Moderus Beta: Różnice pomiędzy wersjami
(Allahu Thumburihhtu!) Znaczniki: przez API rewert |
(rozszerzenie tresci) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Nibytytul|Moderus Beta}} |
{{Nibytytul|Moderus Beta}} |
||
{{Cytat| |
{{Cytat|JEEEEEEB-jeb-jeb-jeb-jeb-sru|owy tramwaj o tym artykule}} |
||
[[Plik:SzalikoMobil.JPG|200px|thumb|[[Kibol|Oni]] już po ciebie jadą!]] |
[[Plik:SzalikoMobil.JPG|200px|thumb|[[Kibol|Oni]] już po ciebie jadą!]] |
||
'''Moderus <s>Bieda</s> Beta''' ( |
'''Moderus <s>Bieda</s> Beta''' („Biedarus”, dla kujonów: Moderus Beta MF19AC) – wyrób tramwajopodobny produkowany na bazie [[Konstal 105Na|nieśmiertelnej stopiątki]] przez Modertrans Poznań. <s>Biedami</s> Betami w postaci zmodernizowanych szrotów z Niemiec jeżdżą [[Gdańsk|gdańszczanie]] i [[Elbląg|elblążanie]]. Jako nowy ten szajs trafił do [[Wrocław|Wrocławia]], do hanysów, do [[Poznań|Pyrlandii]], do [[Szczecin|Szczecina]], a nawet [[Sosnowiec|za granicę]]! Sam producent tego gówna zauważył w końcu że te tramwaje są o kant dupy roztłuc, więc zaczął wysyłać pogróżki tym którym się nie podobają moderusy. |
||
== |
== Budowa == |
||
Pierwszy i ostatni człon Moderusa to elementy wzięte żywcem z kasowanych poznańskich [[Konstal 105Na|stopiątek]]. Człon środkowy w którym znajduje się miejsce na wózek z kaleką/gówniakiem wykonany jest w 100% z plastiku (75% to konstrukcja, a 25% to szyby-pleksi). Z tego powodu, podczas jazdy Moderusem pasażerowie w środkowym członie odczuwają bardzo silne wibracje konstrukcji, czego efektami są: ból głowy, ból pleców, ból [[Dupa|siedzenia]] (nie, nie chodzi tu wcale o krzesło w tramwaju), a także ból [[Penis|rozmaitych innych części ciała]]. Całość jest jeb{{cenzura}}ęta na ciemny, paskudny czarnoniebieski kolor. Syf jakich mało. |
|||
⚫ | |||
# [[Konstal 13N|Kabanos]]; |
|||
# Resztki [[Kebab|czegoś]]; |
|||
# Części [[Fiat 125p|polskiej dumy]]. |
|||
== |
==Wnętrze== |
||
Jeden wielki syf! Miejsca jest malutko, w pierwszym i ostatnim członie są tylko po 1 rzędzie siedzeń z obu stron - wtf? Z kolei, krzesła dostępne koło przestrzeni dla kaleki w środkowym członie są '''dwa'''. Oczywiście wszystkie fotele są w ch{{cenzura3}} niewygodne. Całość dopełniają zimne, paskudne srebrne poręcze, od których potem śmierdzą łapska i zapach środka do WC w całym tramwaju. MPK Wrocław chwali się że to supernowoczesny system zapachowy! W największym skrócie, projektant wnętrza moderusa był pijany lub niespełna rozumu. |
|||
# Wypatrosz [[Konstal 105Na|stopiątkę]]; |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
==Wrażenia z jazdy== |
|||
Jazda tym [[Złom|cudem techniki]] daje niesamowite wrażenia dzielą się one na: |
|||
*'''Dźwięki''' |
*'''Dźwięki''' |
||
Razem ze [[Konstal 105N|stopiątką]] wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego [[Moherowe berety|moherów]] aż po [[Konstal 105N|słynne trzaski]]. Jazda z otwartymi szybami skutkuje [[Głuchota|niesamowitymi doznaniami]] zastępującymi [[LSD]], co czyni go jedynym znanym ludzkości [[Tramwaj|przecinakiem]], który daje [[wpierdol]] dźwiękiem. |
