Łódzki Tramwaj Regionalny: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (jest w szablonie)
Znacznik: edytor źródłowy
M (Allah thumbright!)
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Ltr v2.jpg|thumb|right|200px|A oto seria nowoczesnych tramwajów dla ŁTRu...]]
[[Plik:Ltr v2.jpg|thumb|200px|A oto seria nowoczesnych tramwajów dla ŁTRu...]]
{{t}}jak na stan obecny, najwolniejsza linia w Łodzi. Obsługiwana prze tandetne, niskopodłogowe Pesy 122N.
{{t}}jak na stan obecny, najwolniejsza linia w Łodzi. Obsługiwana prze tandetne, niskopodłogowe Pesy 122N.


Linia 9: Linia 9:


== Tabor ==
== Tabor ==
[[Plik:Ltr pl niepodleglosci.JPG|thumb|right|200px|Stary, wysłużony tramwaj obsługujący ŁTR.]]
[[Plik:Ltr pl niepodleglosci.JPG|thumb|200px|Stary, wysłużony tramwaj obsługujący ŁTR.]]
Aktualnie, przez pomyłkę MPK zamówiło wagony w Bydgoskiej Pesie. Jednak niebawem na Łódzkich ulicach ma się pojawić nowa seria nowoczesnych tramwajów.
Aktualnie, przez pomyłkę MPK zamówiło wagony w Bydgoskiej Pesie. Jednak niebawem na Łódzkich ulicach ma się pojawić nowa seria nowoczesnych tramwajów.



Wersja z 18:13, 22 gru 2015

Plik:Ltr v2.jpg
A oto seria nowoczesnych tramwajów dla ŁTRu...

Szablon:Tjak na stan obecny, najwolniejsza linia w Łodzi. Obsługiwana prze tandetne, niskopodłogowe Pesy 122N.

Historia

Było sobie MPK, była sobie linia 11 ze Zgierza do Pabianic i była 11A z Chocianowic do Helenówka. Ktoś podczas kąpieli krzyknął Eureka i wpadł na pomysł rozwalenia całej trasy i wybudowania extra szybkiego czegoś co jeździ po torach i ma przystanek co 10 metrów. Przez ponad rok w Łodzi było gorzej niż w Strefie Gazy. Łodzianie zamiast w tramwajach tłukli się w „Z-etkach”, które przez niebotyczne korki jeździły jak chciały i gdzie chciały ciągle zmieniając trasy. Łodzianie po kilku tygodniach zaczęli sie nie tylko gubić ale i wkurzać. Po długim okresie w końcu budowa się zakończyła (udręka pasażerów również) i wszyscy byli happy. No w sumie to nie do końca bo i tak to szybkie coś wcale nie jest szybkie.

Trasa

Trasa przebiega praktycznie tak jak każda podmiejska – ze wsi na wieś. Planowo trasa miała przebiegać ze Zgierza do Pabianic, no ale MPK już nie mogło wytrzymać i trzymać tych Pes na zajezdni Telefonicznej. Ostatecznie trasa przebiega z Łodzi – Helenówek (jeden przystanek przed Zgierzem) do Łodzi- C.H. IKEA (osiem przystanków przed Pabianicami) i nie zanosi się na zmiany.

Tabor

Plik:Ltr pl niepodleglosci.JPG
Stary, wysłużony tramwaj obsługujący ŁTR.

Aktualnie, przez pomyłkę MPK zamówiło wagony w Bydgoskiej Pesie. Jednak niebawem na Łódzkich ulicach ma się pojawić nowa seria nowoczesnych tramwajów.

Przyszłość

Niebawem mają powstać dwie kolejne linie ŁTRu:

Te dwie linie będą obsługiwać już nowe dostawy tramwajów dla ŁTRu.

Zobacz też


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.