Counter-Strike: Source: Różnice pomiędzy wersjami
(→Broń) |
|||
Linia 24: | Linia 24: | ||
=== Shotguny === |
=== Shotguny === |
||
Są dwa, żadnego z nich się nie kupuje, a jeśli już, to dla jaj. |
Są dwa, żadnego z nich się nie kupuje, a jeśli już, to dla jaj. |
||
*{{t|M3|1700$}} najlepszy [[shotgun]], celny na małe odległości, na średnie 20-69 HP, z daleka to około 3–7, najwyżej 19. Tylko uważaj, jeśli zabijesz jakiegoś pro |
*{{t|M3|1700$}} najlepszy [[shotgun]], celny na małe odległości, na średnie 20-69 HP, z daleka to około 3–7, najwyżej 19. Tylko uważaj, jeśli zabijesz jakiegoś pro headem, ten się wku{{cenzura3}}wi i będzie cię prześladował do końca gry, nawet jeżeli zmienisz serwer. |
||
*{{t|XM1014|3000$}} automat pompa, tylko naboje na średnią odległość lecą, gdzie chcą. A gdy walną w ścianę, każdy odstęp miedzy nabojem a nabojem będzie się równał jakieś 4 centymetry. Na bliską odległość ''strzał w [[głowa|łeb]] i ded!''. Staraj się wykorzystywać ściany, a gdy ktoś wylezie to |
*{{t|XM1014|3000$}} automat pompa, tylko naboje na średnią odległość lecą, gdzie chcą. A gdy walną w ścianę, każdy odstęp miedzy nabojem a nabojem będzie się równał jakieś 4 centymetry. Na bliską odległość ''strzał w [[głowa|łeb]] i ded!''. Staraj się wykorzystywać ściany, a gdy ktoś wylezie to wtedy nawalaj w lewy przycisk najszybciej jak się da. |
||
=== SMG === |
=== SMG === |
Wersja z 15:31, 6 lip 2014
Szablon:T ulepszona wersja popularnej, niezbyt wymagającej (w ogóle) strzelanki FPS z 2000 roku. Instalujesz, wchodzisz na serwer i dołączasz do T lub CT. Zasady są proste, T zabija CT (lub T), a CT zabija T (lub CT). Istnieją różne, niezwykle rozbudowane tryby rozgrywki.
Tryby rozgrywki
Bomb Defuse
Losowy terrorysta ot tak po prostu dostaje do łapy bombę, którą musi zaplantować w jak najkrótszym czasie i pierwszej okazji, gdy na Bomb Zone nie ma żadnego CT (żywego), aby nie został zalany falą wulgaryzmów od jego niezwykle uprzejmych kolegów na Non Steamie. Jeżeli bombę ma n00b i nie wie co z nią zrobić, zazwyczaj dostaje bana, a przy odrobinie szczęścia i friendly fire zabija go nożem miły pan z drużyny HS, zabierając mu ją. Zadanie CT jest nieco trudniejsze (właśnie dlatego wszyscy kozacy, dresiarze i wnerwieni maniacy CS'a dołączają do T). Muszą oni rozbroić bombę i/lub zabić wszystkich T/CT. Pomijając fakt, że mają oni lepszy wybór broni od T, ich zadanie jest nieco łatwiejsze. Lecz nie daj się zwieść! Gdy jakiś pro-terro dobierze się do Famasa/Auga/M'ki grając CT, masz przesrane. O ile jesteś normalnym człowiekiem spędzającym wolny czas na graniu w CS'a, nie masz szans z takim typem, o tyle jeżeli grasz w Source od 2004 roku 25/8 na dobę i jesteś pro, masz jakieś szanse. Jeżeli chodź trochę zlamisz – HEAD SHOT! You loose!
Hostage Rescue
Terroryści nie dopuszczają do uwolnienia zakładników i zabijają CT'ków, a CT muszą zabijać Terro i odbić zakładników. Jeżeli zabiją wszystkich Terro, od razu wygrywają. Proste? Proste.
Inne
Istnieją też inne tryby, lecz i tak wszyscy grają na tych dwóch.
Broń
Pistolety
Słabe oręże (z wyjątkiem jednego), jednak bardzo tanie.
