Inżynier (Team Fortress 2): Różnice pomiędzy wersjami
M |
M (:/) |
||
Linia 30: | Linia 30: | ||
* Strzela z daleka z Likwidatora a potem dziwi się że zabrakło mu metalu do naprawy działka; |
* Strzela z daleka z Likwidatora a potem dziwi się że zabrakło mu metalu do naprawy działka; |
||
* Próbuje przenosić konstrukcje używając Efektu Eureki; |
* Próbuje przenosić konstrukcje używając Efektu Eureki; |
||
* Przenosi konstrukcje za pomocą Ryzykownego Ratunku będąc pod |
* Przenosi konstrukcje za pomocą Ryzykownego Ratunku będąc pod ostrzałem z miniguna; |
||
* Czeka na respie z aktywnym Poskramiaczem i dziwi się czemu jego działko nie strzela; |
* Czeka na respie z aktywnym Poskramiaczem i dziwi się czemu jego działko nie strzela; |
||
* Nie niszczy saperów... |
* Nie niszczy saperów... |
Wersja z 23:21, 25 sie 2013
Ten artykuł dotyczy postaci z gry komputerowej. Zobacz też Inżynier. |
UWAGA !!!
SAXTON HALE zatwierdza ten artykuł!
Jeżeli nie jesteś w 100% z niego zadowolony, to będziesz miał do czynienia ze mną!
A kiedy to nie wystarczy? Użyj więcej broni
- Inżynier o swojej pracy.
Szablon:Tjedyny gość w organizacjach Reliable Excavation Demolition (RED) albo Builders League United (BLU), który nie niszczy, tylko buduje. Generalnie w najbardziej wkurzającym cię miejscu. Idealna klasa dla kamperów.
Historia
Urodził się w Pszczelej Jaskini w Teksasie jako Dell Conagher. Od zawsze przyciągało go grillowanie, więc zawsze to on zakładał obóz. Uwielbiał też naukę, i to tak że na studiach zdobył 11 doktoratów z nauk ścisłych[1]. Wtedy zapragnął połączyć jego miłość do broni palnej i wyższego wykształcenia, czego owocem było jego działko strażnicze, które ulepsza się samo, wystarczy odpowiednio długo walić w nie kluczem francuskim. Za sprawą tego działka i tych 11 doktoratów, zainteresowały się nim organizacje BLU i RED. Jedna z nich pomogła mu zbudować zasobnik o podobnym działaniu co jego działko, a druga – teleporter, także o tej samej zasadzie działania.
Rozgrywka
Postać bardzo łatwa do opanowania. Wszystko, co trzeba wiedzieć, to to, jak postawić budowle, i jak je ulepszyć. A potem to można kampić do woli. Jednak, jak każdą postać, także Inżynier ma swoje prawa, zasady, a także różne reakcje na otoczenie w zależności od umiejętności gracza.
Niepisane prawa i zasady grą Inżynierem
- Jeżeli drużyna przegrywa – połowa graczy zmienia na tę klasę;
- Grając w obronie punktu nikt nie weźmie Inżyniera dopóki nie trzeba będzie bronić końcowej fazy mapy;
- Grając w ataku Inżynier zawsze jest zaopatrzony w Jednorękiego Bandytę;
- Nikt nie używa Krótkiego Spięcia, a w szczególności ci którzy płaczą „jak bardzo niedoceniany item to jest”;
- Inżynier jest pierwszym celem ataku Szpiegów;
- Jeżeli twoja drużyna wygrała – tylko ty nie masz zabójstw na uciekających przeciwnikach;
- Twoje działko ma więcej zabójstw niż ty sam;
- Zawsze w twoim otoczeniu będzie biegać Skaut krzyczący Need a Dispenser here!
Newbie/Noob grający Endżim
- Stawia zasobnik, blokując swoje działko;
- Nie ulepsza swoich budowli...
