Szablon:Pojedynki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
(poprzedni pojedynek był z tygodnia tematycznego)
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
{{Pojedynki/schemat
{{Pojedynki/schemat
|Art1czytaj=Poradnik:Jak sformatować pokój
|Art1czytaj=Cthulhu
|Art2czytaj=Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę
|Art2czytaj=Jedi
|Art1=[[Plik:Biurko AVFa 2.0.JPG|left|150px]]
|Art1=[[Plik:Cthulhu63.jpg|right|120px]]
'''Cthulhu''' – postać stworzona w ramach psychoterapii przez [[Howard Phillips Lovecraft|Howarda Philipsa Lovecrafta]]. Jest jednym z prawdziwych [[Wielcy Przedwieczni|Wielkich Przedwiecznych]], a przy tym najbardziej rozpoznawana postać z całego panteonu stworzonego przez Rasistę z Providence. Cthulhu mieszka w R'lyeh na [[Ocean Spokojny|Pacyfiku]], śpi więcej niż leniwiec, amatorsko zajmuje się astrologią, socjotechniką, matematyką nieeuklidesową i okultyzmem. Jego hobby to masakry przypadkowych żeglarzy oraz organizacja potencjalnego ruchu drogowego w cyklopowym mieście. Znak Zodiaku: Skorpion.
'''Jak sformatować pokój''' – ten poradnik poświęcony jest [[format]]owaniu pokoju, czyli reinstalacji wszystkich jego komponentów, systemu operacyjnego, a w ostateczności nawet ciebie. Niezalecane dla ludzi o słabych nerwach.


;Geneza postaci Cthulhu
;Jak rozpoznać, że twojemu pokojowi przyda się format?
Jest wiele źródeł, które pomagają nam w ustaleniu pochodzenia Cthulhu – zarówno jako istoty, a także jego imienia. Może znamiennym będzie fakt, że nasz dobry, stary rasista Howard w dziecięcym wieku bynajmniej nie wsłuchiwał się w opowieści o Czerwonym Kapturku jak większość z nas. Zamiast tego od najmłodszych lat chłonął wszelkie brutalne historyjki o przerażających kreaturach z wymiarów astralnych, onirycznych wizjach lodowych miast sprzed eonów i opuszczonych, wiktoriańskich domach z szalonymi mieszkańcami.
* Nudzi ci się obecny wygląd pokoju;
* [[Pokój]] ci się wiesza;
* Twój pokój jest zawirusowany (wyłączony [[Wpierdol|firewall]]?);
* Jedyne, czego w nim (nie)brakuje, to gówna na środku;
* By dostać się do pokoju potrzebujesz łopaty;
* I [[dynamit]]u;
* Gdy zdmuchniesz kurz z [[parapet]]u, w radiu mówią o zmianach meteorologicznych;
* [[Sąsiad|Sąsiedzi]] z naprzeciwka mówią o pięknym widoku na wysypisko śmieci z ich okien;
* Twoi domownicy patrząc na twój pokój pytają ''od kiedy śpisz w kotłowni?'';
* Twój pokój wygląda jak [[dżungla]] lub [[wysypisko]];
* Czytasz ten poradnik.
|Ankieta=<poll>
|Ankieta=<poll>
Który artykuł wybierasz?
Który artykuł wybierasz?
Cthulhu
Po<!-- aaa -->radnik:Jak sformatować pokój
Jedi
Po<!-- bbb -->radnik:Jak stworzyć dobrą grę
</poll>
</poll>
|Art2=[[Plik:Leppersjedi.jpg|right|150px]]
|Art2=Poniższy poradnik stanowi zbiór wskazówek i zaleceń dla twórców gier [[gry komputerowe|na komputer]], [[PlayStation]], [[Xbox]], czy jakąś konsolę [[Nintendo]]. Wzięły się one zarówno z doświadczenia, jak i dobrego serca autora. Na pewno pomogą one zarówno początkującemu, jak i staremu programiście, który nie ma pomysłów na stworzenie gry, lub nie wie za bardzo jak się do tego zabrać. Nie znajdziesz tu żadnych programów, skryptów i innego badziewia na-którym-się-nie-znam. '''I poradnik ten nie jest finansowany przez [[Blizzard Entertainment|Blizzard]]!'''
'''Jedi''' (czytaj Yeti, Jeti) – czwarta co do wielkości [[religia]] [[Wielka Brytania|Wysp Brytyjskich]] (tak przynajmniej twierdzi, nieomylna zdaniem wielu [[Donald Tusk|naszych]] [[Bronisław Komorowski|współpracowników]], [[Wikipedia|Wyrocznia]]) i jedna z ważniejszych religii światowych. Założona w 1977 roku przez George'a Lucasa, gdy ten doznał objawienia, w którym ujrzał przyszłość. Jej przesłanie zawarte jest w nakręconych siedmiu filmach cyklu [[Gwiezdne wojny]].


