Killing Floor: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
M (+zobacz też (zaległe))
 
(Nie pokazano 62 wersji utworzonych przez 20 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Killing floor''' (ang. zabójcza podłoga) - mieszanka fps-a, horroru <ref>tak przynajmniej twierdzą twórcy</ref> oraz gry z falami. stworzyłinteraktywny drut (tripwire interactive), więc nie jest tak zepsuta jak gry od valve. stworzona dla 3-6 graczy, ale można też grać samemu.
'''Killing Floor''' ([[Język angielski|ang]]. ''zabójcza podłoga'') mieszanka [[FPS]]-a, horroru<ref>Tak przynajmniej twierdzą twórcy</ref> oraz gry z falami, przez wielu graczy uznawana za biedniejsze [[Left 4 Dead]]. StworzyłTripwire Interactive (''Interaktywny Drut''), więc nie jest tak zepsuta jak gry od [[Valve Software|Valve]]. Początkowo była ona zwykłym modem do [[Unreal Tournament (seria gier)|Unreal Tournament 2004]], ale oczywiście zyskał tak dużą popularność, że jego twórcom nie pozostało już nic innego, jak założyć własne studio i przerobić moda na pełnoprawną grę.


==klasy==
== Klasy ==
w grze jest aż 6 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń.
W grze jest aż siedem klas różniących się statystykami, bo każdy może mieć każdą broń.
* '''Medyk''' – klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak, więc po prostu używa apteczki. Jej uzbrojenie składa się z PM-ów mających możliwość leczenia {{cz|(wciśnij [[Scroll Lock|Scrolla]] celując w swoich)}}. Bez dobrego medyka, twoja drużyna nie pożyje zbyt długo.
* '''Support''' – gość, który używa [[Strzelba|shotgunów]]. Wraz z wyższym levelem ma większy udźwig. Ze względu na zniżkę, jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 – autostrzelby, dzięki której można w trzy sekundy zabić wszystko, co się rusza.
** '''Shotgun''' – po prostu.
** '''Dubeltówka''' – Jego największą wadą jest wysoka cena pojedynczego strzału – kosztuje on aż 8 $. Ale za to jakie jebnięcie!
** '''HSG-1''' – jedna z nielicznych broni mających magazynek pudełkowy.
** '''Wlad palownik''' – nikt go nie używa, bo HSG-1 jest lepsze i tańsze.
** '''Strzelba bojowa''' – ulepszona wersja autostrzelby z [[Counter-Strike|CS'a]].
** '''AA-12''' – broń godna [[Wielcy Przedwieczni|Wielkich Przedwiecznych]]. Uznawana za LKM'a. W rękach wysoko-levelowego supporta, zmora rzeźników i „jebaczy”.


* '''Komandos''' – po prostu używa [[karabin]]ów. Jego bronie nie różnią się za bardzo od innych klas. Widzi zmory i HP wrogów.
*'''medyk'''- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie
** '''Bullup''' – na drugim levelu kosztuje 270 $, dzięki czemu po śmierci nie musisz biegać z pistoletem.
** '''Thompson''' – jedna z lepszych broni w grze! Lekki, tani, pięć magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje, a moc i celność jak w [[Karabin M16|M16]].
** '''[[Karabinek AK|Kałasznikow]]''' – co tu mówić…
** '''[[Karabinek M4|M4A4]]''' – nikt tego nie używa, bo kałach lepszy. Chyba, że kupisz wersję z granatnikiem.
** '''SCAR MK14''' – nie dla dzieci [[Counter-Strike|CS'a]]. To nie autosnajperka, tylko pełnoprawny karabin.
** '''FNFAL ACOG''' – podobnie jak w [[Insurgency]], jest to najlepsza broń tej z klasy. Ponadto ma całkiem niezły celownik.


