Architekt (Matrix): Różnice pomiędzy wersjami
M (- link) |
|||
(Nie pokazano 22 wersji utworzonych przez 17 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Architekt.gif|thumb|200px|[[01010011011110010111001101110100011001010110110100100000011001000111011111110011 0110101001101011011011110111011101111001|100110111100101110011011101<br />00011001010110110]]]] |
|||
[[Grafika:Architekt.gif|thumb|200px|right|[[01000010 01101001 01101110 01100001 01110010 01111001]]]] |
|||
⚫ | '''Architekt''' – uosobienie [[Bóg|Boga]] w jego mechaniczno-techniczno-elektroniczno-informatycznej postaci, konstruktor [[Matrix]]a, potężny [[Komputer osobisty|komputer]] generujący wszystko co istnieje, maszyna cyfrowa posiadająca nieskończoną ilość pamięci RAM i 371 eksabajtów pamięci na swoim dysku [[Dysk twardy|HDD]]. [[Lana i Andy Wachowscy|Wachowscy]] przedstawiają go jako sympatycznego siwobrodego dziadka w białym garniturze z poliestru, siedzącego na taborecie w swojej zakurzonej kanciapie, co pokazuje go w ludzkim świetle, a nie jako zimną i bezduszną maszynę. |
||
'''Architekt''' – uosobienie [[Bóg|Boga]] w jego [[mechanika|mechaniczno]]-[[technika|techniczno]]-[[elektronika|elektroniczno]]- |
|||
⚫ | [[ |
||
Architekt jest komputerem idealnym, czyli takim, który się nie zawiesza. Nigdy. Gdyby się zawiesił, cała [[rzeczywistość]] wygenerowana z jego [[układ scalony|układów scalonych]] przestałaby funkcjonować i |
Architekt jest komputerem idealnym, czyli takim, który się nie zawiesza. Nigdy. Gdyby się zawiesił, cała [[rzeczywistość]] wygenerowana z jego [[układ scalony|układów scalonych]] przestałaby funkcjonować i czas stanął by w miejscu. Lecz to nigdy nie nastąpi, bo w czasach kiedy tworzyła się pamięć i struktura Architekta nie żył [[Bill Gates]] i w jego bazie danych nie ma zainstalowanego [[Microsoft Windows|Windowsa]], tym samym nie działa wieszalność. Architektowi zdarza się jednak popełniać [[błąd|błędy]], u człowieka objawiają się one w postaci [[déjà vu|deja vu]] i/lub czarnego [[kot]]a. |
||
Nikt nie zna dnia ani godziny kiedy [[karta graficzna]] przepali się w Architekcie, ostatniego przeglądu dokonano około 6 miliardów lat temu, a od tamtego czasu zdarzyło się mu nie raz źle wyświetlić obraz rzeczywistości, często ze [[śnieg]]iem. |
Nikt nie zna dnia ani godziny kiedy [[karta graficzna]] przepali się w Architekcie, ostatniego przeglądu dokonano około 6 miliardów lat temu, a od tamtego czasu zdarzyło się mu nie raz źle wyświetlić obraz rzeczywistości, często ze [[śnieg]]iem. |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[Matrix]] |
|||
* [[Agent Smith]] |
|||
* [[Matrix Rewolucje]] |
|||
* [[Morfeusz]] |
|||
* [[Neo]] |
|||
{{stub|kin}} |
|||
[[Kategoria:Matrix]] |
[[Kategoria:Matrix]] |
Aktualna wersja na dzień 14:22, 6 wrz 2024
Architekt – uosobienie Boga w jego mechaniczno-techniczno-elektroniczno-informatycznej postaci, konstruktor Matrixa, potężny komputer generujący wszystko co istnieje, maszyna cyfrowa posiadająca nieskończoną ilość pamięci RAM i 371 eksabajtów pamięci na swoim dysku HDD. Wachowscy przedstawiają go jako sympatycznego siwobrodego dziadka w białym garniturze z poliestru, siedzącego na taborecie w swojej zakurzonej kanciapie, co pokazuje go w ludzkim świetle, a nie jako zimną i bezduszną maszynę.
Architekt jest komputerem idealnym, czyli takim, który się nie zawiesza. Nigdy. Gdyby się zawiesił, cała rzeczywistość wygenerowana z jego układów scalonych przestałaby funkcjonować i czas stanął by w miejscu. Lecz to nigdy nie nastąpi, bo w czasach kiedy tworzyła się pamięć i struktura Architekta nie żył Bill Gates i w jego bazie danych nie ma zainstalowanego Windowsa, tym samym nie działa wieszalność. Architektowi zdarza się jednak popełniać błędy, u człowieka objawiają się one w postaci deja vu i/lub czarnego kota.
Nikt nie zna dnia ani godziny kiedy karta graficzna przepali się w Architekcie, ostatniego przeglądu dokonano około 6 miliardów lat temu, a od tamtego czasu zdarzyło się mu nie raz źle wyświetlić obraz rzeczywistości, często ze śniegiem.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.