- ...albo zamiast budować idzie walczyć ze swoją strzelbą;
- Próbuje budować na respie;
- Ginie od telefraga;
- Stawia działko w miejscu, w którym może je załatwić Skaut z pistoletu;
- Strzela z daleka z Likwidatora a potem dziwi się że zabrakło mu metalu do naprawy działka;
- Próbuje przenosić konstrukcje używając Efektu Eureki;
- Przenosi konstrukcje za pomocą Ryzykownego Ratunku będąc pod ostrzałem z miniguna;
- Czeka na respie z aktywnym Poskramiaczem i dziwi się czemu jego działko nie strzela;
- Nie niszczy saperów...
- ...lub uważa że do tego celu potrzebny jest metal;
- Zamiast niszczyć Magnetofon Urzędasa stoi i patrzy jak działko się cofa do poziomu skrzynki;
- Robi pułapki z teleporterów.
Tró pros grający Endżim
- Zabija działkiem przebranych i niewidzialnych Szpiegów bez kontroli Poskramiacza;
- Rozbudowuje działko do czwartego poziomu[2]
- Na jego konstrukcje nie da się nałożyć saperów;
- Buduje pięć działek strażniczych;
- Jego zasobniki posiadają nieskończoną ilość zapasowego metalu;
- Gdy jego drużyna przegra jego działko się nie dezaktywuje;
- Buduje od razu na najwyższym poziomie;
- Skacze po mapach sentry jumpem;
- Stawia niezniszczalne konstrukcje;
- Potrafi zbudować maszyny z trybu MvM.
Konstrukcje
Jak na Inżyniera przystało, Dell Conagher najlepiej czuje się wymyślając i stawiając wymyślne i w pełni zautomatyzowane konstrukcje.
Działko strażnicze
Stacjonarne działo o niszczycielskiej sile którym można kogoś zabić zranić. Dzieli się na trzy poziomy[3]:
- 1. poziom – nic nie zrobi, więc zasługuje na dyscyplinarne okładanie kluczem.
- 2. poziom – no, już zabije kilku, może nawet jednego Grubego...
- 3. poziom – , zniszczone!
- Mini-działko – tak słabe, że nawet Skaut je rozwali.
Zasobnik
Jest on niezbędny dla twojej drużyny. Jest on tak potrzebny, że nikt oprócz ciebie z niego nie korzysta[4], więc stawiasz go przy działku by mieć metal. Na polu bitwy nigdy się nie przydaje. No, chyba że zostanie zniszczony. Wtedy jest potrzebny natychmiast!
Teleporter
Działanie proste – wchodzimy jedną stroną i wychodzimy drugą, aby zginąć trzy sekundy później. Co ciekawe, uderzenie kluczem w jeden z nich skutkuje także na drugim!
Ciekawostki
- Inżynier jest najniższą klasą w grze;
- Jako jedyna klasa w grze Team Fortress 2 posiada on czapkę z przypisaną własną animacją;
- Jest wirtuozem gry na gitarze...
- ... jednak woli ją rozbijać na głowach przeciwników;
- Wymyślił jakość broni Kuriozum;
- Ma mechaniczną rękę, lecz często ukrywa ją za rękawicą;
- Inżynier nosi swój kask tyłem na przód;
- Nie znosi Irlandczyków;
- Jego ulubione równanie matematyczne to ;
- Jest synem Inżyniera z gry Team Fortress Classic;
- Jest wnukiem słynnego Radigana Conaghera, który wynalazł maszynę przedłużającą życie;
- Jest także sąsiadem jeszcze bardziej słynnego Chucka Norrisa.
Galeria
- EngineerTF2.png
Spy sappin my sentry!
- Hetman's Headpiece.png
Bo wojna bez Kozaków jest jak wódka bez gołąbków
- Engineer child photo.png
Młody Dell wraz ze swoim ojcem... Wspomnień czar...
Przypisy