;Wierzenia
# Po pierwsze należy zdobyć pomysł na grę. Wyjdź na dwugodzinny spacer, najlepiej do [[las]]u. Jeśli chcesz stworzyć coś szokującego to idź na [[cmentarz]] o północy. Wierz mi, że pomysł znajdziesz szybko... albo ktoś Ci go odnaleźć pomoże.
Niewiele wiadomo nam na temat wierzeń i rytuałów tej religii, gdyż jej charakter wymaga spędzania długiego czasu przed telewizorem, przez co jej wyznawcy rzadko kontaktują się z resztą ludzkości, co utrudnia znacznie infiltrację. Z doniesień naszych agentów wynika, że jest to jedna z religii odwołujących się do teorii o [[Przeznaczenie|przeznaczeniu]]. Zakładają oni, że wizja przyszłości, której doświadczył Lucas, na pewno się sprawdzi, chociaż jest jedną z około bilionów możliwości, a wtedy oni staną się wielkimi obrońcami [[Imperializm|imperium]]. A jak wiadomo, taki obrońca musi trzepać sporo kasy za to, co robi.
# Aha! Bym zapomniał. Nikt nie mówi, że tylko [[Tetris]] ma wciągającą grywalność.
# Należy zdobyć fundusze. Tu masz wolne pole do popisu. Możesz zapisać się do [[pizzeria|pizzerii]], albo po prostu stanąć gdzieś na staromieściu z tabliczką ''Zbieram fundusze na stworzenie gry'' i pobrząkiwać strunami od [[gitara|gitary]].
# Musisz odnaleźć ekipę, która gotowa będzie ci pomóc. Nie jest to łatwe, ale wystarczy, że postawisz im [[piwo]] bądź, jeśli należą do tych co nie kochają wojen i ''łańcuchów-pętających-naszą-wolność'', tanie [[wino]]. ''If'' natomiast ty, albo oni nie pijasz, to wystarczy roczny karnet na pływalnię.
}}<noinclude>[[Kategoria:Szablony strony głównej]][[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude>
}}<noinclude>[[Kategoria:Szablony strony głównej]][[Kategoria:Pojedynki ANM-ów|*]]</noinclude>

Wersja z 10:13, 23 lip 2017

Pojedynki artykułów na medal
Cthulhu63.jpg

Cthulhu – postać stworzona w ramach psychoterapii przez Howarda Philipsa Lovecrafta. Jest jednym z prawdziwych Wielkich Przedwiecznych, a przy tym najbardziej rozpoznawana postać z całego panteonu stworzonego przez Rasistę z Providence. Cthulhu mieszka w R'lyeh na Pacyfiku, śpi więcej niż leniwiec, amatorsko zajmuje się astrologią, socjotechniką, matematyką nieeuklidesową i okultyzmem. Jego hobby to masakry przypadkowych żeglarzy oraz organizacja potencjalnego ruchu drogowego w cyklopowym mieście. Znak Zodiaku: Skorpion.

Geneza postaci Cthulhu

Jest wiele źródeł, które pomagają nam w ustaleniu pochodzenia Cthulhu – zarówno jako istoty, a także jego imienia. Może znamiennym będzie fakt, że nasz dobry, stary rasista Howard w dziecięcym wieku bynajmniej nie wsłuchiwał się w opowieści o Czerwonym Kapturku jak większość z nas. Zamiast tego od najmłodszych lat chłonął wszelkie brutalne historyjki o przerażających kreaturach z wymiarów astralnych, onirycznych wizjach lodowych miast sprzed eonów i opuszczonych, wiktoriańskich domach z szalonymi mieszkańcami.

Który artykuł wybierasz?
Zagłosuj poniżej.
0
0
Oddano już 0 głosów.
poll-id DB094A2772B2FB197B2318BE1E0D8DAC

Leppersjedi.jpg

Jedi (czytaj Yeti, Jeti) – czwarta co do wielkości religia Wysp Brytyjskich (tak przynajmniej twierdzi, nieomylna zdaniem wielu naszych współpracowników, Wyrocznia) i jedna z ważniejszych religii światowych. Założona w 1977 roku przez George'a Lucasa, gdy ten doznał objawienia, w którym ujrzał przyszłość. Jej przesłanie zawarte jest w nakręconych siedmiu filmach cyklu Gwiezdne wojny.

Wierzenia

Niewiele wiadomo nam na temat wierzeń i rytuałów tej religii, gdyż jej charakter wymaga spędzania długiego czasu przed telewizorem, przez co jej wyznawcy rzadko kontaktują się z resztą ludzkości, co utrudnia znacznie infiltrację. Z doniesień naszych agentów wynika, że jest to jedna z religii odwołujących się do teorii o przeznaczeniu. Zakładają oni, że wizja przyszłości, której doświadczył Lucas, na pewno się sprawdzi, chociaż jest jedną z około bilionów możliwości, a wtedy oni staną się wielkimi obrońcami imperium. A jak wiadomo, taki obrońca musi trzepać sporo kasy za to, co robi.

Czytaj całość
Propozycje
Archiwum
Czytaj całość