Blitzkrieg (gra): Różnice pomiędzy wersjami
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 46.169.234.63, powód: nieśmieszne) Znacznik: rewert |
|||
(Nie pokazano 32 wersji utworzonych przez 22 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|gry komputerowej|[[Blitzkrieg]]}} |
|||
⚫ | |||
[[Plik:Czolg_prl.jpeg|thumb|Jedna z najpotężniejszych jednostek w grze.]] |
|||
⚫ | |||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
||
Kampania jest bardzo rozbudowana |
Kampania jest bardzo rozbudowana<ref>''idź i zniszcz''</ref> i propaguje [[nazizm]], bo jest możliwość kierowania w niej tymi, którzy rozj{{cenzura3}}i naszą ukochaną [[Polska|Polskę]]. W trzeciej części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z [[Armia Ludowa|Armii Ludowej]] w misji „[[Powstanie warszawskie]]”. Możemy także w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy [[Armia Krajowa|Armii Krajowej]] z niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza [[Stalin]]a. Niewskazane jest grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, [[Obóz Narodowo-Radykalny|fanatycznym nacjonalistą]]. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i gotowe, tak prezentuje się cała rozgrywka. |
||
== Realizm == |
== Realizm == |
||
[[Gra]] bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z [[ |
[[Gra]] bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z [[Ciężki karabin maszynowy|CKM-a]] z odległości jednego metra nie mogąc trafić. |
||
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i |
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan. |
||
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera. |
|||
W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać [[Boeing B-29 Superfortress|deszczowo odporne samoloty]] ,które mogły bez problemu masakrować [[Niemcy|niemiaszków]] ,czy [[Japonia|fanatycznych fanów anime]] ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju. |
|||
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów). |
|||
== Noob == |
== Noob == |
||
Zazwyczaj lubi: |
Zazwyczaj lubi: |
||
* |
* atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo; |
||
* |
* stawiać całe [[wojsko]] pod wzgórzami; |
||
* |
* atakować magazyny [[bombowiec|bombowcami]] nie niszcząc dział P-LOT; |
||
* |
* strzelać [[snajper]]em w najsilniej opancerzone czołgi; |
||
* |
* strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje; |
||
* |
* atakuje ciężarówkami lub [[Opel Calibra|Opla Calibrę]] blitzem; |
||
* |
* nie patrząc na opancerzenie, zawsze wybiera w magazynie to, co ma największą siłę ataku; |
||
* |
* następnie oddając salwę podjeżdża całym wojskiem 2 metry od pozycji wroga. Klika przy tym na minimapę, by zrobić podgląd własnej bazy; |
||
* |
* ma w [[dupa|wielkim poważaniu]], gdy ktoś bezpardonowo rozwala mu działa; |
||
* broni się czołgami, kierując je tyłem do strony ataku; |
|||
* do zwalczania wrogiego lotnictwa używa samolotów rozpoznawczych. |
|||
Dodatkowo: |
|||
⚫ | |||
* noob, gdy widzi, że ktoś do obrony przed jednostkami naziemnymi wykorzystuje działa P-LOT, to używa działa P-PANC do obrony przed wrogim lotnictwem; |
|||
* noob, gdy wysadza mosty, najpierw rozstawia na nich całe swoje „liczne” wojsko, a następnie wysadza most. |
|||
⚫ | |||
[[Kategoria:gry komputerowe]] |
|||
{{Gry strategiczne}} |
|||
[[Kategoria:Komputerowe gry strategiczne|Blitzkrieg]] |
Aktualna wersja na dzień 19:37, 13 kwi 2023
Ten artykuł dotyczy gry komputerowej. Zobacz też Blitzkrieg. |
Blitzkrieg – trylogia gier komputerowych, w której dzielny gracz spuszcza łomot Niemcom (albo na odwrót) podczas II wojny światowej.
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Kampania jest bardzo rozbudowana[1] i propaguje nazizm, bo jest możliwość kierowania w niej tymi, którzy rozji naszą ukochaną Polskę. W trzeciej części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z Armii Ludowej w misji „Powstanie warszawskie”. Możemy także w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy Armii Krajowej z niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza Stalina. Niewskazane jest grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, fanatycznym nacjonalistą. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i gotowe, tak prezentuje się cała rozgrywka.
Realizm[edytuj • edytuj kod]
Gra bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z CKM-a z odległości jednego metra nie mogąc trafić.
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz ZSRR obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan. Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera. W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać deszczowo odporne samoloty ,które mogły bez problemu masakrować niemiaszków ,czy fanatycznych fanów anime ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju. Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).
Noob[edytuj • edytuj kod]
Zazwyczaj lubi:
- atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo;
- stawiać całe wojsko pod wzgórzami;
- atakować magazyny bombowcami nie niszcząc dział P-LOT;
- strzelać snajperem w najsilniej opancerzone czołgi;
- strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje;
- atakuje ciężarówkami lub Opla Calibrę blitzem;
- nie patrząc na opancerzenie, zawsze wybiera w magazynie to, co ma największą siłę ataku;
- następnie oddając salwę podjeżdża całym wojskiem 2 metry od pozycji wroga. Klika przy tym na minimapę, by zrobić podgląd własnej bazy;
- ma w wielkim poważaniu, gdy ktoś bezpardonowo rozwala mu działa;
- broni się czołgami, kierując je tyłem do strony ataku;
- do zwalczania wrogiego lotnictwa używa samolotów rozpoznawczych.
Dodatkowo:
- noob, gdy widzi, że ktoś do obrony przed jednostkami naziemnymi wykorzystuje działa P-LOT, to używa działa P-PANC do obrony przed wrogim lotnictwem;
- noob, gdy wysadza mosty, najpierw rozstawia na nich całe swoje „liczne” wojsko, a następnie wysadza most.
Przypisy
- ↑ idź i zniszcz