* '''Strzelec wyborowy''' – używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje [[pistolet]]y. Jako, że [[noob]]y nie wiedzą, że pocisk z kuszy przebija czterech grubasów, to marnują oni ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. Przynajmniej pistolety są dobre.
*'''support''' - gość używa shotgunów, a na wyższych levelach ma większy uźwig. ze względu na zniżkę jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 czyli autostrzelby co zabija patriarchę w 3 sekundy.
** '''Karabin dźwigniowy''' – jedna z tańszych broni w grze, a do tego skuteczna. Wysokolevelowy sharp może nim oneshotować łuska/grubasa.
** '''Kusza''' – strzela jednym, jebutnie mocnym bełtem, który można do tego odzyskać.
** '''M14''' – taki Scar-20 bez optyki. Po aktywowaniu czerwonej kropki śmierci można nim robić noscopy<ref>podobno wtedy zadaje większy demejdż</ref>.
** '''M99 AMR''' – snajperka ostateczna. Strzela 20 bełtami z kuszy naraz. Zabija patriarchę jak jebacz [[Noob]]a.


* '''Berserker''' – zabija rozpruwaczy nożem. Do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000 $. Gracze i tak dokupują mu karabin. Ma duży arsenał broni białej:
*'''komandos''' - po prostu używa karabinów. najtrudniej się nim expi, gdyż musi zabijać zmory i robić demejdż z dokładnie 3 broni. w przeciwieństwie do reszty klas jego broń się bardzo różni. widzi duchy i hp wrogów
** '''Maczeta''' – stworzona z myślą o innych klasach. Mocne, lekkie i tanie.
* bullup - na 2 levelu kosztuje 270$, przez co jest po śmierci nie musisz biegać z pistoletem
** '''Toporek''' – nikt go nie używa, bo waży pięć kilo na piętnaście, a na jego miejscu lepiej sprawdziłaby się katana.
* thompson - jedna z najlepszych broni w grze! 5 magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje a moc i celność jak w M16. na dodatek tani.
** '''Katana''' – jedyna rzecz, która wyszła [[Azjaci|żółtkom]]. Pięć razy lepsza od maczety.
* [[Karabinek AK|kałasznikov]] - co tu mówić
** '''Piła łańcuchowa''' – Podobnie jak w [[Left 4 Dead 2|left 4 deadzie]] przecina się przez hordy a dodatkowo może mocniej jebnąć.
* M4A4 - nikt tego nie używał bo drogie i nie można expić
** '''Miecz dwuręczny''' – nikt go nie używa, bo ludzie zostają przy katanie. a szkoda
* scarmk14 - nie dzieci CS'a, to nie autosnajperka tylko pełnoprawny karabin.
* i jeszcze ileś


* '''Podpalacz''' – jedna z potężniejszych klas w grze. Posiada MAC-10, miotacz ognia (jedną z najlepszych i najczęściej używanych broni w grze) i armatę plazmową.
*'''strzelec wyborowy''' - używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje pistolety. snajperki poza tą pierwszą (jak na 200 hajsu to mocna broń) są do dupy. [[noob]]y mimo iż pocisk z kuszy przebija 4 grubasów marnują ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. przynajmniej pistolsy dobre.


* '''Demolka''' – klasa używana przez [[pro]], którzy poznali siłę tej postaci. Sprzedaje różnej maści broń masowego <del>rażenia</del> rozpie{{cenzura3}} i miny lądowe.
*'''berserker''' - gość zabija rozpruwaczy i spaślaków nożem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000$. gracze i tak dokupują karabin i pistolety. ma duży arsenał broni białej:
* maczeta - stworzone z myślą o innych klasach. mocne, lekkie i tanie.
* toporek - nikt nie używa bo waży 5kg na 15 a na tym samym miejscu sprawdziła by się katana.
* katana - jedyna rzecz która wyszła żółtkom. 5 razy lepsze od maczety
* piła łańcuchowa - w przeciwieństwie do [[Left 4 Dead 2|obu części]] [[Left 4 Dead]]a jest chujowa
* miecz dwuręczny - nikt tego nie używa bo ludzie zostają przy katanie


