Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami
(Załamka.) |
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 79.184.237.157, powód: nieśmieszne) Znacznik: rewert |
||
(Nie pokazano 42 wersji utworzonych przez 29 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{Wedycji|Mil'enden}} |
|||
⚫ | |||
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}} |
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}} |
||
{{cytat|Polski Związek Egzorcystów poleca.|Rekomendacja na odwrocie pudełka}} |
{{cytat|Polski Związek Egzorcystów poleca.|Rekomendacja na odwrocie pudełka}} |
||
'''Diablo III''' – [[gra komputerowa]] z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią [[psycholog|pseudopsychologowie]], nauczyciele-oszołomy i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło [[Szatan]]a, które demoralizuje [[Gimbus|dziatwę]], uczy zabijania i zmusza do oglądania [[Moda na sukces|Mody na sukces]]. |
|||
== Klasy == |
== Klasy == |
||
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów: |
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów: |
||
* |
* '''Barbarzyńca''' – miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla [[dres]]iarzy. |
||
* |
* '''Czarownik''' – dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali… |
||
* |
* '''Mnich''' – ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu – kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie. |
||
* |
* '''Szaman''' – [[Kali]] nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory. |
||
* |
* '''Łowca Demonów''' – udało mu się ukończyć [[Katolicki Uniwersytet Lubelski|KUL]] z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli<ref>R.P.G.</ref>. |
||
* '''Krzyżowiec''' – 3 tony pancerza i święte moce duchów, najlepsza klasa do wywoływania epilepsji i tankowania, potrafi bez perków przetrwać 1Hitkill innych archetypów. |
|||
== Atrybuty == |
|||
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Ha ha ha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyło kilka statystyk: |
|||
* '''Atak''' – statystyka ta [[Kapitan Oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe, jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc, w przypadku maga, wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika; |
|||
* '''Żywotność''' – informuje, ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; |
|||
* '''Obrona''' – redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>; |
|||
== Sekretne lokacje == |
|||
Twórcy gry umieścili w grze kilka trudnych do znalezienia <del>niedorobionych</del> sekretnych lokacji. Wśród nich możemy wyróżnić: |
|||
* '''Kaprysowo''' – powstało w wyniku <del>marudzenia graczy na zbyt cukierkowatą grafikę</del> propagandy [[My Little Pony: Przyjaźń to Magia|Kucykosocjalistycznej Partii Robotniczej]] mającej na celu wprowadzić Jedyny Słuszny Nieparzystokopytny Ustrój przy użyciu zahipnotyzowanych graczy; |
|||
* '''Piekło twórców''' – Cieszcie się fani prawdziwych RPGów! Plugawych twórców owej gry spotkał zasłużony los. We własnej grze w piekle czekają na zabicie przez graczy; |
|||
* '''Studnia jakości''' – dostali również testerzy jakości – ich wina była tak wielka, że ich kara nie mogła zostać uznana za uczciwe piekło. Również robią za materiał na siekane kotlety. |
|||
== Fabuła == |
|||
Ta gra prezentuje bardzo popularny przykład scenariusza nr. 47: wielki zły przebudził się. Po raz kolejny trzeba wysłać go na spotkanie ze [[Śmierć|śmiercią]], który już od dawna na niego ostrzy kosę, przy okazji dając pretekst temu przesympatycznemu kościejowi na przetestowanie jej na około milionie innych stworzeń. Niestety twórcy gry nie silili się na żadnego oryginalnego, więc zamiast wykorzystać ogrom pomysłów graczy na na przykład spiskujących księgowych [[Microsoft Corporation|Microsoftu]] i wielkiego liczmana na ich czele, dali najzwyklejszego szatana. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[Diablo II]] |
|||
* [[Path of Exile]] |
|||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
||
{{Gry fabularne}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
|||
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]] |
|||
[[it:Diablo 3]] |
|||
[[pt:Diablo III]] |
Aktualna wersja na dzień 10:53, 13 cze 2021
Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!
- Stara jak
światDiablo 2 przepowiednia
Polski Związek Egzorcystów poleca.
- Rekomendacja na odwrocie pudełka
Diablo III – gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pseudopsychologowie, nauczyciele-oszołomy i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.
Klasy[edytuj • edytuj kod]
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:
- Barbarzyńca – miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
- Czarownik – dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali…
- Mnich – ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu – kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
- Szaman – Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
- Łowca Demonów – udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].
- Krzyżowiec – 3 tony pancerza i święte moce duchów, najlepsza klasa do wywoływania epilepsji i tankowania, potrafi bez perków przetrwać 1Hitkill innych archetypów.
Atrybuty[edytuj • edytuj kod]
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG[2], stworzyło kilka statystyk:
- Atak – statystyka ta pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci. Co ciekawe, jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc, w przypadku maga, wartość „1” oznacza człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej, a u barbarzyńcy anemika;
- Żywotność – informuje, ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać;
- Obrona – redukuje obrażenia jakie otrzymujesz[3];
Sekretne lokacje[edytuj • edytuj kod]
Twórcy gry umieścili w grze kilka trudnych do znalezienia niedorobionych sekretnych lokacji. Wśród nich możemy wyróżnić:
- Kaprysowo – powstało w wyniku
marudzenia graczy na zbyt cukierkowatą grafikępropagandy Kucykosocjalistycznej Partii Robotniczej mającej na celu wprowadzić Jedyny Słuszny Nieparzystokopytny Ustrój przy użyciu zahipnotyzowanych graczy; - Piekło twórców – Cieszcie się fani prawdziwych RPGów! Plugawych twórców owej gry spotkał zasłużony los. We własnej grze w piekle czekają na zabicie przez graczy;
- Studnia jakości – dostali również testerzy jakości – ich wina była tak wielka, że ich kara nie mogła zostać uznana za uczciwe piekło. Również robią za materiał na siekane kotlety.
Fabuła[edytuj • edytuj kod]
Ta gra prezentuje bardzo popularny przykład scenariusza nr. 47: wielki zły przebudził się. Po raz kolejny trzeba wysłać go na spotkanie ze śmiercią, który już od dawna na niego ostrzy kosę, przy okazji dając pretekst temu przesympatycznemu kościejowi na przetestowanie jej na około milionie innych stworzeń. Niestety twórcy gry nie silili się na żadnego oryginalnego, więc zamiast wykorzystać ogrom pomysłów graczy na na przykład spiskujących księgowych Microsoftu i wielkiego liczmana na ich czele, dali najzwyklejszego szatana.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ R.P.G.
- ↑ Hahahahaha
- ↑ Jakie to oryginalne...