Razem ze [[Konstal 105N|stopiątką]] wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego [[Moherowe berety|moherów]] aż po [[Konstal 105N|słynne trzaski]]. Jazda z otwartymi szybami skutkuje [[Głuchota|niesamowitymi doznaniami]] zastępującymi [[LSD]], co czyni go jedynym znanym ludzkości [[Tramwaj|przecinakiem]], który daje [[wpierdol]] dźwiękiem. |
||
*'''<s>Elektro</s>wstrząsy''' |
*'''<s>Elektro</s>wstrząsy''' |
||
Przy jeździe po <s>rozjazdach i zakrętach</s> torach |
Przy jeździe po <s>rozjazdach i zakrętach</s> torach biedarus trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do [[Wymioty|ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi]]. |
||
== Zrób to sam == |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
{{stub|trans}} |
{{stub|trans}} |
Wersja z 19:23, 10 cze 2017
JEEEEEEB-jeb-jeb-jeb-jeb-sru
- owy tramwaj o tym artykule
Moderus Bieda Beta („Biedarus”, dla kujonów: Moderus Beta MF19AC) – wyrób tramwajopodobny produkowany na bazie nieśmiertelnej stopiątki przez Modertrans Poznań. Biedami Betami w postaci zmodernizowanych szrotów z Niemiec jeżdżą gdańszczanie i elblążanie. Jako nowy ten szajs trafił do Wrocławia, do hanysów, do Pyrlandii, do Szczecina, a nawet za granicę! Sam producent tego gówna zauważył w końcu że te tramwaje są o kant dupy roztłuc, więc zaczął wysyłać pogróżki tym którym się nie podobają moderusy.
Budowa
Pierwszy i ostatni człon Moderusa to elementy wzięte żywcem z kasowanych poznańskich stopiątek. Człon środkowy w którym znajduje się miejsce na wózek z kaleką/gówniakiem wykonany jest w 100% z plastiku (75% to konstrukcja, a 25% to szyby-pleksi). Z tego powodu, podczas jazdy Moderusem pasażerowie w środkowym członie odczuwają bardzo silne wibracje konstrukcji, czego efektami są: ból głowy, ból pleców, ból siedzenia (nie, nie chodzi tu wcale o krzesło w tramwaju), a także ból rozmaitych innych części ciała. Całość jest jebęta na ciemny, paskudny czarnoniebieski kolor. Syf jakich mało.
Wnętrze
Jeden wielki syf! Miejsca jest malutko, w pierwszym i ostatnim członie są tylko po 1 rzędzie siedzeń z obu stron - wtf? Z kolei, krzesła dostępne koło przestrzeni dla kaleki w środkowym członie są dwa. Oczywiście wszystkie fotele są w ch niewygodne. Całość dopełniają zimne, paskudne srebrne poręcze, od których potem śmierdzą łapska i zapach środka do WC w całym tramwaju. MPK Wrocław chwali się że to supernowoczesny system zapachowy! W największym skrócie, projektant wnętrza moderusa był pijany lub niespełna rozumu.
- Dźwięki
Razem ze stopiątką wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego moherów aż po słynne trzaski. Jazda z otwartymi szybami skutkuje niesamowitymi doznaniami zastępującymi LSD, co czyni go jedynym znanym ludzkości przecinakiem, który daje wpierdol dźwiękiem.
Elektrowstrząsy
Przy jeździe po rozjazdach i zakrętach torach biedarus trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi.
Zrób to sam
- Wypatrosz stopiątkę;
- Wytnij i wklej środek czegoś jeszcze;
- Ozdób to co wyszło częściami Polskiego
FiutaFiata i kebabem.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.