== Przeciwnicy ==
*'''podpalacz''' - jedna z potężniejszych klas w grze. posiada mac-10 ,miotacz ognia(jedna z najlepszych broni w grze) i armatę plazmową. gracze używają tego drugiego
W grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. Oto niektóre z nich:
* '''Skrzep (clot)''' – zwykły [[Zombie|zombiak]]. Groźny tylko jako horda będąca blisko ciebie. Może łapać graczy, przez co doprowadza <del>noobów</del> wszystkich do wścieklizny. Pro zabijają ich nożem, bo ''cloty nie są warte marnowania ammo''.
* '''Rozpruwacz''' – skrzep z mieczem i lepszymi statami.
* '''Pełzacz (pająk)''' – nieudana, a do tego niezwykle denerwująca hybryda człowieka z pająkiem.
* '''Zmora''' – niewidzialna kobieta. Mimo że komandosowi świeci się na czerwono, to inne klasy też mogą ją zauważyć. Wk****a demolki, gdyż ZAWSZE weźmie na siebie granat.
* '''Łuska''' – w końcu coś większego! Wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki.
* '''Syrena (screamerka, feministka)''' – kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż [[Dzieci Neostrady|dziecko neo]] po dedzie w [[Tibia|Tibii]].
* '''Spaślak (bloat, grubas)''' – wygląda jak typowy otyły [[Amerykanie|Amerykanin]], który trzyma tasak i pluje kwasem. Da się go zabić podstawowym pistoletem przy headshocie. Ale nie radzę.
* '''Rzeźnik (scrake, piła)''' – brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. Zawsze gdy zostanie mu 1 HP, tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga.
* '''Mięśniak (fleshpound, jebacz, mini-boss)''' – najgroźniejszy mutant ze wszystkich. Poluje na graczy, czasami nawet w parze. Ma miksery zamiast rąk, dzięki czemu na poziomie powyżej łatwego potrafi zabić nawet medyka z szóstym levelem i pancerzem 75% odporności.
* '''Patriarcha''' – boss gry. Zawsze pojawia się po ostatniej fali<ref>5/8/11 z 4/7/10</ref>. Minigun<ref>który wymorduje ci pół teamu</ref>, rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. Nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, żeby się wyleczyć. <del>Na mapie kf_farm</del> Zanim przyjdzie, to w 200% gier zdążysz dwa razy przeładować rewolwer z [[Insurgency]], choćby Patriarcha zrespił się dosłownie za rogiem. Jeśli na serwerze grają [[pro]] lub ma on ustawiony poziom trudności na łatwy, to przed zniknięciem ginie z AA-12 supporta.


== Tryby gry ==
*'''demolka''' - klasa używana przez [[pro]], którzy poznali siłę tej postaci. sprzedaje różnej maści broń masowego <del>rażenia</del> rozpierdolu i miny lądowe.
* '''Killing Floor''' – główny i tytułowy tryb w grze. Bierzemy byle jaką broń i walczymy z zombiakami do czasu przyjścia Patriarchy. Z teamem pełnym [[noob]]ów oraz brakiem możliwości komunikowania się z członkami naszej drużyny ciężko przetrwać choć jedną falę. Chyba, że gracie na łatwym, ale spokojnie, to nie wstyd.
* '''Objective''' – to samo, co wyżej, tyle, że całość jest uzupełniana o fabułę oraz cele, które musimy wykonać. Nie należy spodziewać się jednak poziomu serii Left 4 Dead. Są trzy mapy:
** '''KFO_transit''' – ze stacji metra wchodzimy do laboratorium Horzine (tych od potworów) i musimy zniszczyć reaktor. Przez noobów nazywany najtrudniejszym, gdyż trzeba przeć, a na końcu walczysz z dwoma Patriarchami.
** '''KFO_steamtown''' – twój team idzie do wesołego miasteczka i pomaga komuś przenieść złoto z drugiego końca mapy na pierwszy. Główny powód, dla którego gracze mają wyexpionego medyka.
** '''KFO_frightyard''' – growa wersja ''[[Igrzyska Śmierci|Igrzysk Śmierci]]''. Trzeba w nim grać w jednorękego bandytę, przez co [[Matka|mamy]] nienawidzą tej mapy.
* '''Solo''' – to samo, co w pozostałych trybach, tyle, że walczysz sam. Bez <del>mocnej broni</del> na poziomie wyższym od łatwego długo tam nie przeżyjesz. Podpowiedź: nie bierz demolki na mapach zamkniętych i włącz mutator „krzepkość”<ref>W teorii są tylko cloty i boss. W praktyce, „jebacze” pojawiają się w piątej fali</ref>.


