Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Artur21. Autor wycofanej wersji to 77.92.41.116.)
Linia 12: Linia 12:
== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

==Ciekawostki==
*Uważa się, że posiada lepszej grafiki od wielu popularnych MMO (tibia, margonem). Więc po co wbijać lvle jak można rysować kreski?


{{stub|inf}}
{{stub|inf}}

Wersja z 19:41, 19 paź 2012

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? - żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.