Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (zobaczteż) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
* [[Game Maker Language]] |
* [[Game Maker Language]] |
||
* [[Pascal]] |
* [[Pascal (język programowania)|Pascal]] |
||
* [[C++]] |
* [[C++]] |
||
Wersja z 16:59, 9 paź 2021
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.