Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Cofka, dobre jest.) |
M (Dodaję szablon {{stopka}}) |
||
(Nie pokazano 38 wersji utworzonych przez 32 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|języka programowania|[[logo (znak graficzny)]]}} |
|||
{{Programowanie}} |
{{Programowanie}} |
||
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. |
|||
{{stubmat}} |
|||
'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[Gra fabularna|RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym [[żółw]]iem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer). |
|||
== Podstawowe polecenia == |
|||
* '''PPT''' – żółw rysuje kreskę. |
|||
* '''PE''' – żółw wciąga kreskę. |
|||
* '''SETPENSIZE''' – zmiana grubości kreski. |
|||
* '''FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3''' – żółw tańczy Macarenę. |
|||
* '''?''' – żółw zastanawia się nad sensem życia |
|||
== Zastosowanie == |
|||
Język Logo używany jest zazwyczaj na [[Informatyka (przedmiot szkolny)|lekcjach informatyki]] do torturowania uczniów. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[Game Maker Language]] |
|||
* [[Pascal (język programowania)|Pascal]] |
|||
* [[C++]] |
|||
{{stopka}} |
|||
[[Kategoria:Języki programowania]] |
[[Kategoria:Języki programowania]] |
Aktualna wersja na dzień 01:17, 21 gru 2021
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia[edytuj • edytuj kod]
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie[edytuj • edytuj kod]
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Zobacz więcej artykułów w portalu o informatyce.