Szablon:Pojedynki: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) (poprzedni pojedynek był z tygodnia tematycznego) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Pojedynki/schemat |
{{Pojedynki/schemat |
||
|Art1czytaj= |
|Art1czytaj=Cthulhu |
||
|Art2czytaj= |
|Art2czytaj=Jedi |
||
|Art1=[[Plik: |
|Art1=[[Plik:Cthulhu63.jpg|right|120px]] |
||
'''Cthulhu''' – postać stworzona w ramach psychoterapii przez [[Howard Phillips Lovecraft|Howarda Philipsa Lovecrafta]]. Jest jednym z prawdziwych [[Wielcy Przedwieczni|Wielkich Przedwiecznych]], a przy tym najbardziej rozpoznawana postać z całego panteonu stworzonego przez Rasistę z Providence. Cthulhu mieszka w R'lyeh na [[Ocean Spokojny|Pacyfiku]], śpi więcej niż leniwiec, amatorsko zajmuje się astrologią, socjotechniką, matematyką nieeuklidesową i okultyzmem. Jego hobby to masakry przypadkowych żeglarzy oraz organizacja potencjalnego ruchu drogowego w cyklopowym mieście. Znak Zodiaku: Skorpion. |
|||
'''Jak sformatować pokój''' – ten poradnik poświęcony jest [[format]]owaniu pokoju, czyli reinstalacji wszystkich jego komponentów, systemu operacyjnego, a w ostateczności nawet ciebie. Niezalecane dla ludzi o słabych nerwach. |
|||
;Geneza postaci Cthulhu |
|||
;Jak rozpoznać, że twojemu pokojowi przyda się format? |
|||
Jest wiele źródeł, które pomagają nam w ustaleniu pochodzenia Cthulhu – zarówno jako istoty, a także jego imienia. Może znamiennym będzie fakt, że nasz dobry, stary rasista Howard w dziecięcym wieku bynajmniej nie wsłuchiwał się w opowieści o Czerwonym Kapturku jak większość z nas. Zamiast tego od najmłodszych lat chłonął wszelkie brutalne historyjki o przerażających kreaturach z wymiarów astralnych, onirycznych wizjach lodowych miast sprzed eonów i opuszczonych, wiktoriańskich domach z szalonymi mieszkańcami. |
|||
* Nudzi ci się obecny wygląd pokoju; |
|||
* [[Pokój]] ci się wiesza; |
|||
* Twój pokój jest zawirusowany (wyłączony [[Wpierdol|firewall]]?); |
|||
* Jedyne, czego w nim (nie)brakuje, to gówna na środku; |
|||
* By dostać się do pokoju potrzebujesz łopaty; |
|||
* I [[dynamit]]u; |
|||
* Gdy zdmuchniesz kurz z [[parapet]]u, w radiu mówią o zmianach meteorologicznych; |
|||
* [[Sąsiad|Sąsiedzi]] z naprzeciwka mówią o pięknym widoku na wysypisko śmieci z ich okien; |
|||
* Twoi domownicy patrząc na twój pokój pytają ''od kiedy śpisz w kotłowni?''; |
|||
* Twój pokój wygląda jak [[dżungla]] lub [[wysypisko]]; |
|||
* Czytasz ten poradnik. |
|||
|Ankieta=<poll> |
|Ankieta=<poll> |
||
Który artykuł wybierasz? |
Który artykuł wybierasz? |
||
Cthulhu |
|||
Po<!-- aaa -->radnik:Jak sformatować pokój |
|||
Jedi |
|||
Po<!-- bbb -->radnik:Jak stworzyć dobrą grę |
|||
</poll> |
</poll> |
||
|Art2=[[Plik:Leppersjedi.jpg|right|150px]] |
|||
|Art2=Poniższy poradnik stanowi zbiór wskazówek i zaleceń dla twórców gier [[gry komputerowe|na komputer]], [[PlayStation]], [[Xbox]], czy jakąś konsolę [[Nintendo]]. Wzięły się one zarówno z doświadczenia, jak i dobrego serca autora. Na pewno pomogą one zarówno początkującemu, jak i staremu programiście, który nie ma pomysłów na stworzenie gry, lub nie wie za bardzo jak się do tego zabrać. Nie znajdziesz tu żadnych programów, skryptów i innego badziewia na-którym-się-nie-znam. '''I poradnik ten nie jest finansowany przez [[Blizzard Entertainment|Blizzard]]!''' |
|||
'''Jedi''' (czytaj Yeti, Jeti) – czwarta co do wielkości [[religia]] [[Wielka Brytania|Wysp Brytyjskich]] (tak przynajmniej twierdzi, nieomylna zdaniem wielu [[Donald Tusk|naszych]] [[Bronisław Komorowski|współpracowników]], [[Wikipedia|Wyrocznia]]) i jedna z ważniejszych religii światowych. Założona w 1977 roku przez George'a Lucasa, gdy ten doznał objawienia, w którym ujrzał przyszłość. Jej przesłanie zawarte jest w nakręconych siedmiu filmach cyklu [[Gwiezdne wojny]]. |
|||
;Wierzenia |
|||
