy pod swoje berło jakieś zadupie jedną wioskę i musimy ją rozbudować, tak by odpowiadała wymaganiom UEFA co do Euro. Nie trzeba się śpieszyć, mamy na to dokładnie 1200 lat.
  • Szablon:Tcoś jak MMORPG tylko, że z ładniejszą grafiką (w ogóle z jakąkolwiek grafiką jeśli chodzi o ścisłość). Łazimy po mapie, wykonujemy zadania, zdobywamy kasę, kupujemy lepszy sprzęt, wykonujemy jeszcze trudniejsze zadania, zdobywamy więcej kasy, kupujemy jeszcze lepszy sprzęt... Tutaj także jest specjalna kampania składająca się z kilku misji. Celem jej jest odnalezienie maga Dobromira, który zaginął gdzieś po ostatnie imprezie. Gdy go już znajdziemy, okazuje się, że mamy pokonać jakąś starą czarownicę o wiele mówiącej nazwie Królowa Syff[5].

Postacie w potyczce

  • Szablon:Tpodstawa naszej ekonomii, twórcy gry uczyli się jej chyba z innych podręczników niż teraz;
  • Szablon:Tdziecko z god mode, prawdopodobnie niepełnosprawny umysłowo, bo jest po stronie tego, kto go ostatnio uderzył. Przydatny, bo krowy w pobliżu chłopaka dostają +100 do spożywania trawy, umie też oswajać zwierzęta za pomocą specjalnego fetyszu;
  • Szablon:Ttutejszy Bob Budowniczy i inżynier od oblężeń;
  • Szablon:Ttchórz, dobry tylko gdy znajduje się na wieży, skąd obrzuca wrogów wyzwiskami;
  • Szablon:Tczęsto mylony z wujem, potrafi wziąć na klatę 2 drwali i obejdzie się bez utraty kończyn. Po jego wypowiedziach można uznać, że jest niepełno–sprytny.
  • Szablon:Tpancerny Łowca, do dziś nie odkryto skąd on bierze tyle włóczni;
  • Szablon:Tkoszmar zięcia (i twórców gry), potrafi pacyfikować wrogie budynki, a drwale pracują przy niej 3 razy szybciej. Zalecana do postawienia przy budowniczych polskich autostrad;
  • Szablon:Tsuper–ekstra wojownik, sam zajmuje cały budynek. Można posiadać tylko jednego i do tego jest odporny na magię (prawdopodobnie ateista);
  • Szablon:Tstrzela kulami ognia przez pół mapy, zamienia wrogów w krowy, sprowadza deszcz ognia i frytki do tego;
  • Szablon:Trobi na wrogach piorunujące wrażenie (nader dosłownie). Najpierw zauroczy, a potem otacza się tarczą ochronną, czyli typowa kobieta;
  • Szablon:Tstary, ale jary. W jego obecności wszyscy leczą się 3 razy szybciej, potrafi także pojawiać się w różnych miejscach, przez co cały czas żałuje, że nie wynaleziono jeszcze viagry;
  • Szablon:Ttutejsze siły powietrzne. Wiedźma wyposażona w odrzutową miotłę (obiekt pożądań Harrego) potrafi bezczelnie atakować bezbronnych wojowników. Nic nie wie o Jasiu i Małgosi;


Postacie w trybie RPG

Czarodziejka Amazonka – jak widać, polskie (polańskie?) amazonki nie usuwały sobie piersi.

Ciekawostki

  • Głównym środkiem płatniczym w grze było mleko dostarczane przez krowy. Zwierzęta te, podobnie do Łowcy, także potrafiły stawiać pułapki.
  • Ojciec Mirka okazał się bardzo puszczalski, co stało się przyczyną kłopotów w państwie. Nic dziwnego, że Polacy Polanie chcieli jak najszybciej przyjąć religię chrześcijan.
  • W grze ukazano fakt historyczny – konflikt Polan z Wieletami. Ciekawe, że rozwiązano go za pomocą magii.

Zobacz też

Przypisy

  1. I nie chodzi tu o granatnik
  2. W 2003 roku
  3. Czyli zmieniającą się wraz z porą roku i klimatem
  4. Kto by to liczył
  5. Pewnie dlatego Dobromir jej tak nie lubi
  6. Ale i tak nie miała nic pod spodem