== Noob w Killing Floor ==
==przeciwnicy==
* Myśli, że jak weźmie berserkera, to będzie nieśmiertelny.
w grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. oto niektóre z nich:
* Nie umie używać medguna.
* skrzep (clot) - zwykły zombiak, groźny tylko jako horda będąc blisko ciebie. mogą łapać graczy doprowadzając noobów do wścieklizny.
* Nie umie strzelać.
* rozpruwacz - sprzep z mieczem i lepszymi statami
* Nie słyszał o strzale alternatywnym.
* pełzacz - nieudana próba połączenia ludzi z pająkami. niezwykle wkurzające.
* Ani o współpracy.
* zmora - niewidzialna kobieta. mimo iż komandosowi świeci się na czerwono inne klasy też mogą ją zauważyć.
* Ba, potrafi doprowadzić do śmierci swojej drużyny.
* łuska - w końcu coś większego! wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki.
* Jeśli grał w [[Counter-Strike|ceesa]], to twierdzi, że strzelby to gówno (a tak naprawdę są one bardzo dobre).
* syrena - kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż dziecko neo po dedzie w tibii.
* Myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet, to zabije patriarchę jednym strzałem.
* spaślak - hamerykanin który trzyma tasak i pluje kwasem. da się go zabić podstawowym pistoletem albo nożem.
* Nie wie jak expić.
* rzeźnik - brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. zawsze gdy będzie miał 1 hp tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga.
* Rzuca granatami w swoich.
* mięśniak - najgroźniejszy mutant ze wszystkich. poluje główne na noobów a czasem mogą być dwa naraz. ma miksery zamiast rąk
* Marnuje bełt z kuszy na skrzepa.
* Patriarcha - boss gry. zawsze pojawia się po ostatniej fali <ref>5/8/11 z 4/7/10</ref>. minigun, rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, aby się wyleczyć. <del>na mapie kf_farm</del> w 200% gier zdążysz 2 razy przeładować rewolwer z [[Insurgency]] zanim przyjdzie. jeśli grają [[pro]] albo na łatwym ginie od ogarniętego supporta z AA-12 zanim zniknie.
* Nie umie kupować broni i uzupełniać amunicji.
* Panikuje, gdy usłyszy syrenę i próbuje ją zniszczyć.
* Ginie w każdej fali od clota.
* Gdy ma 60 HP krzyczy ''Medyk!'', bo nie słyszał o apteczce.
* Nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół.
* Nie wie, co to granat.
* Myśli, że jak weźmie [[Pyro|podpalacza]] to będzie palił wszystko jednym strzałem.
* Gdy widzi patriarchę, pisze ''gg'' i wychodzi.
* Nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty.
* Nie wie, jak się [[Spawanie|spawa/rozspawa]] drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. Najczęściej zwyzywa was i wyjdzie, albo uwolnią go potwory.
* Nie wie, że spaślak pluje kwasem.
* Używa M99.
* Jeśli jakimś cudem przetrwał falę na mapie kf_offices, to idzie za strzałką i skacze z okna. [[Śmierć|Skutek]] wiadomy.
* Używa broni niezgodnych z jego klasą;
* Strzela do FleshPounda z pistolet;
* Gra z zerowym perkiem na Hell on Earth;
* Nie umie się wydostać z uścisku clot'a;
* Jako berserker, nie używa katany;
* Atakuje Scrake'a z noża;
* Jako medyk wali z miotacza ognia;
* Nie umie wyrzucić broni;
* Prosi innych o kasę;
* Gra tylko na łatwym, ponieważ normalny jest bardzo trudny;
* Kiedy nikt nie chce pożyczyć mu kasy, wyzywa ich od noobów;
* A nawet wyjdzie z gry;
* Nie wie, że używając noża biegnie szybciej;
* Podczas ładowania mapy wychodzi, co on będzie tyle czekać;
* Ucieka przed syreną.