# Po pierwsze należy zdobyć pomysł na grę. Wyjdź na dwugodzinny spacer, najlepiej do [[las]]u. Jeśli chcesz stworzyć coś szokującego to idź na [[cmentarz]] o północy. Wierz mi, że pomysł znajdziesz szybko... albo ktoś Ci go odnaleźć pomoże. |
|||
Niewiele wiadomo nam na temat wierzeń i rytuałów tej religii, gdyż jej charakter wymaga spędzania długiego czasu przed telewizorem, przez co jej wyznawcy rzadko kontaktują się z resztą ludzkości, co utrudnia znacznie infiltrację. Z doniesień naszych agentów wynika, że jest to jedna z religii odwołujących się do teorii o [[Przeznaczenie|przeznaczeniu]]. Zakładają oni, że wizja przyszłości, której doświadczył Lucas, na pewno się sprawdzi, chociaż jest jedną z około bilionów możliwości, a wtedy oni staną się wielkimi obrońcami [[Imperializm|imperium]]. A jak wiadomo, taki obrońca musi trzepać sporo kasy za to, co robi. |
|||
# Aha! Bym zapomniał. Nikt nie mówi, że tylko [[Tetris]] ma wciągającą grywalność. |
|||
# Należy zdobyć fundusze. Tu masz wolne pole do popisu. Możesz zapisać się do [[pizzeria|pizzerii]], albo po prostu stanąć gdzieś na staromieściu z tabliczką ''Zbieram fundusze na stworzenie gry'' i pobrząkiwać strunami od [[gitara|gitary]]. |
|||
# Musisz odnaleźć ekipę, która gotowa będzie ci pomóc. Nie jest to łatwe, ale wystarczy, że postawisz im [[piwo]] bądź, jeśli należą do tych co nie kochają wojen i ''łańcuchów-pętających-naszą-wolność'', tanie [[wino]]. ''If'' natomiast ty, albo oni nie pijasz, to wystarczy roczny karnet na pływalnię. |
|||
}}<noinclude>[[Kategoria:Szablony strony głównej]][[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude> |
}}<noinclude>[[Kategoria:Szablony strony głównej]][[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude> |
Wersja z 10:13, 23 lip 2017
Cthulhu – postać stworzona w ramach psychoterapii przez Howarda Philipsa Lovecrafta. Jest jednym z prawdziwych Wielkich Przedwiecznych, a przy tym najbardziej rozpoznawana postać z całego panteonu stworzonego przez Rasistę z Providence. Cthulhu mieszka w R'lyeh na Pacyfiku, śpi więcej niż leniwiec, amatorsko zajmuje się astrologią, socjotechniką, matematyką nieeuklidesową i okultyzmem. Jego hobby to masakry przypadkowych żeglarzy oraz organizacja potencjalnego ruchu drogowego w cyklopowym mieście. Znak Zodiaku: Skorpion.
Jest wiele źródeł, które pomagają nam w ustaleniu pochodzenia Cthulhu – zarówno jako istoty, a także jego imienia. Może znamiennym będzie fakt, że nasz dobry, stary rasista Howard w dziecięcym wieku bynajmniej nie wsłuchiwał się w opowieści o Czerwonym Kapturku jak większość z nas. Zamiast tego od najmłodszych lat chłonął wszelkie brutalne historyjki o przerażających kreaturach z wymiarów astralnych, onirycznych wizjach lodowych miast sprzed eonów i opuszczonych, wiktoriańskich domach z szalonymi mieszkańcami. |
Który artykuł wybierasz? Zagłosuj poniżej. 0 0 Oddano już 0 głosów. poll-id DB094A2772B2FB197B2318BE1E0D8DAC |
Jedi (czytaj Yeti, Jeti) – czwarta co do wielkości religia Wysp Brytyjskich (tak przynajmniej twierdzi, nieomylna zdaniem wielu naszych współpracowników, Wyrocznia) i jedna z ważniejszych religii światowych. Założona w 1977 roku przez George'a Lucasa, gdy ten doznał objawienia, w którym ujrzał przyszłość. Jej przesłanie zawarte jest w nakręconych siedmiu filmach cyklu Gwiezdne wojny.
Niewiele wiadomo nam na temat wierzeń i rytuałów tej religii, gdyż jej charakter wymaga spędzania długiego czasu przed telewizorem, przez co jej wyznawcy rzadko kontaktują się z resztą ludzkości, co utrudnia znacznie infiltrację. Z doniesień naszych agentów wynika, że jest to jedna z religii odwołujących się do teorii o przeznaczeniu. Zakładają oni, że wizja przyszłości, której doświadczył Lucas, na pewno się sprawdzi, chociaż jest jedną z około bilionów możliwości, a wtedy oni staną się wielkimi obrońcami imperium. A jak wiadomo, taki obrońca musi trzepać sporo kasy za to, co robi. |
Archiwum |