- Szablon:T przeciętna/słaba broń z dużym naciskiem na „słaba”. Ma tryb „burst”, który włączasz prawym przyciskiem myszy. Strzela na żołędzie.
- Szablon:T zadająca takie sobie obrażenia 23-100 headshotem, gdy ktoś nie ma hełmu. Strzela amunicją .45 ACP i ma tłumik, więc można się pobawić w Agenta 47.
- Szablon:T broń, której nikt nie kupuje. Jeśli nudzą się się bronie, których używasz na co dzień, kup ją na 3/4 rundy i zgiń 5/6 razy. Już lepiej uszczypnąć przeciwnika. Za drogi jak na swoje możliwości.
- Szablon:T kosztuje tylko 650$, jednak i tak jest mocny i bardzo celny. Kosztuje tylko 50$ więcej niż powyższe odchody, co jest kolejnym powodem by ich nie kupować. Szkoda, że ma mały magazynek.
- Szablon:T ultra szybkostrzelny, ultra słaby, ultra drogi i ultra niecelny. Ultra broń.
- Szablon:T pizdolero dla CT. Mocny i tak sobie celny. Lepiej zaoszczędzić stówkę i kupić Deagle.
Shotguny
Są dwa, żadnego z nich się nie kupuje, a jeśli już, to dla jaj.
- Szablon:T najlepszy shotgun, celny na małe odległości, na średnie 20-69 HP, z daleka to około 3–7, najwyżej 19. Tylko uważaj, jeśli zabijesz jakiegoś pro headem, ten się wkuwi i będzie cię prześladował do końca gry, nawet jeżeli zmienisz serwer.
- Szablon:T automat pompa, tylko naboje na średnią odległość lecą, gdzie chcą. A gdy walną w ścianę, każdy odstęp miedzy nabojem a nabojem będzie się równał jakieś 4 centymetry. Na bliską odległość strzał w łeb i ded!. Staraj się wykorzystywać ściany, a gdy ktoś wylezie to wtedy nawalaj w lewy przycisk najszybciej jak się da.
SMG
Broń dla Killerów i Psychopatów. Szybkostrzelna i średnio celna. Jednak na duże odległości heda nie strzelisz choćbyś miał się zesrać. Z tą bronią nie pchamy się na front, chyba że jesteś noobem idiotą i lubisz ginąć.
- Szablon:T coś jak micro Uzi, celna i szybkostrzelna. Lecz jednym strzałem odbierzemy wrogowi 11-30 hp. Lepiej się schować i zajść kogoś od tyłu. Ma tłumik i nooby często z nią grają bo superancki ma dżwiek wystszalu Do Heda w kasku starczą 3-4 strzały.
- Szablon:T strzela średnio-szybko i obrażenia też są nie małe. Ale celność taka sobie. Lepszy i droższy niż wyciszony odpowiednik CT.
- Szablon:T najlepszy z SMG. Celny i mocny, lecz do obrażeń z karabinu mu daleko. Broń najczęściej kupowana przez noobów. Jedna z najpopularniejszych broni w całej serii.
- Szablon:T najcelniejszy SMG, ponieważ wolno strzela i jest celny. (?) Zadaje duże obrażenia i jest najlepszym SMG obok Mp5. Ale jednak wolno strzela i na bliższe odległości jak i na duże jest taki sobie, chyba że ktoś cię nie widzi. No ok, strzela pociskiem na sekundę, to tak jakbyś dał przeciwnikowi czas na przycelowanie ci w łeb. Broń dla tchórzy, gdy dobędziesz tej broni trzymaj się z tyłu i strzelaj jednym nabojem celując w łeb, ewentualnie seryjką po ciele. A kiedy sprawiedliwy los sprawi że zostaniesz sam z całego temu, znajdź jakieś wolne ścierwo i weź od niego inną broń. Jakąkolwiek zresztą.
- Szablon:T zajebista maszynówa, strzela jak Nieuport 17 i zadaje nie mniejsze obrażenia. Powolnawe przeładowanie ale 50 naboi to wystarczająca rekompensata. Właściwie wszystko ma lepsze jak kałach, ale coś spowodowało że mniej wygodnie i trudniej się z niego strzela, poćwicz recoila. Na bliższe odległości nie ma nic lepszego. (np. cs_italy, apartament) Na dalsze strzelać jak z kałacha, 3 naboje i przerwa.