==noob w killing floor==
== Zobacz też ==
* [[Left 4 Dead]]
* myśli, że jak weźmie berserkera to będzie nieśmiertelny

* nie umie używać medguna
{{Przypisy}}
* nie upie strzelać
{{FPS}}
* nie słyszał o strzale alternatywnym
[[Kategoria:FPS]]
* grał w ceesa i dalej twierdzi że strzelby do gówno, a tak naprawdę są bardzo dobre.
* myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet to zabije patriarchę 1 strzałem
* nie wie jak levelupować
* używa m14
* marnuje bełt z kuszy na skrzepa
* nie umie kupować broni...
* ...ani uzupełniać ammo
* ginie w każdej fali od clota
* gdy ma 60 hp krzyczy "medyk!" bo nie słyszał o apteczce
* nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół
* nie wie co to granat
* gdy widzi patriarchę pisze gg i wychodzi
* nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty
* nie wie jak się spawa/rozspawa drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. najczęściej zwyzywa was i wyjdzie albo uwolnią go potwory.
* nie wie, że spaślak pluje kwasem

Aktualna wersja na dzień 20:31, 21 sie 2021

Killing Floor (ang. zabójcza podłoga) – mieszanka FPS-a, horroru[1] oraz gry z falami, przez wielu graczy uznawana za biedniejsze Left 4 Dead. Stworzył ją Tripwire Interactive (Interaktywny Drut), więc nie jest tak zepsuta jak gry od Valve. Początkowo była ona zwykłym modem do Unreal Tournament 2004, ale oczywiście zyskał tak dużą popularność, że jego twórcom nie pozostało już nic innego, jak założyć własne studio i przerobić moda na pełnoprawną grę.

Klasy[edytuj • edytuj kod]

W grze jest aż siedem klas różniących się statystykami, bo każdy może mieć każdą broń.

  • Medyk – klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak, więc po prostu używa apteczki. Jej uzbrojenie składa się z PM-ów mających możliwość leczenia (wciśnij Scrolla celując w swoich). Bez dobrego medyka, twoja drużyna nie pożyje zbyt długo.
  • Support – gość, który używa shotgunów. Wraz z wyższym levelem ma większy udźwig. Ze względu na zniżkę, jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 – autostrzelby, dzięki której można w trzy sekundy zabić wszystko, co się rusza.
    • Shotgun – po prostu.
    • Dubeltówka – Jego największą wadą jest wysoka cena pojedynczego strzału – kosztuje on aż 8 $. Ale za to jakie jebnięcie!
    • HSG-1 – jedna z nielicznych broni mających magazynek pudełkowy.
    • Wlad palownik – nikt go nie używa, bo HSG-1 jest lepsze i tańsze.
    • Strzelba bojowa – ulepszona wersja autostrzelby z CS'a.
    • AA-12 – broń godna Wielkich Przedwiecznych. Uznawana za LKM'a. W rękach wysoko-levelowego supporta, zmora rzeźników i „jebaczy”.
  • Komandos – po prostu używa karabinów. Jego bronie nie różnią się za bardzo od innych klas. Widzi zmory i HP wrogów.
    • Bullup – na drugim levelu kosztuje 270 $, dzięki czemu po śmierci nie musisz biegać z pistoletem.
    • Thompson – jedna z lepszych broni w grze! Lekki, tani, pięć magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje, a moc i celność jak w M16.
    • Kałasznikow – co tu mówić…
    • M4A4 – nikt tego nie używa, bo kałach lepszy. Chyba, że kupisz wersję z granatnikiem.
    • SCAR MK14 – nie dla dzieci CS'a. To nie autosnajperka, tylko pełnoprawny karabin.
    • FNFAL ACOG – podobnie jak w Insurgency, jest to najlepsza broń tej z klasy. Ponadto ma całkiem niezły celownik.
  • Strzelec wyborowy – używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje pistolety. Jako, że nooby nie wiedzą, że pocisk z kuszy przebija czterech grubasów, to marnują oni ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. Przynajmniej pistolety są dobre.
    • Karabin dźwigniowy – jedna z tańszych broni w grze, a do tego skuteczna. Wysokolevelowy sharp może nim oneshotować łuska/grubasa.
    • Kusza – strzela jednym, jebutnie mocnym bełtem, który można do tego odzyskać.
    • M14 – taki Scar-20 bez optyki. Po aktywowaniu czerwonej kropki śmierci można nim robić noscopy[2].
    • M99 AMR – snajperka ostateczna. Strzela 20 bełtami z kuszy naraz. Zabija patriarchę jak jebacz Nooba.
  • Berserker – zabija rozpruwaczy nożem. Do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000 $. Gracze i tak dokupują mu karabin. Ma duży arsenał broni białej:
    • Maczeta – stworzona z myślą o innych klasach. Mocne, lekkie i tanie.
    • Toporek – nikt go nie używa, bo waży pięć kilo na piętnaście, a na jego miejscu lepiej sprawdziłaby się katana.
    • Katana – jedyna rzecz, która wyszła żółtkom. Pięć razy lepsza od maczety.
    • Piła łańcuchowa – Podobnie jak w left 4 deadzie przecina się przez hordy a dodatkowo może mocniej jebnąć.
    • Miecz dwuręczny – nikt go nie używa, bo ludzie zostają przy katanie. a szkoda
  • Podpalacz – jedna z potężniejszych klas w grze. Posiada MAC-10, miotacz ognia (jedną z najlepszych i najczęściej używanych broni w grze) i armatę plazmową.
  • Demolka – klasa używana przez pro, którzy poznali siłę tej postaci. Sprzedaje różnej maści broń masowego rażenia rozpieCenzura2.svg i miny lądowe.

Przeciwnicy[edytuj • edytuj kod]

W grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. Oto niektóre z nich:

  • Skrzep (clot) – zwykły zombiak. Groźny tylko jako horda będąca blisko ciebie. Może łapać graczy, przez co doprowadza noobów wszystkich do wścieklizny. Pro zabijają ich nożem, bo cloty nie są warte marnowania ammo.
  • Rozpruwacz – skrzep z mieczem i lepszymi statami.
  • Pełzacz (pająk) – nieudana, a do tego niezwykle denerwująca hybryda człowieka z pająkiem.
  • Zmora – niewidzialna kobieta. Mimo że komandosowi świeci się na czerwono, to inne klasy też mogą ją zauważyć. Wk****a demolki, gdyż ZAWSZE weźmie na siebie granat.
  • Łuska – w końcu coś większego! Wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki.
  • Syrena (screamerka, feministka) – kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż dziecko neo po dedzie w Tibii.
  • Spaślak (bloat, grubas) – wygląda jak typowy otyły Amerykanin, który trzyma tasak i pluje kwasem. Da się go zabić podstawowym pistoletem przy headshocie. Ale nie radzę.
  • Rzeźnik (scrake, piła) – brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. Zawsze gdy zostanie mu 1 HP, tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga.
  • Mięśniak (fleshpound, jebacz, mini-boss) – najgroźniejszy mutant ze wszystkich. Poluje na graczy, czasami nawet w parze. Ma miksery zamiast rąk, dzięki czemu na poziomie powyżej łatwego potrafi zabić nawet medyka z szóstym levelem i pancerzem 75% odporności.
  • Patriarcha – boss gry. Zawsze pojawia się po ostatniej fali[3]. Minigun[4], rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. Nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, żeby się wyleczyć. Na mapie kf_farm Zanim przyjdzie, to w 200% gier zdążysz dwa razy przeładować rewolwer z Insurgency, choćby Patriarcha zrespił się dosłownie za rogiem. Jeśli na serwerze grają pro lub ma on ustawiony poziom trudności na łatwy, to przed zniknięciem ginie z AA-12 supporta.

Tryby gry[edytuj • edytuj kod]

  • Killing Floor – główny i tytułowy tryb w grze. Bierzemy byle jaką broń i walczymy z zombiakami do czasu przyjścia Patriarchy. Z teamem pełnym noobów oraz brakiem możliwości komunikowania się z członkami naszej drużyny ciężko przetrwać choć jedną falę. Chyba, że gracie na łatwym, ale spokojnie, to nie wstyd.
  • Objective – to samo, co wyżej, tyle, że całość jest uzupełniana o fabułę oraz cele, które musimy wykonać. Nie należy spodziewać się jednak poziomu serii Left 4 Dead. Są trzy mapy:
    • KFO_transit – ze stacji metra wchodzimy do laboratorium Horzine (tych od potworów) i musimy zniszczyć reaktor. Przez noobów nazywany najtrudniejszym, gdyż trzeba przeć, a na końcu walczysz z dwoma Patriarchami.
    • KFO_steamtown – twój team idzie do wesołego miasteczka i pomaga komuś przenieść złoto z drugiego końca mapy na pierwszy. Główny powód, dla którego gracze mają wyexpionego medyka.
    • KFO_frightyard – growa wersja Igrzysk Śmierci. Trzeba w nim grać w jednorękego bandytę, przez co mamy nienawidzą tej mapy.
  • Solo – to samo, co w pozostałych trybach, tyle, że walczysz sam. Bez mocnej broni na poziomie wyższym od łatwego długo tam nie przeżyjesz. Podpowiedź: nie bierz demolki na mapach zamkniętych i włącz mutator „krzepkość”[5].

Noob w Killing Floor[edytuj • edytuj kod]

  • Myśli, że jak weźmie berserkera, to będzie nieśmiertelny.
  • Nie umie używać medguna.
  • Nie umie strzelać.
  • Nie słyszał o strzale alternatywnym.
  • Ani o współpracy.
  • Ba, potrafi doprowadzić do śmierci swojej drużyny.
  • Jeśli grał w ceesa, to twierdzi, że strzelby to gówno (a tak naprawdę są one bardzo dobre).
  • Myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet, to zabije patriarchę jednym strzałem.
  • Nie wie jak expić.
  • Rzuca granatami w swoich.
  • Marnuje bełt z kuszy na skrzepa.
  • Nie umie kupować broni i uzupełniać amunicji.
  • Panikuje, gdy usłyszy syrenę i próbuje ją zniszczyć.
  • Ginie w każdej fali od clota.
  • Gdy ma 60 HP krzyczy Medyk!, bo nie słyszał o apteczce.
  • Nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół.
  • Nie wie, co to granat.
  • Myśli, że jak weźmie podpalacza to będzie palił wszystko jednym strzałem.
  • Gdy widzi patriarchę, pisze gg i wychodzi.
  • Nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty.
  • Nie wie, jak się spawa/rozspawa drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. Najczęściej zwyzywa was i wyjdzie, albo uwolnią go potwory.
  • Nie wie, że spaślak pluje kwasem.
  • Używa M99.
  • Jeśli jakimś cudem przetrwał falę na mapie kf_offices, to idzie za strzałką i skacze z okna. Skutek wiadomy.
  • Używa broni niezgodnych z jego klasą;
  • Strzela do FleshPounda z pistolet;
  • Gra z zerowym perkiem na Hell on Earth;
  • Nie umie się wydostać z uścisku clot'a;
  • Jako berserker, nie używa katany;
  • Atakuje Scrake'a z noża;
  • Jako medyk wali z miotacza ognia;
  • Nie umie wyrzucić broni;
  • Prosi innych o kasę;
  • Gra tylko na łatwym, ponieważ normalny jest bardzo trudny;
  • Kiedy nikt nie chce pożyczyć mu kasy, wyzywa ich od noobów;
  • A nawet wyjdzie z gry;
  • Nie wie, że używając noża biegnie szybciej;
  • Podczas ładowania mapy wychodzi, co on będzie tyle czekać;
  • Ucieka przed syreną.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Tak przynajmniej twierdzą twórcy
  2. podobno wtedy zadaje większy demejdż
  3. 5/8/11 z 4/7/10
  4. który wymorduje ci pół teamu
  5. W teorii są tylko cloty i boss. W praktyce, „jebacze” pojawiają się w piątej fali